Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש את הרכב הנ"ל.

בלוחות יד2 ישנם כמה אופציות משנת 2008 שאמורות לעמוד בתקציב שלי.

 

תוך כדי שיחה עם המוכרים הבנתי שמדובר ברכבים בני 4 שנים כלומר עליה לכביש בסוף 07 .

לעומת שלוש שנים + כפי שניתן היה להבין מהמודעה.

 

לא שיש לי בעייה עם רכב בן 4 אבל זה משנה לגמרי את תמונת המחירון

כאמור שנת 2007 היתה אחרונה שבה הרכבים נרשמו כשנתון ולא כתאריך עליה לכביש.

 

השאלה איך נקבע פה המחירון:

לפי שנת 2007 ללא שיקלול עליה לכביש

או, 2008 ללא שקלול

פורסם

ובכל זאת נראה שיש הפרש לא אחיד בין השנתונים במחירון לדגם שאני מעוניין בין 07 ל-08 ל-09 (45 , 53, 58 בהתאמה).

הייתי רוצה לתת הצעה הוגנת לשני הצדדים ובהתאם למחירון ומצב השוק מה המחיר שהייתם ממליצים לי להציע?

 

פרט חשוב, הרכבים שאליהם אני מכוון הם מיד ראשונה עם ק"מ נמוך ומדובר במודל 2008 (עלייה לכביש 2007)

×
×
  • תוכן חדש...