Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , שמי קובי ואני חבר חדש באתר .

 

אני מבקש עזרה ויעוץ בקנייה וייבוא אישי רכב דרך EBAY .

 

אני מעוניין לרכוש אלפא סייפדר משנת 1985 ומטה .

 

היית שמח לדעת :

 

1. איך מחשבים את המיסים מהו שיעור המס ? ומהו בסיס החישב ?

 

2. עלות ההובלה ?

 

ובכלל הייתי שמח לקבל טיפים ממי שעשה זאת בעבר .

פורסם

היי

אני הבאתי רכב לא דרך איבי אבל ממה שאני יודע. לא ניתן לייבא רכב פחות משלושים שנה על הכביש ,משמע כרגע רק רכב מודל 1981 עומד על הפרק .

תעשה חישוב פשוט כמה שאתה רואה את הרכב שם תכפיל ב1.5 וזה מה שיעלה תוספת בערך לייבא אותו- אוטו של 10.000 דולר יעלה לך פה בחניה אחרי הכול עוד 15.000 ותוסיף את עלות הרכב מה שהופך את זה ל25.000 .

כמובן שברכבים זולים יותר עלות המשלוח משנה את היחס אבל זה היה החישוב שלי והסטיה הייתה לא גדולה בהתחשב בתוספות הנלוות והבלתי מתוכננות , תוסיף עוד 50 שקל לקופסאת אדוויל כי יהיו המון כאבי ראש גם בדרך .

 

 

 

פורסם
היי

אני הבאתי רכב לא דרך איבי אבל ממה שאני יודע. לא ניתן לייבא רכב פחות משלושים שנה על הכביש ,משמע כרגע רק רכב מודל 1981 עומד על הפרק .

תעשה חישוב פשוט כמה שאתה רואה את הרכב שם תכפיל ב1.5 וזה מה שיעלה תוספת בערך לייבא אותו- אוטו של 10.000 דולר יעלה לך פה בחניה אחרי הכול עוד 15.000 ותוסיף את עלות הרכב מה שהופך את זה ל25.000 .

כמובן שברכבים זולים יותר עלות המשלוח משנה את היחס אבל זה היה החישוב שלי והסטיה הייתה לא גדולה בהתחשב בתוספות הנלוות והבלתי מתוכננות , תוסיף עוד 50 שקל לקופסאת אדוויל כי יהיו המון כאבי ראש גם בדרך .

 

 

תודה על התשובה .

 

כמה זמן לקח לך התהליך מהמשלוח וד קבלת הרכב ?

פורסם

קרא את התגובה הבאה והקבצים המצורפים אליה.

 

בהצלחה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפי החשבון שאני מכיר תכפיל כל דולר ב 11ש"ח.

 

הקיצר רכב שעלה לך 8000$ תכפיל ב 11 ש"ח = 88000 ש"ח בערך זה מה שהרכב יגיע בארץ על הכביש כולל הכל.

 

כמובן שאפשר להוזיל עלויות אם מבצעים את כל התהליך לבד ואם בוחרים ברכב שאינו "נחשק".

×
×
  • תוכן חדש...