Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זה בסדר, משום שהרב מודד אינו מסוגל לקרוא את המתח בקצב מהיר של הפולסים לכן אתה רואה מתח נמוך, זה תקין.

 

מה שאומר שהמחשב מעביר פיקוד למזרקים.

 

ישנה אפשרות שמשאבת הדלק אינה מספקת לחץ תקין והיא חלשה.

 

כדי לבדוק זאת אולי זה יתן כיוון לגבי החשד של משאבה/ווסת הייתי מציע לך לעשות בדיקה קטנה:

 

פרק את צינור יניקת האוויר מהמצערת, ושפוך ממש מעט דלק (תמלא פקק של קולה במעט בנזין וזו הכמות), פתח את המצערת עד הסוף ושפוך את הדלק לבפנים (תיזהר לא להעיף את הפקק לתוך!)

 

תחזיר את הצינור ותנסה להתניע, אם המנוע יניע לרגע אז 99.9% שהבעיה היא שהמשאבה לא מספקת את הלחץ הדרוש או שהווסת דלק תקול.

 

אתה בטוח שהסטרטר מסתובב תקין ז"א שהוא לא נשמע חלש מידי?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה על התגובה

אחרי שהטענתי את המצבר אז כמובן שהסטרטר נשמע מהיר וסבבה.

טוב אני אנסה להכניס דלק דרך כניסת האויר.

בכול מקרה בצער רב אני אלך למוסך.

מתגעגע לג"סטי 94

פורסם

טוב האוטו במוסך :(

המוסכניק הכניס דלק למנוע דרך האויר והוא אמר שלא התניע.

לכן הוא אמר שזה יכול להיות חיישן גל ארכובה, או מחשב של האוטו.

מוזר שהוא אמר שהמחשב לא התריע על התקלות, כלומר הוא נקי מתקלות, אז איך הוא לא אומר על החיישן גל ארכובה??

יש סיכוי שזאת בעיה מכנית במנוע.

 

אשמח לקבל הצעות נוספות, כמה עולה חיישן גל ארכובה?

תודה

מתגעגע לג"סטי 94

פורסם

אם יש ניצוץ בכל הפלאגים אז החיישן גל ארכובה תקין.

 

אולי הפלאגים שבמנוע לא תקינים, יכול להיות שהם מקבלים ניצוץ אבל לא מעבירים אותו כי הם מקצרים, נסה להחליף פלאגים.

 

בדקו קומפרסיה ובדקו את הטיימינג.

פורסם

הוא אמר שהפולסים שמגיעים למזרק נראים משובשים קצת, מה זה אומר?

הוא אמר שבהתנעה של המנוע יש מין מכה (חלשה) כול כמה שניות שמתניעים, וכן גם אני שמתי לב לזה אבל חשבתי שזה קשור לזה שהסטרטר עייף מלהתניע

תודה

לגבי המכה: זה כאילו הסטרטר מסובב את המנוע כרגיל, ואז פתאום הוא במכה לא מצליח לסובב אותו,

לדעתי זה טבעי שאחרי כמה שניות זה יקרה אבל מה אני מבין

מתגעגע לג"סטי 94

פורסם

יכול להיות שהוא צודק כניראה החיישן גל ארכובה תקול, ושולח ניצוץ(אותות לניצוץ) לפני שהבוכנה מגיע לנ.מ.ע ואז קורה מצב שבו הסטרטר מסובב את המנוע והמנוע מנסה להיסתובב הפוך (מתנגד לסטרטר) כתוצאה מניצוץ לא בזמן.

 

סבירות נמוכה לדעתי שזה מחיישן גל ארכובה תקול אבל עדיין יכול להיות, למרות שלא ניתקלתי בתופעה שהוא משדר אות לא נכונה, אלא שהוא לא עובד בכלל או פעם עובד ופעם לא(בתלות בטמפ'), יכול להיות שהטיימינג קפצה שיניים ואז החיישן קורא נכון את גל הארכובה אבל גל הארכובה והקאמשפטים לא באותו מצב(כיוון), בקיצור יש לבדוק תחילה את כיוון הרצועת תזמון!!.

פורסם

לגבי המשאבת דלק, הוא הכניס דלק בדרכים אחרות ועדיין לא הניע, אז כנראה הבעיה לא במשאבה.

רגע לאוטו יש דיסטרבוטור, הוא אחראי על תזמון הניצוץ לפלאג לא?

האוטו נסע סבבה ובלי בעיות בשבוע האחרון (טוב אני שבוע איתו והיו לי 4 בעיות)

לפי החיפוש שעשיתי על חיישן גל ארכובה הוא לא אמור למות ברגע, אצלי זה קרה מייד.

תודה

מתגעגע לג"סטי 94

פורסם

נכון לא שמתי לב בתמונה שיש לך מפלג!!! אין לך חיישן גל ארכובה, בתוך המפלג יש חיישן שתפקידו ביחד עם מחשב הניהול לתזמן את הניצוץ ואת תזמון ההזרקה, יתכן והוא תקול (מחליפים את כל המפלג) אבל עדיין גם יכול להיות שהרצועה קפצה!

 

קודם תבדקו את הרצועת תזמון שהיא במקום.

פורסם

רגע אני רוצה להבין, אז שהמוסכניק אמר שיכול להיות שחישן גל ארכובה לא תקין הוא התכוון לחיישן במפלג?

למה שהרצועה תזוז? מוזר לי, היא הוחלפה במוסך מורשה כולל מותחן לפני 15000KM

תודה :)

מתגעגע לג"סטי 94

פורסם

יש רכבים שניתן להחליף ויש רכבים שלא ניתן להחליף ולכן מחליפים את כל המפלג.

 

והרצועה יכול להקפוץ שיניים בזמן שלא מתחו אותה כראוי בטיפול טיימינג, או שמחזיר שמן טיפטף על הרצועה והיא החליקה, ועוד כמה סיבות שלא חסר.

פורסם

טוב המוסך התקשר אליי ואמר שזה כמעט בטוח דיסטרבוטור (מפלג), הוא אמר שהמחיר הוא בערך 900 לפני מעמ ועבודה.

האם המחיר טוב? האם אני יכול לעשות משהו בנידון, אולי להביא משומש? האם המפלג הזה מיוחד לרכב הזה או שזה משהו כללי?

תודה רבה

מתגעגע לג"סטי 94

פורסם

לכל מנוע יש את המפלג שלו, זה לא משהו אוניברסאלי.

 

900ש"ח זה יקר, הייתי מציע לך לנסות לרכוש מפירוקיה העלות תהיה כ 200-350ש"ח.

 

אם אתה מוצא בפירוקיה תוודא שיש להם לפחות 2 מפלגים במידה ואחד לא יהיה תקין תוכל לחזור אליהם ולהחליף אותו.

לפני שאתה רוכש את המפלג כדאי שתסתכל על שלך טוב טוב ותזהה אותו בפירוקיה, כי יש רכבים שבמנוע שלהם יש מפלגים דומים אך שונים למשל עם 2 שקעים או שקע אחד (מחברים חשמליים), לכן או שתסתכל על שלך טוב ותזהה אותו בפירוקיה או שתיקח את שלך בתור דוגמא הכי בטוח שלא תקח משהו דומה לא יתאים.

 

קח בחשבון שאם הבעיה לא במפלג אתה לא תוכל לבוא למוסך בטענות כי הוא רק עושה את העבודה (אין אחריות).

פורסם

תודה תודה תודה

ברגע זה חסכת לי כסף:

התקשרתי להיפר חלף והם מוכרים ב-450 לפני מעמ. 3 חודש אחריות

שאמרתי את זה למוסך הוא אמר שהספק של המפלג המשופץ הוריד לי ל750 לפני מעמ. נראה לי שנה אחריות.

 

עכשיו אני מתלבט ממי לקנות.

דרך אגב להיפר חלף זה המפלג האחרון.

 

תודה רבה

מתגעגע לג"סטי 94

פורסם

אדמונד קגל מפלגים. רח' שטיבל 10 ת"א, טלפון 03-5614847.

יש לו את כל סוגי המפלגים לכל הרכבים בכל כמות שתרצה, מה שכן אני לא מבטיח לך את המחיר הכי זול בשוק.

בחור נחמד, שירות מעולה והעיקר העיקר, אמינות ואחריות למופת.

(לקוח מרוצה. אם אתה הולך אליו תמסור לו שמזדה 626 שלח אותך)

 

אם אתה הולך לפירוקיה, תעשה כמו ש ba323f אומר לך, תיקח את המפלג הישן שלך איתך. כי מניסיון, יש כל כך הרבה דגמים ויכול להיות הבדל ענק אפילו בהבדל של שנתון אחד. אפילו שקע יכול להיות עם 4 או 6 פינים ואז זה לא יתאים לשלך. כמובן שבפירוקיה יש פחות אחריות אם בכלל.

אם אתה רוצה חלק חדש או משופץ באחריות מלאה, תלך לאדמונד.

אה, דבר נוסף. אם מישהו מציע לך להחליף רק כויל או מודול, אל תשמע לו. תחליף את כל המפלג. (מניסיון מר בנושא, עד שהגעתי לאדמונד ויצאתי מרוצה ממנו עד הגג)

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...

×
×
  • תוכן חדש...