Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

במשך שיטוטיי באינטרנט בחיפוש אחר רכב ספורט סדאן ניתקלתי בסאאב 9-3 2012, לדעתי הרכב מדהים מבחינה חיצונית וגם הנתונים הטכניים מבשרים טובות. היבואן בארץ משווק רק את ה9-5 שגם היא יפה אך יקרה. ניסיתי ליצור קשר עם היבואן ולשאול לגבי הרכב והאם יש כוונה לשווקו אבל אי אפשר להגיע אליו אלא רק לנציגי UMI שלא יודעים מה זה בכלל. אולי מישהו בפורום הזה יודע משהו ו\או קרא על זה איפה שהוא ? כי אני לא מצאתי אלא רק על זה שהחברה ניצלה מפשיטת רגל ומחדשת את פעילותה (אני מתכוון ליצרן). האם יש תקווה לחכות לרכב הזה ?

 

new-saab-9-3-coming-_460x0w.jpg

פורסם

איזה מנוע יש לה ?

 

אכן תמונות קשות ! :oops: עיצוב אלגנטי ואגרסיהי בו זמנית משהו .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

להערכתי UMI מזמן כבר לא משווקים אף סאאב, ויש בעיה קשה של שוק בארץ.

עם זאת - היה ומישהו כאן מוכן להרים את הכפפה ולספר לי איך אפשר לארגן מספיק מוסכים/מרכזים לוגיסטיים עבור הרכב - יש לי מממן מחו"ל ליבוא של סאאב (אם היא עדיין תהיה בחיים).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עדכון: סאאב הודיעו שהם לא יופיעו בתערוכת פרקפורט, אין להם אפילו כסף לזה.

בקיצור אין סאאב בעולם ובטח שלא בארץ.

חבל, דווקא אהבתי את הרכב.

פורסם

הייבוא של סאאב כבר הופסק לפני שנתיים.

 

ההיצע המיושן עשה את שלו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
להערכתי UMI מזמן כבר לא משווקים אף סאאב, ויש בעיה קשה של שוק בארץ.

עם זאת - היה ומישהו כאן מוכן להרים את הכפפה ולספר לי איך אפשר לארגן מספיק מוסכים/מרכזים לוגיסטיים עבור הרכב - יש לי מממן מחו"ל ליבוא של סאאב (אם היא עדיין תהיה בחיים).

 

אני יותר ממשוכנע שכל מוסך ראשי (מרכזי או כל שם אחר שלא תבחר בו), יהיה שמח להיות מוסך ראשי של יותר מיצרן ספציפי אחד.

ההיגיון הרב ביותר, אם כי הגרוע ביותר (= הם פשוט שבעים מדיי...) יהיה לנסות לשכנע מוסכים של מאזדה\פורד. פריסה מעולה בכל הארץ, נדרשת הכשרה מעטה לעובדים באופן יחסי (עובד אחד מומחה לסאב, דומני שיספיק, לא יגיעו לפה בכאלה כמויות לפי מה שאני מאמין), רוב הציוד גם כך יכול לקלוט כל מכונית שהיא (כולם קונים "רב-מחשב" בימינו), ועוד...

או שמא היית ציני? :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תמיד הרכבים של סאאב פשוט מדהימים!!!!

 

חבל מאוד שכמעט אפחד לא יודע לטפל בהם בארץ! הבנתי שגם היבואן (UMI)

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

לא הייתי בונה על זה שהרכב יגיע לארץ, כבר דובר רבות על בעיותיה הכלכליות של החברה ונראה כי העתיד לא וורוד.

סאאב לא שיחררה דגם סידרתי חדש כבר שנים רבות!

פורסם
תמיד הרכבים של סאאב פשוט מדהימים!!!!

 

חבל מאוד שכמעט אפחד לא יודע לטפל בהם בארץ! הבנתי שגם היבואן (UMI)

אני מבין מדבריך שאתה בעל נסיון פרקטי בתחזוקת רכב זה , תוכל לרשום מה מדהים ברכבים אלו ?

מנסיונך כמובן !

תודה

פורסם
לא הייתי בונה על זה שהרכב יגיע לארץ, כבר דובר רבות על בעיותיה הכלכליות של החברה ונראה כי העתיד לא וורוד.

סאאב לא שיחררה דגם סידרתי חדש כבר שנים רבות!

הם "שיחררו" את ה9-5 לפני שנה.

פורסם
תוכל ברשותך מה מצאת מיוחד ומרתק ברכב זה שאתה מתלהב כל כך ?

יש לך משהו להעביר אלינו מלבד התמונות ?

התלהבתי מהצורה ומהמנוע שאמור להיות מיוצר בשת"פ עם ב.מ.ו. ומה עוד אתה רוצה שאעביר אליך חוץ מהתמונות ושיהיה חוקי ?

×
×
  • תוכן חדש...