Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיאט איביזה STELLA 2002 אוטומט 1600 100 כ"ס 3 דלתות דגם 6K12G8 דגם מנוע AEH..

ברצוני להחליף נאבה קדמית שמאלית בגלל שאחד ההברגות של בורג הגלגל לא טוב ואני לא רוצה לקחת סיכון ולנסוע על 3 ברגים..

אני מעוניין לרכוש נאבה ולהרכיב לבד.. האם זאת תהיה בעיה שמצריכה כלים מיוחדים או שפשוט מוציאים את הנאבה הישנה ושמים את החדשה במקום?

 

עוד משהו מאחורי הנאבה יש מין דיסק קטן אם חורים בצורת מלבן לאורך כל הדיסק.. הדיסק הזה התעקם ועיקם את הראש של החיישן ABS ניסיתי ליישר אותו וחשבתי שהצלחתי אבל לא.. עדיין יש עיקום קטן והוא פוגע בראש החיישן ABS עכשיו אני מחכה לחיישן חדש שהזמנתי ולפני שאני מרכיב אותו אני רוצה להחליף את הדיסק הזה ביחד אם הנאבה.. האם מישהו יודע איך קוראים לדיסק הזה בשפה המקצועית ומה עלותו? ומה עלות של נאבה?

  • ספונסר פורום
פורסם

הדיסק הזה הוא צלחת הדפקים שמשדרת סיבוב לחיישן ה ABS

הוא מגיע עם התבור החדש שאותו תקנה .

עלותו של תבור כזה של יצרן גרמני איכותי היא כ 300 שח לפני מעמ .

כדי לפרק את התבור עליך להוציא את כל בית המיסב וללחוץ את התבור החוצה באמצעות מכבש ,

כאשר התבור יצא הוא יקח איתו גם חלק מהמיסב ואתה תיצטרך להחליף גם אותו .

מיסב איכותי עולה כ 150 שח לפני מעמ .

העבודה הזאת מצריכה קצת ידע ומכבש הידראולי ,ומהשאלה שלך לא נראה לי שאתה

מכיר את התהליך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

כן זה בטוח שאני לא יצליח לעשות את זה... אז רק מוסך.. והאמת שהייתי רוצה להגיע אליכם כי כולם ממליצים עליכם הבעיה היא שאני מחדרה וזה קצת רחוק.. בכל זאת כמה זמן יקח לעשות את העבודה הזאת שכוללת החלפה של הנאבה והחלק שציינת? ומה יהיה המחיר המלא כולל מעמ ועבודה אם אני עושה את זה במוסך שלכם?

  • ספונסר פורום
פורסם

כ 650 לפני מעמ כולל המיסב .

ואם אתה צריך גם חיישן משומש תקבל ממני ללא חיוב .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

כן זה כולל נבה גרמנית ,מיסב איכותי ועבודה

המחיר שלנו 650 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רגע אני רוצה להבין כי קצת התבלבלתי..

אני רוצה להחליף נאבה ואת צלחת הדפקים שאמרתה שמגיע אם הטבור..

 

כל החלקים האלה הנאבה המיסב והטבור אם הצלחת דפקים יעלה לי אצלך 650 לפני מע"מ?

 

מצטער על החפירה אני פשוט רוצה להיות בטוח ולדעת אם איזה סכום להגיע..

פורסם
כן זה כולל נבה גרמנית ,מיסב איכותי ועבודה

המחיר שלנו 650 שח לפני מעמ .

 

המחיר כבר צויין פעמיים...

רון ציין שהנאבה כוללת גם את צלחת הפולסים.

פורסם

אוקיי תודה..

טוב יש לי עוד שאלה לרון...

את האמת זה די נמעס כל פעם לתקן משהו אחד ואחרי עוד כמה זמן לגלות שעוד משהו נדפק... אני קוצה להביא את הרכב למצב

תקין לחלוטין מבחינה מכאנית ואני מדבר על הכל החל מההגה ועד לגלגלים.. האם אצלך רון אפשר לעשות אבחון כזה ממש לבדוק ביסודיות את הרכב

וכל תקלה או כל דבר שנראה שבדרכו לעולמו לרשום ולרשום במה צריך לטפל קודם בשביל למנוע תקלות נוספות..?

ואם זה אפשרי אז כמה אבחון כזה יעלה אצלך במוסך?

  • ספונסר פורום
פורסם

אנחנו לא יכולים לסרוק כל בורג ברכב וכמי שנוסע ברכב לא חדש אתה צריך לדעת

שתמיד יהיו לך הפתעות כאלו ואחרות אבל בכל זאת כל ביקור של רכב אצלנו במוסך

זוכה לנסיעת מבחן שלי לפני ואחרי הטיפול וכמובן שנתריע לך על כל תקלה שנראה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אוקיי אני חושב שזה בהחלט יספיק ממה שאומרים בפורום עליך שבן אדם ישר ומקצועי כמוך יעשה נסיעת מבחן בשביל להגיד אם יש בעיה כלשהי...

 

בכל אופן תודה על העזרה ובקרוב אצלך..

×
×
  • תוכן חדש...