Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו צמיגי קומהו בני שנה וחודש 3310 תאריך ייצור.

פעם שעברה אכלתי אותה שמתי מישלין ושמו לי דירוג T במקום H.

הפעם לא היה ליבואן H רק VR האם יש השלכות או שזה יותר טוב?

יש סיכוי שהצמיגים האלו יחזיקו יותר זמן?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מה שנת מודל של הרכב?

אני לא מכיר קוד מהירות VR, יש קוד V שהוא יותר גבוה מ H.

אולי R=RADIAL?

 

איזה רכב זה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קיה קרניבל דיזל 2002 .

VR זה בטח יותר למהירות ... השאלה היא האם הצמיג גם יותר חזק -מה ההשלכות?

האם התאריך בסדר?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מה הסיבה לקנות צמיגים בני יותר משנה?

מחיר מפתה?

אם הצמיגים אצלך מתייבשים לפני שהם נשחקים, כדאי לך לקנות צמיגים כמה שיותר טריים.

מצאתי - VR זאת שיטה ישנה לרישום קוד מהירות:

Prior to 1991, tire speed ratings were shown inside the tire size, before the "R" construction type. The available codes were SR (112 mph, 180 km/h), HR (130 mph, 210 km/h), VR (in excess of 130 mph, 210 km/h).

 

הרכב שלך ממודל 2002 - כל צמיג עם קוד מהירות S לפחות יעבור טסט שנתי.

אני לא יודע, למה "אכלת אותה" עם מישלין בעל קוד T, אולי זה היה ברכב אחר?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כי בספר רכב כתוב שH זה המומלץ על ידי קיה.

הצמיגים נקנו מאוטודיפו קומהו 1+1 המחיר מעולה .

המישלין מ4209 וכבר יבשים (בכל הצמיג סדקים קטנים משהו מוזר)אך לא שחוקים - לקחתי אותם אני ישלח ליבואן נראה מה יהיה.

המישלין שהיו מאחור אלו בעלי דירוג T בניגוד לקודמים עם הH והם מתאריך 4209 ועדיין טובים בלי סדקים שנראים לעין)

מדובר על מישלין אנרג'י .

לרכב הזה תמיד קיבלתי צמיגים בני חצי שנה עד שנה כי המידה לא כזאת נפוצה -לכן המבצע באוטודיפו בא לי בטוב לפני החורף.

השאלה שלי היא האם זה בסדר הVR מאחור טרי וחדש 3310ומקדימה אנרג'י T מ4209?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

VR זהה ל H לפי טבלת קודי מהירות - אין עם זה שום בעיה, לא מבחינת הטסט ולא מבחינת המלצות היצרן.

התאריך קצת ישן, אבל אם המחיר טוב, וכבר רכשת אותם - תתחדש.

הרי אתה מודע לנושא תאריכי ייצור ועשית לעצמך חושבים (תאריך מול מחיר).

 

מה שקרה למישלין בשנה וחצי (?) נראה לי מוזר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כמה תיקונים:

הצמיגים הם מ4208 והורכבו כאשר היו בני קצת יותר מ8 חודשים.

הT הם מ4209 וגם עליהם התחילו לצאת סדקים קלים.

 

מה שאוטו דיפו מכרו לי זה דירוגV הצמיגאי כתב בחשבונית VR וזה גם מה שאמר לי אני לא יודע מאיפה המציא את זה .

על הצמיג רשום 96V הקוד כמו שצריך מהירות קצת יותר 240 במקום 210.

האם הצמיג יהיה עמיד יותר?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שי,

הצמיגים האלה עמידים במהירויות יותר גבוהות, אבל לא להתיבשות וסדקים.

צמיגי קומהו בסך הכל לא רעים.

תשתדל להחנות בצל.

תתחדש!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...