Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש רכב משפחתי נוח וחסכוני עד כמה שאפשר שלא יפגע בביצועים.

עד עכשיו אני מתעניין בסקודה אוקטביה 1.2, מאזדה 6 והונדה אקורד.

חשוב לציין שזהו רכב לבעלי 5 נפשות, אני מחפש ביצועים, אבזור, בטיחות נוחות וחסכוני בדלק.

התקציב-140,000 ש"ח בערך.

 

מה מומלץ??

פורסם

ה-6 והאקורד מקטגוריה גבוהה מהאוקטביה. הן יהיו פחות חסכוניות משמעותית אבל יותר חזקות (אם כי האוקטביה לא עצלה, בזכות המנוע והגיר). אבזור -תלוי בגרסה. בטיחות - כולן טובות, שתי מכוניות המנהלים קצת יותר. חסכון בדלק - האוקטביה, כמובן. האקורד תתן את התחושה הכי יוקרתית, אבל היא גם יקרה יותר לקנייה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ב 140 תקבל אוקטביה 1.4 מפוארת או 1.8 רגילה חדשה שלא תיפול (1.4)ואולי אף תציג ביצועים יותר טובים(1.8) מהמתחרות

אך המרווח מאחורה הנוחות ותחושת היוקרה של ההונדה יעלו לך עוד הרבה כסף או שתתפשר על רכב משומש

לגבי המאזדה שש זה עניין של טעם.גם עולה 160 .ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן בשלושתם ואז להחליט

יש לי חבר שבחליף מאזדה שש 2010 לאוקטביה 1.4 חדשה והוא מאוד מרוצה. הוא רווק ולא משתמש בספסל האחורי

באוקטביה יושבים שלושה מבוגרים מאחורה בלחץ כי במושב האחורי אין הרבה מקום יחסית להונדה והמאזדה

מצרף לך לינק למידות שמישהו פרסם כאן

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=368689

פורסם

תודה רבה חברים.

אתם יודעים באיזה דגם אם בכלל יש באוקטביה בקרת שיוט?

ומה ההבדל בין ה-1.2 ל-1.4??

ומה ההבדל בין הרמות גימור??

פורסם

בסקודה יש שתי רמות גימור

אמביינטה:

רדיו מובנה ובקרת אקלים מכאנית- אבל מאוד עדינה ויפה לדעתי

אלגנס:

מגנזיום, בקרת שיוט עם הפעלת רדיו מההגה ועוד קצת פיצ'פקס

אך למי שלא באמת מפריע לו אז אלו לא עשרת אלפים ש"ח רציניים

בפועל זה מה שיבדיל אותך מדגם הליסינג כשתרצה למכור ולכן חשוב מאוד להתעקש ולקנות מפוארת ואפילו להוסיף עוד שבע אלף ש"ח

למערכת מולטימדיה ורק לא להתקע בתחרות של עוד 4000 יחידות זהות באלדן ושלמה סיקסט

שיוצען במחיר מצחיק.

 

במאה ארבעים אלף - חבילת אוקטביה 1.4 מפוארת מאוד אטרקטיבית

רק תוודא את המרווח בספסל אחורי

אולי סופרב 2010 ?

פורסם

אין ספק שהדגם המפואר יותר משתלם בהרבה.

השאלה היא לגבי ההבדלים בין המנוע 1.2 ל-1.4?

האם היא האם זה אותו מנוע ורק הנפח שונה ויותר חזק? או שאולי זה דגם שונה.?

שמעתי הרבה שממליצים על ה1.2 ולא על ה-1.4...למה??

פורסם

אני אשתדל להמחיש לך ככל האפשר:

ה 1.2 מרגישה כמו מנוע 1.6 חזק לדוגמא הסיוויק הישנות שהיו נוסעות ממש טוב במודלים של שנות התשעים

ה1.4 מרגישה יותר חזקה ממאזדה שש, אוונסיס או בי ארבע מאחר ויש לה מומנט של 20.4 מסל"ד של 1.5

בקיצור:

1.2 = כמו 1.8 רגילה

1.4 כמו 2.2 רגילה=

יש לך ים כח בסלד נמוך מה שגם הרבה יותר חסכוני בדלק

1.4 =צורכת 1/13 עד 1/15

1.2 =צורכת 1/14 עד 1/16

 

בעוד שלוש שנים יפלטו החוצה משוק הליסינג מאות אם לא אלפי יחידות של סקודה 1.2 שנגמרה להם האחריות

הרכב הכי פחות ליסינגי הוא 1.4 מפואר שאמור לשמור על ביקוש מוצק

 

בכל מקרה לך לנסיעת מבחן, אולי הוא לא ישב לך טוב ? הוא טיפה קשה בבולמים ויתכן שתרגיש לא נוח

כבר אמרתי שהוא לא מרווח מאחורה כמו ההונדה וכו'

פורסם
תודה רבה חברים.

אתם יודעים באיזה דגם אם בכלל יש באוקטביה בקרת שיוט?

ומה ההבדל בין ה-1.2 ל-1.4??

ומה ההבדל בין הרמות גימור??

 

התוספות ברמת הגימור באלגנס לעומת אמביינט:

 

גלגלי מגנזיום חתך נמוך R16

בקרת שיוט והפעלה של המערכת מההגה

מערכת בקרת אקלים קלימטרוניק מפוצלת (לעומת מיכנית, לא מפוצלת)

קיפול מראות חשמלי

משענת יד מושב אחורי

מושב נוסע מתכוונן

כיוון גב תחתון מושב נהג

פנסי ערפל

8 רמקולים (4 קדמיים ו-4 אחוריים), רק 4 באמביינט.

ריפוד איכותי יותר

×
×
  • תוכן חדש...