Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ חיפושית 1969


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע התחדשתי בחיפושית שנת 69 אורגינלית לחלוטין כולל סאנרוף מקורי,

 

לצערי למרות היופי החיצוני,הרצפה גמורה..

מספר חלקים שאני מחפש לקראת השיפוץ:

 

1. רצפה חדשה- מחפש אפילו שלדה טובה ללא רישונות כדי לחתוך ממנה את הרצפה (אני צריך את כלל הרצפה של הרכב כולל צד שמאל)

2. מדרגה שמאלית

3. ג'אנטים לא מקוריים (פתוח להצעות)

4. אם למשהו יש פופ-אאוט אשמח גם לשדרוג

5. סאנרוף חדש + גומיות (בשלי יש רקבונות אני מעדיף חדש מאשר לשפץ)

6. פתחי חימום תחתונים קדמיים

7. יש המלצות למושבים? (כרגע חשבתי על מושבים של הונדה)

 

 

תודה

DSC00303.JPG

vw13006.jpg

vw13009.jpg

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

פורסם

בהצלחה עם השיפוץ.

:mm_yeah:

 

*ממליצה לך להסיר את מספרי הרישוי של הרכבים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אהלן

תתחדש

 

מה התקציב שלך?

אם אתה מסוגל להוצאות מעבר למינימום אני ממליץ לך להזמין ריצפה מחו"ל.

זה מגיע מוכן להרכבה אתה מוריד את מה שאצלך ומכניס במקום את החדשות .

 

אגב הכיסאות שלך זה מקורי עם משענת? אם כן אני מחפש כאלו , ואשמח לקבל אותם אם תחליף.

 

בהצלחה

אומי

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

תודה

 

אהלן

תתחדש

 

מה התקציב שלך?

אם אתה מסוגל להוצאות מעבר למינימום אני ממליץ לך להזמין ריצפה מחו"ל.

זה מגיע מוכן להרכבה אתה מוריד את מה שאצלך ומכניס במקום את החדשות .

 

אגב הכיסאות שלך זה מקורי עם משענת? אם כן אני מחפש כאלו , ואשמח לקבל אותם אם תחליף.

 

בהצלחה

אומי

 

 

תאמת אין תקציב הרכב הזה נקנה במטרה לשמש לחלקים לחיפושית הראשונה שלי..

אך בגלל ייחודיות הדגם אני אשפץ אותה..

 

אני כרגע בודק את האפשרות להזמנה מחו"ל כנראה שזה מה שיהיה..

 

לגבי הכיסאות הספיקו לשים מושבים של סובארו ככה שלצערי אין את המושבים המקוריים..

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שבוע טוב,

 

היום התחלתי לפרק את הרכב בכדי להתחיל בשיפוץ,

 

מה שהתגלה מתחת לכנפיים זה המון שפכטל וחלודה,

כלל הרצפה חלודה כולל הבודי עצמו שמתחבר לרצפה (הברגים של השלדה לסאשי הפכו לגוש אחד ומסתובבים על ריק),אין תעלות

 

אני כרגע לא יודע עד כמה כדי לי לשפץ כי העלויות יהיו גבוהות מאוד!

 

אשמח לעצות,

 

כמו כן, מחפש עדיין שלדה ובודי על מנת לקחת ממנו את כלל החלק התחתון ולהשתיל אצלי,

 

שאלה אחרונה,

מכיוון שהתעלות רקובות אני מפחד כשאני אפריד את הבודי מהשלדה, שהבודי לא יתקפל כי לא יהיו לו תמיכות, אשמח להצעות כרגע חשבתי לרתך מוט ברזל במקום הדלתות..

 

 

תודה,

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

פורסם

אם אתה חושש לאיבוד צורה של הבודי אתה חייב לעשות ייצוב לפני הפירוק.

תעלה תמונות של הריקבונות ככה יוכלו לעזור לך יותר עם הערכה לגבי עלות ואיכות השיפוץ האפשרי.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...