Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

איזה עצבים איזה אנשים חארות יש במדינה הזאת!

ביום שני בסביבות 2 בצהרים חניתי בחניון מכבי שנמצא מאחורי שוק בצאלאל בת"א -חניון של אחוזת חוף.

מישהו עם רכב קטן (סוויפט או אלטו) בצבע אדום שפשף ודפק לי את דלת הנהג בצורה זוועתית. כשחזרתי לרכב כמעט התעלפתי מהמראה שחצי אוטו משופשף ועוד עם מכה מגעילה בדלת.

עוד לא התחלתי להנות מהאופל אסטרה היפה שלי ובא זבל אחד שמשחיט את האוטו ובורח מבלי להשאיר פרטים.

יש מצב ששמעתם או ראיתם את המקרה? לי יש אסטרה אפור מטאלי והוא היה עם רכב חדש קטן בצבע אדום,במקום לא ראו ולא שמעו...איזה באסה :cry:

:-)
פורסם

אולי בחניון יש מצלמות אבטחה שיכולות לתת לך לוחית רישוי ועדות של המקרה. בדוק זאת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בדקתי אין מצלמות ועובדים שם אנשים בהמות שאפילו לא ניסו לעזור...הלוואי ואני אתפוס את הבהמה הזה. מה הבעיה של אנשים לשים פתק?? יש ביטוח אז למה להיות רעים??

:-)
פורסם

אין מה לעשות ,

גם לי דפקו את הג'יפ בחניה אשתי התקשרה להגיד לי שהיא חזרה לחניון וגילתה שיפשוף בצד שמאל מקדימה.

אמרתי לה קודם תרגעי זה רק רכב, את בסדר ?

חשוב לקחת דברים בפרופורציה ונכון חא17ת לא חסרים פה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
בדקתי אין מצלמות ועובדים שם אנשים בהמות שאפילו לא ניסו לעזור...הלוואי ואני אתפוס את הבהמה הזה. מה הבעיה של אנשים לשים פתק?? יש ביטוח אז למה להיות רעים??

מה שמחשיד שיכול להיות שזה אחד משלהם

תחזור לשם תחנה הפעם את הרכב רחוק ותראה עם יש שם אוטו אדום עם מכה..

סיכוי קלוש לאתר את הבנאדם וכמעט אפסי להוכיח שזה הוא אך לפחות תדע מי זה

404

פורסם

אתמול עברתי בחניה של סופרמרקט והיתה שם מכונית קטנה משופשפת, אבל הפעם בעלת הרכב הרכב יכולה להאשים רק את עצמה. חנתה עם הפנים פנימה ובאלכסון, כך שגלשה למשבצת השכנה. אני מנחש שמי שחנה לידה רצה לצאת וברוורס פגע בה עם הפינה הקדמית ימנית של רכבו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

זה המקום בו עמדת שזה קרה?

נראה כמו רכב מאד גבוה.

לפי כיוון המעיכה הוא נסע לאחור מהכיוון ממנו צילמת.

נסה לחפש למי מהדיירים בחניון הזה יש ג'יפ או רכב מסחרי עם שפשוף בפינה הימנית-אחורית של הפגוש.

מדוד את גובה מרכז המכה מהכביש ותראה אם זה מתאים לגובה הפגוש של "החשוד" שלך.

אם כן, קח אותו לשיחה שתבהיר לו שיש לך עדים למקרה שמוכנים לספר במתנ"א שהוא פגע וברח.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

יכול גם להיות הגלגל הרזרבי של ג'יפ.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בדקתי אין מצלמות ועובדים שם אנשים בהמות שאפילו לא ניסו לעזור...הלוואי ואני אתפוס את הבהמה הזה. מה הבעיה של אנשים לשים פתק?? יש ביטוח אז למה להיות רעים??

 

השתתפות עצמית + עבר של תביעות= סיבה טובה להיות רע.

  • 7 שנים מאוחר יותר...
פורסם

ברוך הבא לפורום

 

למה עוררת בהודעה מוזרה משהו מלפני 8 שנים

 

בין כללי הפורום לא קוראים כאן לאנשים אחיי אלא אם הם באמת אחים שלך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הקפצה של שמונה שנים - מרשים! אמנם לא השיא של הפורום, אבל בהחלט יפה.

אולי כדאי להוסיף הודעת אזהרה כשמישהו שולח תגובה לשרשור בו התגובה האחרונה בת יותר משנה ("האם אתה בטוח שברצונך להקפיץ שרשור מהאוב ולהיות מושא הערצתם של רבים?").

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אבל צריך להחריג שרשורים מהפנתיאון. אם יש איזה חידוש מדעי שיכול לסייע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...