Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת דיזל חדש: c4 HDI מול VW TDI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני שואל את השאלה בשם חבר שלי.

 

חבר שלי מחפש רכב דיזל (חדש) אמין.

עד היום הוא היה נאמן ל 1.9 TDI של קבוצת פולקסווגן.

מאחר והפסיקו לייבא את המנוע הנ"ל ונכנס לארץ המחליף שלו 1.6 TDI-CR הוא מתלבט בין כמה מועמדים:

 

1. סקודה פביה 1.6 TDI

2. סקודה אוקטביה 1.6 TDI

3. ג'טה 1.6 TDI

4. סיטרואן 1.6 C4 HDI

 

הנ"ל ישודכו לגיר ידני בלבד (מבחינתו). הגרמניות מגיעות עם גיר ידני 5 הילוכים. והצרפתייה עם גיר ידני 6 הילוכים (חשוב לציין שטכנולוגיית המיקרו היבריד של סיטרואן אינה קיימת בתיבה הידנית).

 

השאלות הן:

 

1. איך האמינות של המנוע דיזל של סיטרואן? לגבי המנוע של VW- האם יש נסיון עליו בעולם? ואיך מרוצים ממנו?

2. האם התוספת של ההילוך השישי בסיטרואן משמעותית? 99% מהנסועה היא בינעירונית- כ70% בכביש 6.

3. מבחינת תקלות ובעיות חשמל- סיטרואן מגיעה מאוד מאובזרת יחסית- האם זה משחק לרעתה?

4. מוסכים- איך המחירים בסיטרואן? והאם גם לסיטרואן יש תחליפי מורשה אמינים כדוגמת מוסך רון בקבוצת VW?

 

אני מניח שהגיר הידני של סיטרואן מאוד אמין, לפחות בדומה לזה שיש בVW ותקנו אותי אם אני טועה.

 

הרכב בתכנון אמור לשרת אותו 5-6 שנים ולא יותר מכ-170 אלף ק"מ.

 

חשובה לו גם הנוחות והרעשים, אבל בתנאי שלא יבוא על חשבון האמינות. האם כדאי לו לערוק מקבוצת VW לטובת סיטרואן?

 

ולמבינים- מה משמעות האותיות CR בכיתוב TDI-CR?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

CR הוא לרוב קיצור של COMMON RAIL (מסילה משותפת), שהיא טכנולוגית הזרקה סולר ברכבים המדוברים. כולם היום עובדים עם הטכנולוגיה הזו אך כנראה שעדיין יש כאלה שמרגישים צורך להתהדר בזה.

 

האם יש אפשרות לנסיעות מבחן בדגמים המדוברים ?

אני חושב של-C4 (מעבר למנוע הנהדר וצריכת הדלק המצויינת) יש יתרון של שנת אחריות נוספת על המתחרות שברשימה שלך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש אפשרות לנסיעת מבחן, אבל השיקול הוא האמינות ורק אח"כ הנוחות.

לא מפריע לו החוסר בשנת אחריות נוספת בVW, עיצוב לא ממש ישפיע על ההחלטה, והבטיחות של המועמדות מספקת ולא מהווה שיקול. לידיעה, כיום הוא מחזיק בסיאט טולדו דיזל מ2004 ולמעט תחזוקה שוטפת אין תקלות בכלל.

ולבעלי סיטרואן- איך המזגן?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

הקפצה לנושא. חשוב לי בעיקר המידע על החשמל והמכלולים של פיזו- סיטרואן בכלל וC4 בפרט.

תודה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...