Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לאחרונה דרבי GP1 שנת 2002 אבל הבעיה שחסר לו הבקליט הקדמי ימיני שזה הפלסטיק הזה שמכסה את המנורת איתות. בעיקרון אם שוטר תופס אותי זה קנס וגם אם זה לא זה עדיין מכער לאללה את הקטנוע. חיפשתי בפול מקומות אבל אף אחד כמעט לא מחזיק חלקים של דרבי. גם באלונוע חיפשתי אבל הוא אמר שאין להם במלאי וגם שבמלאי של דרבי אין. מישהו יודע אולי איפה אני יכול להשיג את הבקליט הזה או כל תחליף אחר אולי איזה מוסך שיוכל לעצב לי בקליט דומה או משהו.. לא יודע הכול ! :(

פורסם

אני רק מוסיף עוד כמה אפשרויות.. אם מישהו יודע איפה אני יכול להשיג חתיכת בקליט לא משנה של איזה קטנוע אבל שיהיה מספיק גדול כדי שאני אוכל לעצב אותו בצורה של הבקליט של הדרבי אז זה גם יהיה טוב. ושוב אם מישהו יודע על מקום שאפש להשיג ממנו חלקים אפילו אתר באינטרנט מצידי שיהיה גם אתר בחו"ל אז שישרום לי פה כי אני לא יכול לרדת עם האופנוע לכביש עד שיש לי בקליט. :(

×
×
  • תוכן חדש...