Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האישה עדיין חיה. רק שהבן שלה זה שהחליט למכור את האוטו זז יותר לאט מצב

מה בעניין ההקפאה הרשיון מוקפא למעלה מ20 שנה האם ההפשרה רגילה או מצריכה משהו מיוחד?

 

תודה על כל העצות בעניין העברת הבעלות

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני חושב שהכי בטוח פשוט לחפש עורך דין בענייני ירושה, לא?

זה יפתור את הבעיה הזו לתמיד... הנה רשימה של כמה כאלו, אני השתמשתי בה לא פעם:

http://www.d.co.il/h-c9010108-e0-p0-l0/

 

ברור שיש כאן עניין של שכר טרחה וכדומה, אבל לא עדיף?

אלא אם כן אתה בכלל לא מעוניין להשקיע עד כדי כך ואז אני חוזר בי...

:)

פורסם

לא עורך דין ולא נעלים

עידכון קטן מהיום כמעט בוצעה העברת בעלות. הבעיה היתה צו ירושה שהיה מצולם ולא נאמן למקור כראה שבשבוע הבא תיפתר הבעיה באופן סופי

פורסם
לא עורך דין ולא נעלים

עידכון קטן מהיום כמעט בוצעה העברת בעלות. הבעיה היתה צו ירושה שהיה מצולם ולא נאמן למקור כראה שבשבוע הבא תיפתר הבעיה באופן סופי

 

כן עורך דין! ולגבי הנעלים אני לא מבין תשאל סנדלר. :lol:

קיבלת יעוץ של עורך דין מבלי לדעת וזה מה שהיה.

זה שלא רשום עורך דין ליד שמי זה כי בפורום כאן אני לא חותם כבעל מקצוע.

בד"כ רצוי להתיעץ עם בעלי מקצוע זה חוסך הרבה זמן ולפעמים המון כסף...

אגב, אם מקור צו הכרזת הירושה הוא ברשם העיזבונות אז אצלו אפשר לקבל במשר רשם העיזבונות שהוציא את הצו חותמת על גבי הצילום.

אם המקור בבית המשפט המחוזי (צו ישן) אז צריך לפנות לאותו בית משפט שהוציא את הצו כדי לקבל חותמת.

בשני המקרים יכול לקחת זמן כי יתכן וצריך להזמין את התיק מהארכיון.

בהצלחה בהעברת הבעלות.

שלמה דן גדרון

פורסם

שלמה לא ידעתי שאתה עורך דין. אם עוד עורך דין הגיב אני מנצל לא רציתי לפגוע באף אחד. הכוונה הייתה שאני לא צריך שירות של עורך דין לעברת בעלות כי הפעולה יחסית פשוטה.

עצות מעורך דין או מכל אדם שרוצה לעזור הם מבורכות

 

הייתי צריך לכתוב תגובה קצת יותר מעודנת אני מתנצל אם מישהו נפגע מהתגובה שלי

פורסם

ממש לא נפגעתי.

ניסיתי להעביר מסר כי כשיש בעיה ב"נעלים" עצה של "סנדלר" יכולה לחסוך "כאבים ברגליים"... :lol:

שלמה דן גדרון

×
×
  • תוכן חדש...