Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח!

כאמור איזה צימר או בית מלון מסודר ונקי יש באזור השרון?

(האוטו שלי כבר לא עונה על הצרכים).

 

תודה.

פורסם

בהרצליה פיתוח יש כבר שנים מלון סליזי בדיוק כזה. לא זוכר את השם. (ולא, לא ביקרתי בו!)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הוא רוצה להשוות את הגודל :wink:

 

 

בהרצליה פיתוח יש כבר שנים מלון סליזי בדיוק כזה. לא זוכר את השם. (ולא, לא ביקרתי בו!)

 

חבל שלא קראו לו "מלון סליזי" :-D

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

מקומונים בדרך כלל הם מקור פרסום מצויין למקומות הללו,חפש איזה מקומון של האזור שאתה צריך ותבדוק.

בהתזה....אההה בהצלחה.

:wink:

פורסם

יש לי בנתניה מקום סוף.

במלון כרמל.

פחות מ10 דקות ממחלף פולג כשאין תנועה.

 

בזמנו (לפני שנה וחצי פלוס מינוס) היה לוקח 170 שקל ל3 שעות.

דיסקרטי למדי, ונקי. יש מזגן כמובן, ומקלחת.

אין בעיית חניה.

 

דבר עם צדוק,

054-7702802

054-5707113

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

היה פעם סידור כזה במלון האשל, מול מלון השרון, אבל נדמה לי שהמלון כבר לא קיים.

נסה לברר בקאונרטי קלאב הישן של תל אביב. יש שם דירות קטנות להשכרה, אולי יש סידור שיתאים לכם.

גיוון מעניין יכול להיות ביכטה במרינה ששוכרים לפי שעות, עם או בלי הפלגה.

ותעלה לפורום תמונה מהשטח, אה?

 

יש זוג שבא לרופא סקסולוג וטוען שלא הולך להם בקיום יחסים.

הרופא מבקש שידגימו לו על המיטה בקליניקה. הם עושים אחלה ביצועים. הרופא לא מבין ושולח אותם הביתה.

שבועיים אחרי זה הם באים עוד פעם, ואותו סיפור: תראו לי - קטע טוב - והביתה.

אחרי כמה פעמים כאלו הרופא שואל אותם למה הם חושבים שיש להם בעיה.

תראה - הם אומרים - במלון עולה חדר כמה מאות שקלים. באוטו כבר לא מתאים לנו.

בקליניקה שלך זה כמה שקלים לרבעון...

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
בהרצליה פיתוח יש כבר שנים מלון סליזי בדיוק כזה. לא זוכר את השם. (ולא, לא ביקרתי בו!)

 

קוראים למקום מלון אשל , על כיכר דה שליט.

 

וויל רוצה לספר לי משהו שעוד לא ידעתי עליך ? :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

זה מצחיק, רוב הלקוחות הם נשואים שבאים למקומות האלו עם מאהבת.

אני לא הרוב 8)

 

 

בשביל פרטים יותר עסיסיים תיאלץ לפגוש אותי או לפחות להרים טלפון :-)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
בהרצליה פיתוח יש כבר שנים מלון סליזי בדיוק כזה. לא זוכר את השם. (ולא, לא ביקרתי בו!)

 

אוי, איזה תשובה של ילד פולני... :-) אתה גם בטח האמנת כשסיפרו לך שבסוף תהיה עיוור ויגדלו לך שערות על כף היד. :lol:

 

אני דווקא לא רואה שום דבר פסול במלונות כאלה, חבל שזה לא יותר נפוץ בארץ. לא נדיר לראות את התופעה באירופה, במיוחד בתחנות דלק גדולות בכבישים המהירים. מי שנוסע מאות קילומטרים ביום מעדיף לפעמים לישון כמו בן אדם ולא במשאית/קמפר/אוטו שלו, ומוכן לשלם על כמה שעות בחדר נורמלי. גם בנמלי תעופה מסויימים (בעיקר במזרח הרחוק) יש אפשרות לשכור "פוד" כזה לכמה שעות שיכול להעביר בכיף טרנספר בין שתי טיסות ארוכות.

 

וכן, גם מי שמחפש מקום נקי ומסודר בשביל לשחק "מצא את המטמון", מגיע לו את האפשרות. לפעמים אתה גר רחוק, לפעמים המשפחה מפריעה, לפעמים יש אילוצים אחרים... למה שלא תהיה לך יכולת לשכור חדר קטן בעלות סבירה? אין פה במה להתבייש.

 

בברכת "פרו ורבו" וחג עצמאות שמח! 8)

 

http://www.youtube.com/watch?v=xat1GVnl8-k דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
אתה גם בטח האמנת כשסיפרו לך שבסוף תהיה עיוור ויגדלו לך שערות על כף היד. :lol:

 

 

מה לא? שיקרו לי? באסה הלכו לי כל השנים הטובות...

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

 

בברכת "פרו ורבו" וחג עצמאות שמח! 8)

 

 

השרשור הזה הוא רק בעניין ה"פרו". לא נראה לי שפותח השרשור מעוניין ב"רבו".

 

:)

×
×
  • תוכן חדש...