Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי הכל יהיה בסדר ולא ישפיע על כלום.

היה לי מגבר ממפיס לפני הדיימונד שעכשיו מותקן והאות שלו היה 5 וולט מקסימום והאקליפס 7200 הוא גם 8 וולט כמו שלך ולא היתה בעיה בכלל.

אוליי במערכות יותר מתקדמות כמו של ליאור יכולה להיות בעיה מסויימת (לא בטוח) בסאונד אבל עם מערכת בינונית כמו שלך הכל יהיה בסדר.

דרך אגב עד עכשיו היה מותקן ועבד כמו שצריך?

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן המערכת כרגע עובדת והכל בסדר.. פשוט אני גם רוצה שהיא תיהיה מנוצלת .

אני מאוד מרוצה מהלוג'יק הוא מגבר ממש איכותי (יחסית לשנה שלו)

אבל לגבי הסאב אני לא חושב שהוא יכול לנצל אותו יותר מידאי... בגלל זה אני מעוניין בעוד מגבר.

וככה הלוג'יק יעבוד רק על הרמקולים!

 

אני תכף יוצא לראות מגבר חדש מונובלוק ששייך לשכן שלי שקנה אותו ועשה תאונה אם הרכב והוא הושבת.. אז המגבר עדיין חדש ומחכה לקונה :-D

אני יראה איזה מגבר זה ויחזור לפה לתת לכם פרטים עליו ותגידו לי איך הוא לדעתכם וכמה שווה..

פורסם

הבעיה אצלי התבטאה ברובה באיכות הסאונד של תדר המיד הנמוך ובסאב.הצליל לא היה חזק ונקי והיה כמו עירבול של צלילים.

זה קרה מיד כשהחלפתי להד יוניט החדש .לתומי,חשבתי שפגעתי או הרסתי משהו במכשיר למרות שנהגתי "לפי הספר". פתחתי תרד על כך בשני פורומים ורבים הציעו עזרתם בכתב ובנסיון מעשי וכנה לעזור ועל כך אני מנצל את הבמה להודות לכולם.

העניין שברצוני לחדד, כשהוחלף מגבר הרוקפורד בעל חמשת הערוצים מסדרת הPOWER' שלי לנקמיצ'י נשארה הבעיה.אבל כשהעברתי את בורר כניסת הסיגנל שיש בנקמיצ'י שהיה על הגבלה של עד 4 וולט למצב שמאפשר סיגנל עד 9 וולט-השתנה לפתע הסאונד והבעיה נפתרה כלא היתה.רק למען הסר ספק-הרוקפורד נלקח לבדיקת מעבדה ונמצא תקין לחלוטין .הP99 הורכב בסט אפ של שגיא מהדרום שגם לו אותו ההד יוניט-ונמצא תקין.היום משודך לו מגבר xetec p4 כשמכתחילה בדקתי את אפשרות גובה האות...:wink:

שוב,יש מושגים ובדיקות שונות לכל יצרן וחברה שלא הולכים יד ביד האחד עם השני ומה ש"נכון"במוצר אחד לא בהכרח מתאים למוצר אחר. יש כאן בפורום גם תמימות דעים לגבי מגבר מסויים שלא "מסתדר"עם קומפוננט אחד או שניים וזה עוול לשניהם כי כיחיד-הם טובים אבל בשילוב יחדיו-הם ברוגז.

אני באמת ובתמים חושב שבדיקה של דקה כן תחסוך לך עוגמת נפש וניתן למצוא זאת בכל מפרט בין עם בחוברת של המגבר ובין עם בגוגל. :-D

חפש דגמים שיתאימו לך תקציבית וכמובן שנעזור לך להתאים עבורך את הטוב ביותר.

בהצלחה

 

ליאור


×
×
  • תוכן חדש...