Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי רכב שנת 2006 שנמצא אצלי כשמונה חודשים. לאחרונה התחלנו להרגיש רעידות חזקות ברכב בעת בלימה חזקה במהירות גבוהה. (למשל; בירדות כשהרכב בתאוצה וצריך להאט). בבלימה רגילה של נסיעה עירונית הרעידות לא מורגשות. בבלימה חדש בנסיעה עירונות הרעידות מורגשות בעוצמה חלשה מאוד.

מה יכולה להיות הבעיה?

 

והערת אגב, כמה שנים אמור להחזיק מצבר רגיל של רכב?

פורסם

שלום אביוחיה.

 

האם אתה מכיר את מערכת ה ABS? יתכן שאתה מדבר על הפעלת המערכת שמורגשת כרעידות?

 

אם כן, ישנן הרבה סיבות שיכולות לגרום לכך שהמערכת נכנסת מוקדם מידי, לדוגמא צמיגים בעלי אחיזה חלשה על הכביש ועוד סיבות רבות שאיני בקיא בהן.

 

עריכה -

עכשיו כשאני קורא שוב את התיאור שלך, זה לא נשמע כמו ABS מכיוון שהרעידות גם מורגשות חלש בבלימות חלשות (ABS נכנס לפעולה רק כשהוא מרגיש איבוד אחיזה)

פורסם
שלום אביוחיה.

 

האם אתה מכיר את מערכת ה ABS? יתכן שאתה מדבר על הפעלת המערכת שמורגשת כרעידות?

 

אם כן, ישנן הרבה סיבות שיכולות לגרום לכך שהמערכת נכנסת מוקדם מידי, לדוגמא צמיגים בעלי אחיזה חלשה על הכביש ועוד סיבות רבות שאיני בקיא בהן.

 

עריכה -

עכשיו כשאני קורא שוב את התיאור שלך, זה לא נשמע כמו ABS מכיוון שהרעידות גם מורגשות חלש בבלימות חלשות (ABS נכנס לפעולה רק כשהוא מרגיש איבוד אחיזה)

שלום

למרות שלא ציינת באיזה רכב מדובר, קרוב לודאי שיש צורך להחליף או לחרוט את צלחות הבילום. ברוב המקרים תקלה כמו שאתה מתאר נובעת מצלחות בילום מעוותות שאינן רצות ישר וגורמות לרעידה בזמן בלימה. אם בזמן הרעידות גם ההגה רועד אלה הצלחות הקידמיות.

פורסם
שלום

למרות שלא ציינת באיזה רכב מדובר, קרוב לודאי שיש צורך להחליף או לחרוט את צלחות הבילום. ברוב המקרים תקלה כמו שאתה מתאר נובעת מצלחות בילום מעוותות שאינן רצות ישר וגורמות לרעידה בזמן בלימה. אם בזמן הרעידות גם ההגה רועד אלה הצלחות הקידמיות.

 

תודה על המידע, מדובר בסוזוקי ליאנה 5 דלתות, כפי שציינתי שנת 2006.

 

מה לגבי מצבר; כמה שנים הוא אמור להחזיק? (אציין שהרכב עשה בערך 91,000 ק"מ - והמצבר הנוכחי הוא משנת 2008).

 

ושאלה נוספת לא קשורה למה ששאלתי עד עכשו; לפעמים כשאנחנו מסובבים את ההגה שמאלה (יש לציין שרק בסיבוב שמאלה), בין אם זה לפניה ובין אם זה בכניסה או ביציאה מחניה יש מן רעש כזה של מתכת שנתקלת בגלגל שיניים ועוברת את שן בגלגל, יכול להיות שזה גם קשור לצלחות?

פורסם
תודה על המידע, מדובר בסוזוקי ליאנה 5 דלתות, כפי שציינתי שנת 2006.

 

מה לגבי מצבר; כמה שנים הוא אמור להחזיק? (אציין שהרכב עשה בערך 91,000 ק"מ - והמצבר הנוכחי הוא משנת 2008).

 

ושאלה נוספת לא קשורה למה ששאלתי עד עכשו; לפעמים כשאנחנו מסובבים את ההגה שמאלה (יש לציין שרק בסיבוב שמאלה), בין אם זה לפניה ובין אם זה בכניסה או ביציאה מחניה יש מן רעש כזה של מתכת שנתקלת בגלגל שיניים ועוברת את שן בגלגל, יכול להיות שזה גם קשור לצלחות?

לא ברור מאיזה שנה המצבר, מצבר משובח חי לפחות 3 שנים יש כאלה שחיים אף 5 שנים.

לפי התאור שלך הרעש מגיע מציריה בלויה, במוסך יעלו על זה בקלות.

פורסם
לא ברור מאיזה שנה המצבר, מצבר משובח חי לפחות 3 שנים יש כאלה שחיים אף 5 שנים.

לפי התאור שלך הרעש מגיע מציריה בלויה, במוסך יעלו על זה בקלות.

 

תודה על המידע, הסתבר לי שהמצבר הוא משנת 2008.

×
×
  • תוכן חדש...