Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שלוש שנים עם ה HP המקרטע שלי, הגיע הזמן להשתדרג.

 

הכי חשוב לי בנייד זה שיהיה שקט ולא יתחמם במהירות. בתכלס השימושים שלי במחשב זה אינטרנט וצפייה בסרטים\סדרות.

אחרי סיבוב מהיר ב BEST BUY אתמול מצאתי שני דגמים שמצאו חן בעיני:

Dell - Inspiron Laptop / Intel® Core™ i3 Processor / 14" Display / 4GB Memory / 500GB Hard Drive

Sony - VAIO Laptop / Intel® Core™ i3 Processor / 14" Display / 4GB Memory / 640GB Hard Drive

 

אין כ"כ הרבה הבדל במפרטים, אבל יש הבדל לא קטן של 200$.

האם יש איזה שהיא סיבה להעדיף את הסוני על פני ה DELL ?

יש למישהו אולי המלצה לדגמים אחרים ? (עד 1000$ ולא macbook).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אני מכיר כמה סיפורים על שרות לקוי של DELL.

גם לקוחות פרטיים וגם לקוחות עסקיים.

סניף מקומי של DELL שכולל סביב 10 אנשי שיווק (כל השאר מבוצע ע"י ספקי משנה בארץ) לא שם על זה זXXן.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

לא ממש רלוונטי. אני גר בגרמניה וקונה את המחשב מארה"ב.

ובכל מקרה מניסיון של חבר, הוא דווקא היה מרוצה מהשירות של DELL בארץ.

גם על השירות של HP שמעתי הרבי זוועות, אני דווקא הייתי(ועדיין) מאוד מרוצה מהשירות (מהמחשב פחות).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אם אתה לא רואה סיבה להעדיף את הסוני - אז כנראה שאין סיבה.

אסביר את עצמי: היתרון של סוני ע"פ ניידים אחרים הוא בדר"כ בעיצוב, איכות חומרים ומשקל. אם ראית את שני המחשבים ואתה לא חש בהבדל , ואין לך זיקה מיוחדת למותג "vaio"' , אזי אין סיבה לשלם פרמיום.

שתי עובדות:

1. האחריות של הסוני אינה תקפה בארץ (לא יודע אם זה רלוונטי לך)

2. השירות של DELL בארה"ב מצויין, וגם בארץ אין לי שום תלונות אליהם.

פורסם

ההבדלים שראיתי:

בסוני אתה מקבל תוספת "פוזה"

הכונן הוא כונן blu-ray

יש לך תקשורת bluetooth

וכמובן נפח כונן קשיח גדול יותר

 

תחליט אתה אם זה שווה לך 200$

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

×
×
  • תוכן חדש...