Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף אחד לא יכול על הגיבוש של CF

אז מה אם לא ניצחנו העיקר האווירה, הכל באשמת זרזיף הוא לא גייס את האנשים הנכונים.

I don't drive fast, I fly low

פורסם
מה זה התחרות הזאת שאתם עושים בין הפורומים :?:

 

 

הרי זה לא ברור , תחרות אכילת פיצות , שתיית בירה ולמי יש יותר גדול (לי לי ולי....)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לאאאאאא

בעקרון זו היא תחרות קארטינג הנערכת אחת לכמה חודשים

בין פורומי הרכב המובילים בארץ

התחרות המצולמת נערכה בקארטינג נחשונים....

פורסם
לאחר צפייה בתמונות עלתה לראשי שאלה אחת

 

השאלה בתמונה

 

 

זהו הרבה זמן לא צחקתי ככה....

לא ראיתי את זה בהתחלה..

טל מה זה...

 

:wink::wink::wink:

פורסם

נו, אז אני לא פוטוגני :oops:

האדום הבוהק הזה גם לא עוזר כ"כ כמו העובדה שרואים 4\3 מהראש שלי ...

אה, וה145 כבר לא שלי ראלימן ...

 

טל.

פורסם

:roflmao::hihi::mrgreen::multi::onfire: :crazyeye:

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

וואלה אני מת.

טל אתה קרועעעעעעעעעע.

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

פורסם

להבא אני אבקש את אישורך הבלעדי כדי להעלות תמונות לפורום..!

 

אני שוב נורא מתנצל!! באמת באמת סליחה!!

 

תודה על הפירגון ... זה בסה"כ 2 התמונות היחידות שצולמו, אז תרגע לא בחרתי ולא נעליים..

 

שוב סליחה..!

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

×
×
  • תוכן חדש...