Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר ששלחתי הודעה לנציג פורמולה בפורום והוא לא ענה לי והימיי מירוצים מתקרבים אני אפרסם כאן את ההודעה אולי תהיה תגובה מצידו.

 

קניתי שתי כרטיסים במחיר 190 שח כל אחד לשער 3 אם אני לא טועה.

הודיעו לנו ששער 3 ניסגר ובגלל זה הועברנו לשער 7 (שער שבע זה השער הרחוק שמימנו רואים סך הכל את הסיבוב פרסה).

 

אם הייתי יודע שזה מה שיהיה לא הייתי קונה כרטיס .

 

מר נציג פורמולה בפורום איך אתה יכול לעזור לי ?

 

תודה

REALITY BEATS FICTION BY FAR!!!

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אירוע פורמולה ישראל

ליין אפ



יום ה' 15.12.2011

10:30-12:30 – הסעות והגעה למתחם האירוע,

12:30-12:45 –התארגנות לפתיחת האירוע

12:45-12:55 – תהלוכת פתיחה: משתתפי האירוע והוקרה לפעילי הספורט המוטורי בארץ.

12:55-13:05 – טקס השקת חוק הספורט המוטורי במעמד שרת הספורט הגברת לימור ליבנתראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי ומכובדים.

13:05-13:25 - מרוץ מנכל"ים תחרות נגד השעון.

13:25-13:40 – קרטינג חצי גמר

14:00- 13:40 – מרוץ פורמולה גברים מקצה א'

14:00-14:10 – מופע דריפטינג 2 רכבים

14:10-14:30 – מרוץ נשים תחרות נגד השעון.

14:30-14:45 – מרוץ אופנועי כביש

14:45-15:05 - מקצה סלבריטאים תחרות נגד השעון

15:05-15:15 – מופע דריפטינג 5 רכבים.

15:15-15:35 - מקצה גברים ב'

15:35-15:45 – מרוץ אופנועי סופר מוטור

15:45-16:00 – קרטינג גמר.

16:00-16:20- גמר גברים

16:20-16:30- טקס הענקת גביעים

· לוח הזמנים יכול להשתנות לפי דרישת ההפקה

 

 

 

 

 

 

יום ו' 16.12.2011

8:30-9:30 – הסעות והגעה למתחם האירוע,

09:30-09:45 –התארגנות לפתיחת האירוע

09:45-09:55 –פתיחה: משתתפי האירוע והוקרה לפעילי הספורט המוטורי בארץ.

09:55-10:05 – טקס השקת חוק הספורט המוטורי במעמד שרת הספורט הגברת לימור ליבנתראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי ומכובדים.

10:05-10:25 - תחילת המרוץ מרוץ מנכל"ים תחרות נגד השעון.

10:25-10:40 – קרטינג חצי גמר

11:00- 10:40 – מרוץ פורמולה גברים מקצה א'

11:00-11:10 – מופע דריפטינג 2 רכבים

11:10-11:30 – מרוץ נשים תחרות נגד השעון.

11:30-11:45 – מרוץ אופנועי כביש

11:45-12:05 - מקצה סלבריטאים תחרות נגד השעון

12:05-12:15 – מופע דריפטינג 5 רכבים.

12:15-12:35 - מקצה גברים ב'

12:35-12:45 – מרוץ אופנועי סופר מוטר.

12:45-12:00 – קרטינג גמר.

13:00-13:20- גמר גברים

13:20-13:30- טקס הענקת גביעים

 

· לוח הזמנים יכול להשתנות לפי דרישת ההפקה

פורסם
לאחר ששלחתי הודעה לנציג פורמולה בפורום והוא לא ענה לי והימיי מירוצים מתקרבים אני אפרסם כאן את ההודעה אולי תהיה תגובה מצידו.

 

קניתי שתי כרטיסים במחיר 190 שח כל אחד לשער 3 אם אני לא טועה.

הודיעו לנו ששער 3 ניסגר ובגלל זה הועברנו לשער 7 (שער שבע זה השער הרחוק שמימנו רואים סך הכל את הסיבוב פרסה).

 

אם הייתי יודע שזה מה שיהיה לא הייתי קונה כרטיס .

 

מר נציג פורמולה בפורום איך אתה יכול לעזור לי ?

 

תודה

 

אופיר, אנא בקש מהמוקדניות כרטיסים ליציע המערבי, זהו היציע שרצית להיות בו.

אם אינני טועה מדובר בשערים 4,5,6.

האם ישנה בעיה מצד המוקד לשים אותך ביציע זה ? אמרו שנותרו מקומות ביציע הצפוני בלבד ?

פורסם
אופיר, אנא בקש מהמוקדניות כרטיסים ליציע המערבי, זהו היציע שרצית להיות בו.

אם אינני טועה מדובר בשערים 4,5,6.

האם ישנה בעיה מצד המוקד לשים אותך ביציע זה ? אמרו שנותרו מקומות ביציע הצפוני בלבד ?

 

המוקדניות אמרו לנו בטלפון שסגרו את היציעים שאליהם קנינו כרטיסים ובגלל זה מעבירים אותנו ל 7.

REALITY BEATS FICTION BY FAR!!!

פורסם

עדכון:

נמכרו עד עכשיו 700 כרטיסים מתוך 12000 שהוצאו למכירה.

המחיר לתושב אילת ירד ל90 ש"ח

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

אם היו מוכרים את כל הכרטיסים, לא היו סוגרים שערים.

עדיף 5 שערים מפוצצים מ10 חצי מלאים.

 

ולא, זה לא מסיבות בטחון לאנשים.

פורסם

פורמולה ישראל ערב טוב,

ראשית, בהצלחה.

שנית, האם הלו"ז שפרסם כאן אחד הגולשים הוא הלו"ז הרשמי של האירוע?

שלישית, מתרוצצות ברשת מספר שמועות. אם ניתן יהיה להבהיר את הדברים, אשמח.

 

 

אירוע פורמולה ישראל

 

 

 

ליין אפ

 

 

 

יום ה' 15.12.2011

 

 

10:30-12:30 – הסעות והגעה למתחם האירוע,

12:30-12:45 –התארגנות לפתיחת האירוע

12:45-12:55 – תהלוכת פתיחה: משתתפי האירוע והוקרה לפעילי הספורט המוטורי בארץ.

על איזה פעילים מדובר?

12:55-13:05 – טקס השקת חוק הספורט המוטורי במעמד שרת הספורט הגברת לימור ליבנתראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי ומכובדים.

ספורט מוטורי בארץ עוד אין - לפחות לא באופן חוקי ורשמי. גם לא יהיה אחרי האירוע אלא עם מישהו יתעשת.

13:05-13:25 - מרוץ מנכל"ים תחרות נגד השעון.

13:25-13:40 – קרטינג חצי גמר

14:00- 13:40 – מרוץ פורמולה גברים מקצה א'

לאור מה שנכתב בשרשורים השונים בדבר היעדר אישור של ה- FIA למסלול, האם יהיה מדובר במדידת זמנים בלבד או שמא יהיה מרוץ רב משתתפים?

14:00-14:10 – מופע דריפטינג 2 רכבים

14:10-14:30 – מרוץ נשים תחרות נגד השעון.

14:30-14:45 – מרוץ אופנועי כביש

14:45-15:05 - מקצה סלבריטאים תחרות נגד השעון

15:05-15:15 – מופע דריפטינג 5 רכבים.

15:15-15:35 - מקצה גברים ב'

15:35-15:45 – מרוץ אופנועי סופר מוטור

שמועות מספרות שלא יהיה אירוע כזה. יש אמת בשמועות הללו?

15:45-16:00 – קרטינג גמר.

16:00-16:20- גמר גברים

16:20-16:30- טקס הענקת גביעים

 

· לוח הזמנים יכול להשתנות לפי דרישת ההפקה

 

 

 

נ.ב.

האם באמת יכול להיערך "מרוץ" - גם אם מדובר במדידת זמנים בלבד - בין נהגים (מקצועיים ככל שיהיו - וחלקם, שאני מכיר, בהחלט איכותיים) שנהגו ברכב קילומטרים בודדים, ועוד ברכב מרוצים מהסוג הזה, שלא "סולח"?

 

מה לגבי עניין היציעים? סגרו בשל התניות בטיחות או היעדר קהל (כפי שנרמז בשרשור כאן)?

 

מכל מקום, אני מאחל הצלחה לכולם.

יהיה נהדר לראות את הנהגים (והנהגות) הישראלים שנבחרו בפעולה.

אם האירוע יתנהל נכון, תיהיה לו חשיבות עליונה לקידום הספורט.

פורסם

בהנחה שמה שכתוב כאן הוא נכון

עדכון:

נמכרו עד עכשיו 700 כרטיסים מתוך 12000 שהוצאו למכירה.

אל תתפלא אם פתאום תגלה שמציעים לך לרכוש בכניסה כרטיס תמורת כמה עשרות בודדות של שקלים.

חוץ מזה, תעיף מבט פה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=408145

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מה לגבי רכישה כרטיס במקום בו מתקיים האירוע או מקום פיזי אחר ולא וירטואלי ?

רכישה במזומן ניתנת ?

יש מספר טלפון להתקשר אליו ? (חוץ מ- 03-5206060 שנמצא באתר)

מישהו יכול להמליץ על מיקום נורמאלי ?

פורסם
עדכון:

נמכרו עד עכשיו 700 כרטיסים מתוך 12000 שהוצאו למכירה.

המחיר לתושב אילת ירד ל90 ש"ח

 

פששש...ניב, סחטיין. לא ידעתי שאתה חלק מההפקה :-)

הוכחת את דבריי בשירשורים קודמים, אתה מדבר אבל אין גיבוי, ממש למבין למה ומה האינטרס שלך.

 

בכל מקרה, באירוע בכל יום נתון יהיו באיזור ה4000 מקומות, נכון ללפני מספר ימים נמכרו למעלה מחצי הכרטיסים, למיטב הבנתי בימים האחרונים נמכרו עוד מספר כרטיסים רב, אך אינני יודע בוודאות את הכמות..


×
×
  • תוכן חדש...