Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם



B52 ZL4240 שלום יש לי מגבר מסוג

רציתי לדעת אם אני חייב לחבר אליו כבל חשמל 4גייג

כדי שיתן את כל הכוח ?

הוספתי מפרט:

כי לפי טבלה שראיתי כן צריך גם בגלל 80אמפר פיוז

400x4 וואט לערוץ ב 4 אום

1200x2 וואט לערוץ בגישור ב4 אום

200x4 וואט RMS לערוץ ב 4 אום

700x2 וואט RMS לערוץ ב 2 אום

600x4 וואט לערוץ ב 2 אום

350x4 וואט RMS לערוץ ב 2 אום

 

התנגדות בין 2-8 אום

טווח היענות 5-50000hz(-3db) - total harmonic 0.05&

יחס אות לרעש 100DB

פיוז 80 אמפר

פורסם

איזה עוד מוצרים יש לך שקשורים לחשמל? רדיו,עוד מגברים,כבלים וכו'..?

לא רק המגבר צורך חשמל לכן קשה להגיד,אך לכל מקרה להיות בראש יותר שקט עדיף לקנות 4 גייג'.

Scan Speak

פורסם

לדעתי תמיד עדיף להריץ 4גייג וזה מניסיון של שנים עם לקוחות ועם ציוד באופן כללי.

1.כבל 4גייג עומד בעומסים של מגבר אחד או שניים ללא שום בעיה ולכן הסיכוי לבעיה של נפילות מתח קצרים התחממות של הכבלים נמוכה יותר.

2.במידה ותרצה להוסיף מגבר בעתיד לא תצטרך להחליף את הכבלים ברכב שוב.

3.ההבדל במחיר לרכב ממוצע של 5 מטר הוא 50-100 ש"ח לכבל איכותי .

פורסם
לדעתי תמיד עדיף להריץ 4גייג וזה מניסיון של שנים עם לקוחות ועם ציוד באופן כללי.

1.כבל 4גייג עומד בעומסים של מגבר אחד או שניים ללא שום בעיה ולכן הסיכוי לבעיה של נפילות מתח קצרים התחממות של הכבלים נמוכה יותר.

2.במידה ותרצה להוסיף מגבר בעתיד לא תצטרך להחליף את הכבלים ברכב שוב.

3.ההבדל במחיר לרכב ממוצע של 5 מטר הוא 50-100 ש"ח לכבל איכותי .

 

 

 

אבל זה יתן יותר עוצמה למגבר ? כי יש מצב שלא מספיק לו הכוח בגבוה?

פורסם

דבר ראשון- זה לא יתן לו עוד עוצמה. :lol:

 

דבר שני- אל תאמין למה שרשום על המגבר הזה, כי בפועל ההספקים שהוא נותן קטנים פי כמה וכמה ממה שרשום.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

×
×
  • תוכן חדש...