Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הגישה היא בסדר גמור.....

 

מה אתה חושב ש2 JL טובים לא יהיו טובים מספיק מול MOFO??

 

שני מופו 12 אינץ מול שני JL 12 אינץ המופו יותר חזקים.

 

תמיר

 

 

אני חשבתי שמדובר ב1 MOFO וב2 JL.....

 

 

טוב זה ההחלטה שלו

 

 

אם יהיה מדובר בי הייתי לוקח 2 JL ... :?

 

 

במחיר של שני JL אתה יכול להביא 3 אפילו 4 מופו.

 

תמיר

 

אני לא מבין אותך.. :?

מה אתה חושב שסאבים זה עגבניות? 3,4,5 ???

מה זה קרקס?

אין צורך ביותר מסאב אחד חזק! וחוץ מזה יש עוצמה ויש רעש,מה שאתה מציע לו זה סתם רעש.

 

*אולי במסחרית שלך 4 יהיו פרקטיים,בפרייוט לא.

8)
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי ה-W6 מוכרים בארץ עדיין את הגירסה הראשונה ולא את ה-w6v2 שיכול לקבל עוד 100 וואט ר.מ.ס ע"פ נתוני היצרן (400 מול 300 ),מכיוון שמדובר בסטוקים ועודפים שהיבואן משיג ממרתפי חברת JL הרי המחיר שניתן לקבל אותם הוא יחסית סביר בסביבות 2300 שח אם אני לא טועה

אבל זה כמו שעוזי רדיו היו מוכרים היום רדיודיסקים מהדגמים 1350/1450 מלפני שנתיים שלוש

פורסם
לגבי ה-W6 מוכרים בארץ עדיין את הגירסה הראשונה ולא את ה-w6v2 שיכול לקבל עוד 100 וואט ר.מ.ס ע"פ נתוני היצרן (400 מול 300 ),מכיוון שמדובר בסטוקים ועודפים שהיבואן משיג ממרתפי חברת JL הרי המחיר שניתן לקבל אותם הוא יחסית סביר בסביבות 2300 שח אם אני לא טועה

אבל זה כמו שעוזי רדיו היו מוכרים היום רדיודיסקים מהדגמים 1350/1450 מלפני שנתיים שלוש

במחירים האלה ניתן לרכוש בחו"ל

כולל הובלה ומכס idmax חמוד והרבה יותר טוב מהjl audio vtkv


×
×
  • תוכן חדש...