Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב נתחיל מזה שלדעתי אתה לא צריך מגברים בכלל.

מגברי לוגיק הם מגברים לא רעים,הייתי נישאר איתם יש לך תקציב של עד 2000 שח אני ממליץ לנצל אותו אחרת

הייתי הולך על סאב של פוקאל אקסס עם תיבה מקורית ,וסט קומפוננט קדמי מורל דוטק אוביישן.

את הסאב הייתי מגביר בגישור ע"י המגבר שני ערוצים מדובר בסאב נציל מאוד.

ואת המגבר 4 ערוצים על הקומפוננט+6X9.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

העניין הוא שהמגבר הקטן לא נראה לי יצליח להרים חזק את הסאב

, אני מחפש להעלות את הבאס בגלל זה אני מעוניין במגבר וסאב חדשים..

והמגברים מצויינים פשוט חשבתי להשקיע במגבר וסאב ולהשאיר את הלוגי'ק 800 רק על הרמקולים ואולי אחרי זה קומפוננט.

פורסם
אני כמעט 3 שנים בפורום ושמתי לב שתמיד בתקופה מסויימת מפציע לו -אבל תמיד-איזה "כוכב" תורן (מבלי להעליב) שבא ללמד אותנו מהיכן הדג משתין...:wink:

 

לפותח השרשור.אל תתבלבל.אני חוזר ומדגיש בפניך שלא כל מגבר מסוגל לעבוד טוב עם מתח היציאה של האקליפס שלך.

אכלתי מירורים ואבנים בגלל בעיה כזאת.

קניתי פיוניר P99 חדש באריזה שלא הסתדר בכלל עם מגבר הרוקפורד בעל 5 הערוצים.האשמתי את ההד יוניט,כבלים,רמקולים ומה לא ובסוף הסתבר שהרוקפורד מאפשר כניסת סיגנל עד 5 וולט.

יש כל מיני מדידות ופירושים למתח היציאה שיוצא מההד יוניט ואני בכלל לא נכנס לפינות של התיאורים כדי לא לקבל כאבי ראש.8)

אבל ממליץ לך שוב,מנע מעצמך עוגמת נפש אפשרית ובדוק היטב את הנתון הזה בכל מגבר שהינך מברר עליו.זה מאד מאד פשוט....

בהצלחה

 

ליאור

 

לפותח השרשור,

 

הדברים שנכתבו פה נכונים מאוד ושים לב למה שאתה קונה.

 

לגבי החבר פורום החדש "מוטרוניקס" אנא תאמר לנו את שמך כדי שלא נצטרך לכתוב "מוטרוניקס" :lol:

פורסם

איך אני יכול לדעת אם המגבר שלי של ה-LOGIC יש לו כניסת סיגנל שמתאימה למכשיר שלי?

(באקליפס שלי זה 8V)

ולפי מה אני יוכל לדעת איך לבדוק את המגברים אם היציאת סיגנל שלהם מתאימה לי?

 

ועדיין למרות כל התגובות שאני מאוד מעריך אין לי שום המלצה על מגברים טובים שיתאימו לי..

ושוב אני מזכיר שאין לי בעיה להשאיר את הלוג'יק 800 שיעבוד רק על רמקולים אחוריים וקדמיים.

 

תודה לכולם. :-D

פורסם

בכל מגבר יש במפרט שלו את הטווח שהוא יכול לעבוד איתו, פשוט תסתכל לפני שאתה קונה.

 

אני לא יודע מה עם החברי פורום האחרים אבל בוא נגיד שאני לא מנסה להמליץ לך על שום דבר כי תמיד יש מי שיבוא ויגיד שזה על הפנים ומה שהוא ממליץ לך הרבה יותר טוב.

פורסם

אז לפחות כמה מגברים רק שאני ידע את הכיוון :?

אני יתבעס אם אני יצתרך ליקנות מגבר שהמוכר המליץ לי ובסוף במחיר זהה אפשר ליקנות אחד טוב יותר בשביל המערכת שלי..

פורסם

מישהו יכול להגיד לי אם המגבר שלי של ה-LOGIC 800 מתאים לרדיו דיסק אם הכניסת סיגנל?

המכשיר שלי 8V

 

הנה פה יש מפרט על המגבר:

hnnolctdwhld.jpg

פורסם

קשה לי להאמין שהמגברים של לוג'יק תומכים ב- 8V.

ה JBL GTO שנחשב טוב מהם, תומך עד 6V.

סלסטרה FA תומך עד 8V.

מה שכן- לא בדקתי את הנושא לעומק ואני לא בטוח לגבי ההשלכות הספציפיות של העניין.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

איצקו אם תהיה לך בעיה עם הלוגי'ק אני אסדר לך את זה ללא חיוב אוקי? איך אני בשבילך?

מילה שלי כתובה פה שאם תהיה בעיית "התאמה" אני אסדר לך את העניין במגבר 8)


×
×
  • תוכן חדש...