Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

יש לי איזה תרגיל קטן בג'אווה שאני צריך לפתור.

הבעיה היא, שיש לי את המחרוזת הבאה: Jun 5 2011 2:17PM

ממנה אני צריך להוציא פירמוט לתאריך שייתן את התוצאה הנ"ל: 05/06/2011 14:07:00

 

מישהו ממומחי הג'אווה של הפורום מכיר איזה דרך מסויימת ליצור את התוצאה של הדבר הזה?

 

תודה לעוזרים!

Polo 2012

פורסם

אני לא זוכר כל כך טוב JAVA, אבל יש לי רעיון.

 

בעזרת פונקציית ()SPLIT של מחלקת STRING, פצל את המחרוזת לשני מערכים המכילים את החלקים הבאים:

 

מערך תאריך:

 

jun

5

2011

 

מערך שעה:

2

17

PM

 

עכשיו, אתה יכול לכתוב למחרוזת חדשה מהחלקים האלה. בעזרת תנאים מסויימים אתה יכול לשלוט על המחרוזת החדשה.

 

למשל:

 

if date[0] == jun

then

new string[3] = 6

 

בדיקה נוספת

 

if hour[3] == PM

then

hour[0] += 12

 

הבנת את הרעיון ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

עוד תרגיל מיותר לגמרי שנועד לבזבז את זמנך ולנפח את שנת הלימודים.

לא אמור להיות איזה class שממיר לבד תאריכים מסוגים (cultures) שונים?

 

עריכה - בבקשה:

http://www.exampledepot.com/egs/java.text/FormatDateLoc.html

 

parse של SimpleDateFormat בלי לשכוח casting.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני מקבל את התאריך כ-Long, אחרי זה אני פשוט צריך להעביר אותו לפורמט של MM/dd/yy HH:mm.

 

הבעיה העיקרית היא, שאני צריך להציג את זה למשתמש על פי איך שהוא הגדיר את התאריך אצלו במחשב, זאת אומרת שהמיקום של הימים והחודשים יכולים להתחלף למי שמכיר איך מציגים תאריך במקומות אחרים.

Polo 2012

פורסם

אין לך הרבה עתיד בתור מתכנת עם גישה כזאת. תוצאה ראשונה בגוגל:

http://www.roseindia.net/java/java-conversion/LongToDate.shtml

 

מהרגע שיש לך אובייקט מסוג DATE, יענו לא מחרוזת ולא מספר ולא נעליים,

תן אותו כפי שהוא ללקוח, הלקוח ימיר אותו בעצמו בהתאם למערכת שמותקנת אצלו.

בטח יש איזה מקביל כלשהו ל-culture בג'אווה, אבל בלי לחפש באמת שום דבר לא יתקדם פה.

 

מתכנת == אוטודידקט

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

א. נעלבתי... :( אני יודע לחפש בגוגל, וגם אני מצאתי את זה, והפתרון הנ"ל לא הניב לי תוצאות.

ב. אני צריך להציג את התאריך בפורמט של MM/dd/yy HH:mm שזהו פורמט ידני שהמתכנת כותב.

לדעתי אני צריך לכתוב איזה פונקציה שהיא בודקת מאיזה מדינה המשתמש ובכל להחליט אם זה יהיה בצורה א' או ב'.

Polo 2012

פורסם

אז זהו, שאתה לא צריך לכתוב כלום.

בדיקות DATETIME הן מהעתיקות בעולם התכנות, עוד משנות ה-70',

ובכל השפות הקיימות יש קלאסים שמטפלים בזה, רק צריך לגלות אותם.

 

כנ"ל לגבי CULTURE - יש קלאסים שמזהים באופן ספציפי מה ה-CULTURE

של המכונה הנוכחית, ועם התוצאה הזאת אתה צריך לשחק.

 

צריך לדעת מתי להמציא את הגלגל מחדש, במקרה הזה כל המטרה היא לבחון

איך אתה מגלה מה צריך לעשות בלי להמציא מחדש כלום.

 

הפורמט שכתבת איננו פורמט ידני שאתה או מתכנת אחר כותב באופן ידני אלא משהו אוטומטי שממומש

באחד מהקלאסים שמטרתם להציג תאריכים.

 

בקיצור, תלמד את האובייקט הזה כמו שצריך, ואל תנסה להמציא את הגלגל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קיבלתי.

השאלה איך אני יכול לבדוק האם הקוד שלי עובד, זאת אומרת האם הוא מוצג באמת בשני האופנים?

יש איזה מאפיין של WINDOWS שאני יכול לשנות על מנת לבדוק את זה?

Polo 2012

פורסם

זאת שאלה מצוינת, לא חקרתי את העניין,

אבל אתה יכול לשנות את צורת התצוגה של התאריכים והשעות דרך

control panel -> clock, language and region -> regional and langauage options

אצלי קבעתי את הפורמט ל-english / united state,

אם תשנה למשהו צרפתי בטח תקבל משהו שונה לגמרי.

ב-customize this format אתה יכול לבחור בלשוניות של time ושל date

ולשנות בעצמך את התצוגה של MMDDYY - כמו שאתה רואה, יש סדרה של סטנדרטים ידועים שאתה יכול לבחור מהם.

 

אני מקווה שאתה מבין עכשיו מדוע אסור להתעסק עם צורה כלשהי של תצוגת תאריך כ-string,

ולעבוד עד הרגע-האחרון-ממש-של-התצוגה-במחשב-של-הלקוח

עם אובייקט שמכיל תאריך שמור בצורה בינארית.

 

מכיוון שזה עלול לשבש לך כל מיני הגדרות במחשב,

עדיף שתנסה את זה על מחשב אחר. :-P

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...