Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי, פורד טורינו.


asitali
שימו לב! השרשור הזה בן 1474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 330
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

:shock: :shock:

WOOOOW

פעם ראשונה שאני נחשף לשרשור הזה! פשוט מדהים.

בתור חובב שחשב להיכנס לפרויקט מסוג זה וחשש, כעט אני חושש הרבה יותר.

שאפו על האהבה לתחום ועל הסובלנות העבודה זה כבר אומנות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאתה בדרך הנכונה!

במיוחד האפוקסי של SIKKENS הוא בחירה חכמה.

אתה עובד בחנייה?

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאתה בדרך הנכונה!

במיוחד האפוקסי של SIKKENS הוא בחירה חכמה.

אתה עובד בחנייה?

 

כן, במוסך המדרכה.

 

אין לי הרבה ניסיון בפחחות חוץ מכמה וספות וריקשה, אני מקווה שעם סבלנות ולימוד אעשה את זה כמו שצריך ובקטע הזה אין כמו ללמוד מהאמריקאים.

מצאתי ביוטיוב אחד שמלמד פחחות מכל הלב, כמו שצריך ובסבלנות ובכלל בן אדם מגניב.

 

הערוצים שלו:

http://www.youtube.com/user/diyautoschool

http://www.youtube.com/user/swrnc

 

כמה דוגמאות:

 

How To Prep Your "BARE METAL" Car For Epoxy Primer

חלק 1

חלק 2

חלק 3

חלק 4

 

When To Use Epoxy Primer

חלק 1

חלק 2

 

How To Repair Your Quarter Panel Extension To Prefection

חלק 1

חלק 2

חלק 3

חלק 4

חלק 5 http://www.youtube.com/watch?v=MWAQq8rS7oQ

חלק 6 http://www.youtube.com/watch?v=6HNibMOVGxo

 

How To Install A Vinyl Top

חלק 1 http://www.youtube.com/watch?v=QLL99v6wa-k

חלק 2 http://www.youtube.com/watch?v=K1B82ATocWs

חלק 3 http://www.youtube.com/watch?v=PXKG52-hF3A

חלק 4 http://www.youtube.com/watch?v=Edp-puNiZwI

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרויקט שלי ושלך די דומה.

אמריקאית 71-72 ובערך אותה כמות של חלודה.

האפוקסי זו הדרך! פחחים בארץ לא יגעו בו בגלל הזמן ייבוש והעלות.

בנוגע לאמריקאים אני מסכים אתך.

למלחמה בחלודה חוץ מהאפוקסי אתה צריך -

SEAM SEALER.

וגם בנושא הזה אתה לא תתקשה למצוא סרטים ביוטיוב עם הסבר מפורט.

לכול שאלה שעולה בנושא פחחות אתה מוזמן להתייעץ.

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SEAM SEALER זה בוסטיק לאטימה בין חלקי פח?

אם כן אז כל החלק הקדמי אצלי ממש נקי ואין רקבונות תחת הכנפיים ובתא המנוע, בגלל זה לא פירקתי את הכנפיים. רק זיפתתי.

גם הרצפה נקייה, היו רקבונות בעבר וסגרו אותם עם יריעות פיברגלאס מבפנים.

לגבי טלאים, מה עדיף למרוח בין הפיקים? בונדו, פיבר או שפכטל אלומיניום?

כנ"ל לגבי חורים בינוניים שפכטל אלומיניום מומלץ?

תודה

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנוגע לSEAM SEALER אתה צודק רק שים לב שאתה משתמש במוצר ייעודי ולא באיזה מוצר חסר שם או עם מתעשייה אחרת.

העקרון המנחה איתו זה לשים בעיקר איפה שיש חיבור מהמפעל של פח על פח וולחשוב על קו זרימת המים ואיכן יכולים להילכד "שלוליות" מים.

אני גם נתקלתי במרק אלומיניום וראיתי תגובות טובות בנוגע אליו אבל אין לי ניסיון אתו .

בריתוכים אני מגיע בצד החיצוני לפני שטח אחידים, יש צורך לתת לפח להתקרר בין פיק לפיק ולא לזרז את זה עם לחץ אויר וליישר ולשחרר כוחות פנימיים בעזרת פטיש פחחים ודולי.

גם בהשחזה אני ממליץ לא להיות אלים ולתת לפח להתקרר בין מעבר למעבר אחרת הפח מקבל מעוות.

בגדול עם קצת סבלנו הריתוכים יהיו יפים ונקיים ולא יהיה צורך בחומר עליהם.

הרבה פעמים נוצר מצב שמשתמשים בעובי פח שונה מהרכב או מסוג חומר אחר וכאשר הרכב מתחמם בשמש ניתן לראות מתחת לצבע

GHOST LINE של הריתוך...על מנת לנטרל את התופעה כדאי למרוח שכבה דקה דל חומר.

קצת סדר בחומרים-

בונדו- שם כולל למרק פחחות "פשוט" הוא אינו חסין מים ואפילו סופג אותם במשך השנים כתוצאה מכך אין לשים אותו על פח חשוף אלה רק אחרי התזת האפוקסי יתרונו בכך שקל מאוד לשייף אותו ולתת לו צורה.

בונדו מחוזק בסיבי פיברגלס - יש עם סיבים קצרים וארוכים הוא בעל עמידות מצוינת במים ואותו ההיתי ממליץ לך לשים על הריתוכים.(עדיפות לסיבים קצרים של 6 מילימטר אחרי הכול אנחנו משפצים רכב ולא סירה).

יריעות פיבר- לא ההיתי ממליץ- ריתוך זו הדרך.

מרק אלומיניום- דברתי עם כמה אמריקאים שטוענים שהם משתמשים בו במקום העופרת של פעם שזה מעולה אבל לי אישית אין ניסיון איתו ואני הולך על בונדו עם סיבי זכוכית.

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והכי חשוב:

לכול חומר ניתן בחצי דקה למצוא MSDS של היצרן וחשוב לפעול על פיו ולהבין את תכונות המוצר.

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

יש לי את החומר שבתמונה.

המידע הכי קרוב שמצאתי, כאן: http://www.u-pol.com/product-cat/194/isopon-metalik%E2%84%A2-smooth-metallic-body-filler.htm

לא בטוח שזה אותו חומר, אברר לגביו.

P1010872.JPG

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכונים לשבת :-)

אחרי חודש בתאילנד חזרתי לעבוד על האוטו.

על הפרק טלאים בגג, לשם כך קניתי רתכת co2 משומשת והתחלתי ללמוד לרתך.

תמונות להנאתכם.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל עבודה בבית אחלה של תוצאה! אהבתי את השחזור של המסגרת!

איך אתה מכופף את הפחים?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...