Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רייכטמן ניהיה ממש יקרן..לדעתי אפשר לחפש ולימצוא יותר זול...

 

עדיף JL מאשר MOFO... :roll:

 

 

W6 עולה איזה 5-4 אלף שקל (תקנו אותי אם אני טועה)..

פורסם
רייכטמן ניהיה ממש יקרן..לדעתי אפשר לחפש ולימצוא יותר זול...

 

עדיף JL מאשר MOFO... :roll:

 

 

W6 עולה איזה 5-4 אלף שקל (תקנו אותי אם אני טועה)..

 

מה עדיף מה אתה משווה בכלל.

המופו הרבה יותר חזק לSPL.

 

וזה מה שהבחור ביקש. "עוצמה".

 

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
רייכטמן ניהיה ממש יקרן..לדעתי אפשר לחפש ולימצוא יותר זול...

 

עדיף JL מאשר MOFO... :roll:

 

 

W6 עולה איזה 5-4 אלף שקל (תקנו אותי אם אני טועה)..

 

מה עדיף מה אתה משווה בכלל.

המופו הרבה יותר חזק לSPL.

 

וזה מה שהבחור ביקש. "עוצמה".

 

 

תמיר

 

אבל מעניין כמה זמו יחזיק המופו הזה??

 

מה האיכות שלו??

 

עוצמה זה לא רק זבל...

פורסם
רייכטמן ניהיה ממש יקרן..לדעתי אפשר לחפש ולימצוא יותר זול...

 

עדיף JL מאשר MOFO... :roll:

 

 

W6 עולה איזה 5-4 אלף שקל (תקנו אותי אם אני טועה)..

 

מה עדיף מה אתה משווה בכלל.

המופו הרבה יותר חזק לSPL.

 

וזה מה שהבחור ביקש. "עוצמה".

 

 

תמיר

 

אבל מעניין כמה זמו יחזיק המופו הזה??

 

מה האיכות שלו??

 

עוצמה זה לא רק זבל...

 

מה זה השטויות האילו כמה זמן הוא ירזיק זה תלוי איך אתה מתנהג איתו.

 

ואיזה איכות יכולה להיות? - אולי דיוק וזה תלוי כבר במגבר שיפעיל אותו.

 

ומה הקשר לעוצמה זה לא רק זבל? למה הסאב הזה זבל?@ - תשנה את הגישה שלך.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
הגישה היא בסדר גמור.....

 

מה אתה חושב ש2 JL טובים לא יהיו טובים מספיק מול MOFO??

 

שני מופו 12 אינץ מול שני JL 12 אינץ המופו יותר חזקים.

 

תמיר

 

 

אני חשבתי שמדובר ב1 MOFO וב2 JL.....

 

 

טוב זה ההחלטה שלו

 

 

אם יהיה מדובר בי הייתי לוקח 2 JL ... :?

פורסם
הגישה היא בסדר גמור.....

 

מה אתה חושב ש2 JL טובים לא יהיו טובים מספיק מול MOFO??

 

שני מופו 12 אינץ מול שני JL 12 אינץ המופו יותר חזקים.

 

תמיר

 

 

אני חשבתי שמדובר ב1 MOFO וב2 JL.....

 

 

טוב זה ההחלטה שלו

 

 

אם יהיה מדובר בי הייתי לוקח 2 JL ... :?

 

 

במחיר של שני JL אתה יכול להביא 3 אפילו 4 מופו.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
הגישה היא בסדר גמור.....

 

מה אתה חושב ש2 JL טובים לא יהיו טובים מספיק מול MOFO??

 

שני מופו 12 אינץ מול שני JL 12 אינץ המופו יותר חזקים.

 

תמיר

 

 

אני חשבתי שמדובר ב1 MOFO וב2 JL.....

 

 

טוב זה ההחלטה שלו

 

 

אם יהיה מדובר בי הייתי לוקח 2 JL ... :?

 

 

במחיר של שני JL אתה יכול להביא 3 אפילו 4 מופו.

 

תמיר

 

 

אבל באיכות ...לא..

 

אבל פה מדובר על "ע-ו-צ-מ-ה"

פורסם
ובמחיר של 1 ג'נסיס אתה יכול להביא 10 קליפורניה בום...

 

your point is?

 

הראש לא עובד בשעה כזו?!

 

שהבחור מחפש כמה שיותר עוצמה למחיר X.

 

ואפילו בדוגמא שרשמת במחיר X הקליפורניה יתנו יותר SPL.

 

תחשבו תחשוב תפעיל ת'ראש אל תרשום סתם הודעות ואם אתה לא מבין תקרא את התרד 700 פעם שתבין מה מדובר.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

הצעות כבר הציעו לו... ניסיתי להבהיר נקודה!

 

המופו הזה שמצאתם עולה 1990 שקל ליחידה. 2 הוא לא יוכל לקנות ולדעתי 2 JL הרבה יותר שווים מסאב בינוני שכזה.

 

הם יפציצו בעוצמה. וואחד עוצמה.

והם גם מדוייקים.


×
×
  • תוכן חדש...