Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות זוג רמקולים אחרויים כרגע בשלב יותר מאוחר

והנבתי שיש כל מיני סוגים מישהו מוכן לתת לי מדריך קצר איך בוחרים רמקול טוב

יש כל מיני דברים כמו

4WAY

3WAY וכו' מה זה?

וקומפוננט??

אמממ יש עוד כל מיני מושגים שחשוב לדעת שקונים רמקולים?

אם אני רוצה לשמוע מוזיקה באיכות טובה

אני לא חייב את כל המערכות המפוצצות האלה נכון?

 

בתודה מראש

נרקש

פורסם

טוב אז קודם כל קניית רמקולים אחוריים תלויה בעוד הרבה דברים כמו:

1.האם אתה הולך להגביר אותם בשבל מאוחר יותר?

2.איך הם יושבים אצלך? בדלתות? על הפלטה מאחורה?

3.מה הסכום שאתה מוכן להשקיע? (למרות שההבדל לא גדול ברמקולים אחוריים כמו ב-hu או במגברים סאבים וכ'ו..

 

אחרי שתענה לנו על השאלות האלה נוכל לעזור לך יותר..

פורסם

1)לא נראה לי שאני אגביר את הרמקולים

2)הרמקולים יושבים על פלטה מאחור...

3)אני לא מכיר את המחירים של רמקולים טובים

אז אני מניח שאני מוכן להשקיע 600-700 שקל

 

ואם מישהו מוכן לקרוא את הודעתי הראשונה ולענות שם על השאלות האחרות

 

נ.ב הידע שלי מאוד מינימלי בנושא אז לדבר איתי במושגים פחות מקצועייים

פורסם

אם אתה לא מתכוון לחבר אותם להגברה חפש משהו בסביבות ה-30 וואט RMS (הרדיודיסק מספק בד"כ עד 25 וואט RMS) ואז תתאים אותם כמה שיותר לרדיודיסק.

אם אתה לא מחבר סאב, אז בשביל לקבל אפקט טוב של באס עדיף לך לחבר 6X9" מאחורה (רמקולים אליפסות).

משמעות המושגים 2WAY, 3WAY ו-4WAY היא הפרדה לרמקולים שונים של רמקול בודד אחד. לדוגמא, אם תסתכל על רמקול של 3WAY תראה שיש לו רמקול אחד גדול מאחורה שנקרא וופר, רמקול יותר קטן באמצע שנקרא מיד ועוד אחד יותר קטן שנקרא טוויטר. מה זה נותן? איכות צליל יותר טוב שמופקת מהרמקול. רמקול אחד לא יכול לנגן את כל התדרים של המוזיקה בצורה הכי טובה, ולכן יש צורך ברמקולים עם קוטר שונה. לא תמיד צריך יותר רמקולים ו-4 WAY זה כבר מיותר (וופר+מיד+2 טוויטר). בד"כ מספיק 2 WAY לאחור (וופר+מיד).

הנה כתבה שתעזור לך להבין:

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/01-07-2002-Theory-Rear-Fill.html

פורסם

לי יש מערכת של פיוניר

מדגם

Pioneer DEH-P4600MP

http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4039_50410536,00.html

 

אם תוכל לקרוא את המפרט

ולהמליץ לי על רמקולים אחוריים 4 WAY ו3 WAY

אני מוכן להשקיע בין 700- 900 שקל

אם יש רמקולים טובים בפחות כסף. יותר טוב

 

מאוד חשוב לי שיהיו בסים טובים וטרבל אם זה קשור

 

ומישהו יכול להסביר לי מזה קומפוננט?[/url]

פורסם

בשביל להבין מה זה קומפוננט תעשה חיפוש.

מישהו שאל את זה לא מזמן, אפילו שבוע שעבר נראה לי.

 

בכל מקרה - קומפוננט לא שמים על המגש האחורי.

 

אני ממליץ לשים את הרמקולים האלה על המגש האחורי:

http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=100&osCsid=d3de035d5b5182b88fc58ca3b165bc48

פורסם
אבל אני רוצה משהו של חברה יותר מוכרת. איזה מאפיינים אני צריך לחפש כדי למצוא רמקול טוב?

:shock::shock::shock:

 

JBL מבין החברות הקצת יותר מוכרות (בלשון המעטה)... הדגם הזה שלהם לא נחשב מהליינים הגבוהים אך עדיין מאוד מהנה ושווה את הכסף שלו...

×
×
  • תוכן חדש...