Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ככה (לא) מסמנים מקומות חנייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במפרץ חנייה

שלט ראשון, ביטול איסור חנייה/עצירה - צריך להיות מוצב בתחילת המפרץ חניה ולא בתחילת חניית הנכים, שהרי בכל המפרץ חניה מותר להחנות ולשם כך נועד המפרץ חנייה.

שלט שני + שלישי, חניית נכים - שוב צריכים להיות מוצבים בתחילת הסימון הכחול שמסומן על הכביש ולא כפי שהם מוצבים כעת.

לפי הסימון כעת:

חניית נכים ראשונה מוגדרת ע"י סימון על הכביש

חניית נכים שניה מוגדרת ע"י סימון על הכביש + תמרור

חניית נכים שלישית מוגדרת ע"י תמרור, בעל רכב שהחנה שם עבריין ( למרות שבטוחני שמי ששם שם את השלטים לא התכוון שזאת תהיה חניית נכים)

 

לסיכום מי ששם שם את השלטים, מבולבל על כל הראש וצריך ללמוד ששלטים שמים בתחילת הקטע שעליו חלה ההוראה ולא בסופו.

12.jpg

פורסם

אני רואה שתי חניות נכים צבועות על הקרקע ושני שלטים שיכול להיות שממוקמים לא נכון.

בעל הרכב השלישי (ביואיק) אינו עבריין בשום צורה, בין אם הוא נכה ובין אם לא.

אם הוא נכה- הוא יכול לחנות בכל חניה

אם הוא לא נכה- אין סיבה שלא יחנה בחניה אפורה ללא סימון על הקרקע.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

רוני, אתה טועה ומטעה.

חנית נכה צבועה אינה נחשבת לחנית נכה ללא תמרור עמוד(437 לשעבר ג-43).

חנית נכה המסומנת עם תמרור עמוד, גם ללא צביעת השטח, נחשבת כחוקית.

במצב ע"פ התמונה המצורפת:

1. חניה ראשונה - פתוחה לכולם(למרות הצביעה).

2. שתי החניות העוקבות - רק לנכים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם כך

1. הטעות שלי היא בציון העובדה

חניית נכים ראשונה מוגדרת ע"י סימון על הכביש

2. צדקתי בדברי שנהג רכב הביואיק חונה חניה לא חוקית (אין לו תו נכה)

 

אך למעשה העלתי את העניין בגלל

לסיכום מי ששם שם את השלטים, מבולבל על כל הראש וצריך ללמוד ששלטים שמים בתחילת הקטע שעליו חלה ההוראה ולא בסופו.

מכיון שברגע שיזיזו את שלושת השלטים לאחור הכל יסתדר מבחינה הגיונית.

פורסם

כמה מסובך לשים שלט במקום הנכון? ככה גורמים לנו להיות עבריינים.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
רוני, אתה טועה ומטעה.

חנית נכה צבועה אינה נחשבת לחנית נכה ללא תמרור עמוד(437 לשעבר ג-43).

חנית נכה המסומנת עם תמרור עמוד, גם ללא צביעת השטח, נחשבת כחוקית.

במצב ע"פ התמונה המצורפת:

1. חניה ראשונה - פתוחה לכולם(למרות הצביעה).

2. שתי החניות העוקבות - רק לנכים.

 

עמית, לדעתי התכוונת אלי.

כנראה שמבחינת החוק אתה צודק וחניית הנכים הן רק אלו שלאחר התמרור.

אבל בפרקטיקה ברור לגמרי איפה נכים אמורים לחנות והצביעה הברורה מאוד על הכביש מראה להם.

אז יכול להיות שנהג שיחנה בחניה הקרובה ביותר למצלם יוכל לערער על הדו"ח ולבטלו, אבל תהיה בטוח שהוא יקבל שם דו"ח.

כנ"ל לגבי החניה הראשונה (הרחוקה), תאמין לי שרכבים שהם לא רכבי נכה יחנו שם ולא יקבלו דו"ח...למרות שאולי מבחינת החוק הם עבריינים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

יש פיתרון פשוט, בלי חיתוכים ובלי חפירות:

לסובב רק את השלטים עצמם ב-180 מעלות...:wink:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עדכון מהשטח

את תמרורי חניית הנכים הזיזו אחורה. (אחד מהשלטים הסתובב אך זו תופעה שאני נתקל בה לא מעט)

אך למה חצי עבודה? לא יכלו להזיז גם את תמרור סוף קצה איסור חנייה/עצירה כמה מטרים לאחור

12.jpg

×
×
  • תוכן חדש...