Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר כמה חודשים שאני מתעד את שעות העבודה שלי בקובץ אקסל שבניתי. בהתחלה זה הכל היה ידני, כולל החישוב של כמה שעות ביום יוצא לי- לפי שעת כניסה ושעת יציאה, ולאט לאט למדתי קצת על איך להשתמש בתוכנה (רק קצת) ועכשיו כמעט הכל אוטומטי.

אבל אתמול פתאום גיליתי שהוא משקר לי. השעות שעבדתי מסתכמות בסביבות ה70, והאקסל רק מראה לי 23.

איך אני מתקן את זה? מה לא בסדר בנוסחה שלי?

 

מצ"ב הקובץ

 

תודה,

אורן

 

 

 

** טוב, אז משום מה אני לא מצליח להעלות את הקובץ. אז אני אנסה לתאר במילים:

יש עמודת שעת כניסה (I) ועמודת שעת יציאה (J). העמודה הבאה (K) היא סה"כ, שם הנוסחה היא "=J5-K5". עד פה תקין.

עד פה הכל תקין. אני מכניס כל יום שעת כניסה ושעת יציאה וזה באמת מחשב כמה שעות עברו. יש 31 שורות כאלה.

הבעיה מתחילה בשורת הסה"כ (K34) שם הנוסחה היא =SUM(K3:K30)

אבל במקום לחשב כמו שצריך הוא ממש מזייף.

 

אשמח לעזרתכם.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

xlshour.jpg

 

אם הבנתי אותך נכון זה מה שאתה מנסה לעשות.

 

שים לב כמו שאמרו לבדוק שמופיע לך למעלה "שעה" ולא מספר, אחוזים וכדומה.

הפונקציה בC2:

 

(=b2-b1)

הפונקציה ב C6:

 

=sum(c2:c5)

פורסם

זה לא מוגדר כשעה. זה מוגדר כמותאם אישית hh:mm.

 

03/03/2011 חמישי 07:00 15:00 08:00

בשורה האחרונה של הסה"כ הנוסחה היא =D5-C5

 

מקווה שלזה התכוונת

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

 

 

 

** טוב, אז משום מה אני לא מצליח להעלות את הקובץ. אז אני אנסה לתאר במילים:

יש עמודת שעת כניסה (I) ועמודת שעת יציאה (J). העמודה הבאה (K) היא סה"כ, שם הנוסחה היא "=J5-K5". עד פה תקין.

 

הנה הבעייה שלך. בדיוק שם...

אני מניח שהתכוונת J-I, ולא K.

 

עד פה הכל תקין. אני מכניס כל יום שעת כניסה ושעת יציאה וזה באמת מחשב כמה שעות עברו. יש 31 שורות כאלה.

הבעיה מתחילה בשורת הסה"כ (K34) שם הנוסחה היא =SUM(K3:K30)

אבל במקום לחשב כמו שצריך הוא ממש מזייף.

 

אשמח לעזרתכם.

 

כמו שאמרו לך, מצא את פונקציית "עיצוב תאים". דאג לסמן אותם (כווווו-לם) בצורה אחידה כשעות, או מספרים או איך שנוח לך. ומשם הוא יוכל לבדוק את זה.

תעלה צילום מסך בבקשה של התוכנה אם ניתן (בלי פרטים "מפלילים") בכדי שנתרשם. עדיף עם אבטיח לקנה מידע...:wink:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תודה רבה לכולם. הצלחתי. הנה תמונה. רק מה שמוזר לי זה, שלפני שעשיתי כמו שרוני אמר (אגב, מה בדיוק זה אומר? מה ההבדל בין זה לhh:mm?) התוצאה הראתה לי 23 שעות והשכר היה 2000 ומשהו. אחרי השינוי הזה, השעות היו 71 והשכר נשאר אותו דבר. כלומר, למרות שזה לא הציג את מספר השעות הנכון, הוא כן חישב את זה נכון וכן הראה את השכר האמיתי. איך זה יכול להיות?

 

דבר נוסף, בעמודה E9, כפי שניתן לראות, עבדתי 9 שעות. משמע, שעה אחת היא בשעות נוספות. איך אני גורם לו לחשב את זה.

 

הנוסחאות בתיבות הצהובות הן ככה:

סהכ =SUM(E3:E30)

ימי עבודה =COUNTIF(E3:E30, ">00:00") ככה עשיתי שזה יחשיב לי יום עבודה רק יום שבאמת הזנתי לתוכו שעות

שכר לשעה- זה לא נוסחה. זה קבוע

סה"כ תשלום, לא כולל נסיעות =E34*$E$36*24

נסיעות ליום- גם לא נוסחה. קבוע

סה"כ תשלום רק על נסיעות =E35*$E$38

וסה"כ תשלום סופי =E37+E39

 

איך אני מוסיף לזה 125% על כל שעה נוספת שהיא מעל ל8?

יש עוד דברים מגניבים שאני יכול לעשות?

 

moz-screenshot-1.pngWatermelon.jpg

moz-screenshot.png

untitled.jpg

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

ההגדרה שלך הייתה להציג שעה בלבד. 71 שעות הן 2 ימים ו23 שעות, ועל כן שני הימים הושמטו מהתצוגה, ורק 23 שעות הוצגו.

זה שהיומיים הנוספים לא הוצגו לא אומר שהערך שלהם לא היה שם, ולכן החישוב של השכר לא נפגע.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הבנתי אותך. תודה

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אני לא זוכר אם ניתן לכתוב שאילתות כמו סתם דוגמה:

if (b2-b1)>8 then (b2-b1-8)*20.7*1.25+8*20.7

תבדוק את האופציה של התניה.

בנוסף אתה יכול להגדיר שעות שבת כשעות 150%

פורסם

אני לא צריך שעות שבת כי אני עובד רק א-ה. אבל לא הבנתי את הנוסחה שאתה כתבת לי

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

תראה, תוכנה לחישובי שכר לא תעשה באקסל. עם כל החוקים והפרצות שיש בארץ - זה עניין מסובך גם בחבילות תוכנה יעודיות.

 

כדי לבדוק את עצמך - תזין מספרים שאינם עגולים וקלים לחישוב, כגון כניסה 10:50, יציאה 12.05. אז תבין למה חובה ההגדרה של שעות. אם אינך עובד אחיר חצות - יש לך מזל, או שתנסה כניסה 20:00 יציאה 01:00 שאז, אוי, צריך לכלול את התאריך יחד עם השעון אחרת יש חגיגה. במחשב, לא בבילוי.

חישוב שעת נוספות יכול להסתעף: האם תמיד או יש קיזוז? נניח שהמכסה 8 שעות. אם ביום א' עבדת 7 וביום ב' 9 - יש או אין שעות נוספות? ונדמה לי שאחרי שעתיים (באותו יום) האחוז גדל.

ימי מחלה/חופשה, קורסים וכל מיני כאלו - כבר הזכרנו?

וחוצמזה - מתי אתה עושה סיכום לחודש - בין 1 ל-31 או תחום אחר? והאם תרצה קובץ נפרד לכל חודש או הכל בקובץ אחד?

(זה משפיע על תיקונים לאחור...)

ילה גבר בא נראה! מר +1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה- שאלה נוספת בעניין

 

מצורף הקובץ הבא- חצי מטבלת ההוצאות/הכנסות שלי.

אני רוצה תיבה שבה כתוב לי כמה אני מוציא באשראי מול כמה במזומן. איך עושים את זה?

אני יוצא מנק' הנחה שצריך משהו בסגנון SUMIF ואז איפשהו להכניס E4:E41=אשראי. אבל כשניסיתי משהו כזה הוא פשוט ספר לי את מספר הפעמים בהם כתוב "אשראי" ולא את הסכום שיוצא בפעמים הללו. איך עושים את זה נכון?

 

ואם מישהו יכול לתת לי קצת חוקים בסיסיים לנוסחאות, למשל מתי שמים פסיק, רווח, מרכאות וסוגריים, אני אשמח. פשוט כל פעם שאני מנסה לכתוב נוסחא לוקח לי חצי שעה של ניסוי וטעייה עד שאני מצליח.

untitled.JPG

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

תודה רבה לך

 

מה זה אשף הפונקציות?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
×
×
  • תוכן חדש...