Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב קודם כל אני בן 20 ואני חייל.

הציעו לי ללכת לקורס של חבר (המועדון צרכנות לא חבר בן אדם), ומשם לקחת עוד 2 קורסים של שוק ההון.

הקורס הבסיסי כולל את זה:

תיאור כללי:

יסודות בשוק ההון

בשנים האחרונות, השתנתה מערכת המכשירים הפיננסיים ללא היכר, וכולנו נוכחנו לדעת שחשוב להכיר את התחום הכלכלי כדי להשקיע את משאבינו הפיננסיים בחכמה.

היכרות עם נושאים אלה כבר אינה נחלת כלכלנים בלבד, והיא עשויה לסייע לכל אחד מאיתנו בהבנת המושגים, בשיפור השיחה עם יועצים בתחום הכלכלי, וכן בקבלת החלטות חשובות עם כספנו.

קורס זה סוקר את כלל האפיקים הפיננסים הקיימים בשוק ההון, תוך מתן דוגמאות והקניית כלים מעשיים למסחר.

מטרות הקורס:

• היכרות עם מכשירי ההשקעה הנפוצים.

• שיפור יכולת קבלת ההחלטות בהשקעות פיננסיות.

• הבנת ההשפעות של התפתחויות כלכליות על שווי נכסים.

• הקניית כלים לעבודה טובה יותר מול יועצי השקעות.

• התנסות אישית בבניית תיק ובמסחר עצמאי בשוק ההון.

• הבנת הסיכון הטמון בשווקים הפיננסיים השונים.

נושאי הקורס:

• הכנה לשוק ההון: רקע ומושגים פיננסיים.

• מבנה שוק ההון: סקירת השחקנים ושיטות המסחר.

• מבוא לשוק המניות.

• מבוא לשוק האג"ח.

• קרנות נאמנות.

• חסכון פנסיוני: קופות גמל וקרנות השתלמות.

• מבוא לתעודות סל, סטרקצ'רים וקרנות גידור.

• שוק המט"ח.

• יסודות בניתוח דו"חות כספיים והערכת שווי חברות.

• יסודות ניתוח טכני.

• מבוא למכשירי השקעה מורכבים: אופציות ונגזרים, עסקאות הגנה.

• טיפים וכללים לבניית תיק השקעות.

• התנסות במסחר מעשי.

אודות סגל המרצים:

מרצים בכירים בתחום שוק ההון, בעלי ניסיון של שנים רבות בשוק ההון בארץ ובחו"ל וכן ניסיון עשיר בהרצאות בתחום.

מסגרת הקורס:

40 שעות לימוד ב-10 מפגשים שבועיים, כל מפגש בן 4 שעות לימוד מ- 18:00-21:00.

מתנה ייחודית למשתתפי הקורס:

שילוב במשחק משקיעים וירטואלי, אשר מטרתו להקנות למשקיע ביטחון וידע מעשי בניהול תיק השקעות עצמאי.

המשחק נותן זכות וירטואלית של 200,000 ₪ להשקעה במניות, אג"ח וכו'.

 

900 שקל בשביל קורס שיכניס אותי לעניינים זה נשמע לי פרוטות...

שווה בכלל להיכנס לכל העסק הזה?

פורסם

תמיד טוב ללמוד דברים חדשים - במיוחד בנושאים פיננסיים שיקנו לך את האפשרות להתפתח, להשקיע ואולי אף להכנס לתחום בצורה רצינית יותר.

900 ש"ח זה באמת פרוטות בשביל הרחבת אופקים שכזו, לדעתי.

אשמח גם לקבל המלצות לקורס שכזה באזור ירושלים, אם מישהו מכיר... (אפשר בה"פ, כדי לא לעשות "נצל"ש" מוגזם)

Mazda 2 2013

פורסם

ללמוד זה טוב והמחיר כמו שצינו טוב

להזהר לא לחשוב שאתה יודע לשחות כמו פלפס אחרי הקורס ולהבין שאתה עדין סרדין אם לא פלנגטון.

תהנה :-)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

המחיר, על פניו, נשמע פנטסטי.

 

40 שעות ב-900 ש"ח מאוד משתלמים.

 

גרמת לי להתאכזב שאני לא חבר במועדון "חבר" ואין לי קשר אליו :(

 

שורה תחתונה - הייתי לוקח את ההצעה ואומר תודה.

 

נ.ב

 

איזו חברה מעבירה את הקורס?

פורסם

דימה הקורס שאני נרשם אליו זה בירושלים בגן הבוטני.

והלימודים זה במרכז לניהול פיננסי בגן הבוטני.

פורסם

בגדול, זה קורס שיתן לך מושג בסיסי במה שהולך בשוק ההון והכלכלה.

אל תחשוב שאתה תהפוך לסוחר ומשקיע ממולח בעקבות הקורס, אלא פשוט

תדע להבין את המושגים והתהליכים באופן טוב יותר.

זה משהו שהייתי ממליץ לכל אחד לעשות, כדי להבין קצת יותר, אבל לזכור תמיד שזה

הבסיס של הבסיס.

פורסם

גם אחרי שלושתם, זה הבסיס! אני מדגיש, אל תחשוב שתהפוך לסוחר ני"ע ממולח,

זה יקנה לך כלים בסיסיים להמשך הדרך, או לחיים בכלל.

מנסים למכור את זה כאילו אתה עושה את הקורסים האלה, ואתה מוכן לעבודה, ובפועל

זו לא האמת. 99% מהאנשים שממשיכים מהקורסים האלה למסחר כלשהו, מפסידים בסוף

את כספם, והאמן לי שכבר ראיתי רבים כאלה.

תעשה את הקורסים, כמו שכתבתי, זה יקנה לך הרבה ידע שימושי, אבל זכור שזה בסיס,

ולא תחליף לניסיון, רקע אקדמי, והדרכה ולמידה מאנשי מקצוע במשך הרבה זמן.

פורסם

הייתי מוותר על קורסי "ניתוח טכני" למיניהם.

לדעתי, למתחילים זה יכול לגרום יותר נזק מתועלת.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

יש לי חבר שסיים את הקורס שבוע שעבר,הוא אומר ששווה כל שקל ונתן לו המון ידע.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...