Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה שיש לנו מעריץ מושבע של מוצרי אוטופרט ( נקסט ) . שלא לדבר על השירות שלהם :-(

 

אני מעריץ מושבע של כל המוצרים כולל הסינים הגרועים שיש בשוק שמביאים לפה וחושבים שהם "יצירת פאר".

אני בניגוד אליך לא מיבא כלום ולא מוכר כלום אז נראה לי שלך יש פה אינטרס שיווקי ולי לא.

אני גם יכול לומר לך שאין לי שום אינטרס לאוטופרט [היום] ובטח לא לנקסט אני לא משרת אותם ולא חלק מהם.

אני פה לתת מענה טכני ללא תשלום בניגוד אליך שאתה מפרסם פה ומנסה למכור את מוצריך.

במקרה כזה אני מאמין שקוראי שורות אלו יבינו שאתה יותר פה לרושם ולמטרת סיכסוכים,אני לא אמרתי מילה רעה אודותיך ולא על המוצרים שאתה משווק. אני גם יודע שקשה מאד להתמודד עם האמת לפעמים ויש פה לצערי הרבה הטעיה של קוראים אודות מוצרים.

 

להרגיע אותך??? אני לא שייך לנקסט ואין לי חלק שם (נהפוך הוא] אבל מה לעשות מה שאני למדתי אודות היצור העולמי בתחום אתה לפי איך שאתה כותב תלמד עוד הרבה שנים וזה רק אם יתאפשר לך להגיע ליצרנים באמת ולראות את תהליכי היצור שלהם מקרוב ולא לקרוא מגזינים ולנבור באינטרנט. הרי הכל פה וירטואלי ואני בהחלט אשמח אם תבדוק ותשאל אודות מוטרוניקס. תעשה שעורי בית ותבין שלא מתחרקש איתך פה ילדה שמתחיל לחווט רכב משבוע שעבר אתה מדבר עם בעל נסיון שעומד מאחורי דבריו ואת הרזומה שלי אני לא צריך לפתוח בפניך אבל הציניות שאתה כותב איך לומר... רואים שאתה ילד מתלהב ומנסה בכח לדחוף את מוצריו. חבל קצת כבוד לקשיש הייתי מצפה ממך :oops::wink:

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שניהם למטרות שונות. המונובלוק תוכנן בצורה טהורה לעבוד עם סאבוופרים וה 1004 תוכנן לעבוד כהגברה כללית

ואם אתה עם סאב אחד מה תעשה עם זוג ערוצים נוסף שיש לך ב1004?

פורסם

אין אפשרות לגשר שכל הכוח יעבוד על הסאב?

הבנתי שיש אפשרות כזאת במגברים החדשים וככה אתה מנצל אותו כמו המונובלוק.. זה טעות?

פורסם
אין אפשרות לגשר שכל הכוח יעבוד על הסאב?

הבנתי שיש אפשרות כזאת במגברים החדשים וככה אתה מנצל אותו כמו המונובלוק.. זה טעות?

 

אתה צוודק,אבל צריך לבדוק שההספק בגישור מספיק לסאב.

למרות ששתמיד עדיף שסאב יגובר ע''י מונובלוק.

בשיפוצים...

פורסם

טוב חברים אני מודה לכולם על התגובות אבל אין לי באמת איזה המלצה לכמה מגברים טובים שאני יוכל להתעניין בהם לפני הקניה :shock:

פורסם

מדגיש מנסיון אישי לבדוק היטב היטב לפני קניית כל מגבר שתבחר-לשים לב על כניסת סיגנל של המגבר.

לא כל מה מגבר מאפשר כניסת סיגנל גבוה כמו של האקליפס ובטח לא כל מגבר יד שניה שתמצא.

שים לב.

 

ליאור

פורסם
הHU שלך מוציא סיגנל במתח של8V,לא כל מגבר יכול לקבל מתח כזה בכניסה.

 

עוד טעות! לא יוצא מיציאות המכשיר 8 וולט [בטח לא DC] האות שיצא הוא מקסימום 8 וולט P-P וזה בעומס/התנגדות מסויימת, וזה פונקציה של ווליום ככה שכל מגבר יוכל לעבוד עם רדיו דיסק שמוציא אות של עד 8 וולט פשוט מספיק יהיה "חצי" ווליום שזה יביא את המגבר להוציא הספק מקסימלי

פורסם

איצקו סיגנל = Signal באנגלית זה אות דהינו האות שיוצא מהרדיו דיסק או מכל מקור אות אחר ונכנס למגבר המגבר לוקח את הכמה מיליוולטים והופך אותם לוולטים וזרם כאלו שיוכלו להזיז את הרמקול :-D

מובן???:wink:

פורסם

אני כמעט 3 שנים בפורום ושמתי לב שתמיד בתקופה מסויימת מפציע לו -אבל תמיד-איזה "כוכב" תורן (מבלי להעליב) שבא ללמד אותנו מהיכן הדג משתין...:wink:

 

לפותח השרשור.אל תתבלבל.אני חוזר ומדגיש בפניך שלא כל מגבר מסוגל לעבוד טוב עם מתח היציאה של האקליפס שלך.

אכלתי מירורים ואבנים בגלל בעיה כזאת.

קניתי פיוניר P99 חדש באריזה שלא הסתדר בכלל עם מגבר הרוקפורד בעל 5 הערוצים.האשמתי את ההד יוניט,כבלים,רמקולים ומה לא ובסוף הסתבר שהרוקפורד מאפשר כניסת סיגנל עד 5 וולט.

יש כל מיני מדידות ופירושים למתח היציאה שיוצא מההד יוניט ואני בכלל לא נכנס לפינות של התיאורים כדי לא לקבל כאבי ראש.8)

אבל ממליץ לך שוב,מנע מעצמך עוגמת נפש אפשרית ובדוק היטב את הנתון הזה בכל מגבר שהינך מברר עליו.זה מאד מאד פשוט....

בהצלחה

 

ליאור

פורסם
אני כמעט 3 שנים בפורום ושמתי לב שתמיד בתקופה מסויימת מפציע לו -אבל תמיד-איזה "כוכב" תורן (מבלי להעליב) שבא ללמד אותנו מהיכן הדג משתין...:wink:

 

לפותח השרשור.אל תתבלבל.אני חוזר ומדגיש בפניך שלא כל מגבר מסוגל לעבוד טוב עם מתח היציאה של האקליפס שלך.

אכלתי מירורים ואבנים בגלל בעיה כזאת.

קניתי פיוניר P99 חדש באריזה שלא הסתדר בכלל עם מגבר הרוקפורד בעל 5 הערוצים.האשמתי את ההד יוניט,כבלים,רמקולים ומה לא ובסוף הסתבר שהרוקפורד מאפשר כניסת סיגנל עד 5 וולט.

יש כל מיני מדידות ופירושים למתח היציאה שיוצא מההד יוניט ואני בכלל לא נכנס לפינות של התיאורים כדי לא לקבל כאבי ראש.8)

אבל ממליץ לך שוב,מנע מעצמך עוגמת נפש אפשרית ובדוק היטב את הנתון הזה בכל מגבר שהינך מברר עליו.זה מאד מאד פשוט....

בהצלחה

 

ליאור

אני בהחלט יכול ללמד אותך מהיכן משתין הדג וזה באמת בלי להעליב אותך. וכן יש בארץ הרבה אנשים שהם בעלי ידע רב ששילמו על זה כסף רב ולא רק התחילו כמתקיני מרימי שמשות ומהר חשבו או אנחנו כבר מקצועני על.

 

יש לי במקרה שלי קבלות שאני גם לא בעניין להוכיח ולהציג בפני אף אחד. אני היום משתדל לתת ככה בשביל הכיף מהידע שלי ולא להיות כמו רוב האנשים ששומרים סודות מקצוע כאילו המציאו את הסאונד בעולם.

אני לא אתווכח איתך לגבי מגבר הרוקפורד שקנית אבל אני כבר אומר לך ק י ש ק ו ש ענק, שטויות. ושוב לא העניין פה להעליב.

 

תזכור טוב "הכוכב התורן" כפי שהגדרת שילם הרבה שנים עבור לימודים בחול אצל יצרנים כאלו ואחרים ולמד את התורה. אני מבין יחידי הסגולה שיצא לו להיות מעורב בתוך תיכנוני מוצר אצל יצרנים אמריקאים ,יפנים,טיוואנים,קוריאנים,וסינים. התעודות שיש לי לא מתנוססות אצלי כי הם נמצאות אצלי בראש. ואני בניגוד אליך בשום אופן לא יגיד לאף אחד פה את שורת המחץ הטיפשית שכתבת.

:shock:

פורסם

אוקי אז לגבי הכניסת סיגנל אני יזכור לברר לפני אם זה מתאים לרדיו דיסק שלי אבל עדיין אני צריך המלצות שאני ידע לאיזה מוצרים עלי לחפש ולא ליקנות סתם מגבר שהמליץ לי המוכר :?

 

לפי הנתונים של המערכת שלי מה אתם חושבים שהכי מומלץ לי בתווח מחירים שנתתי?

כחו בחשבון שאני יכול להשאיר את ה-LOGIC 800 לרמקולים ולסאב ליקנות מונובלוק.

ולגבי הסאב אני גם אותו אחרי המגבר מתכוון לשדרג באחד שלא ירד מ-300RMS

 

מה שחשוב לי קודם זה מגבר טוב.

 

שוב תודה לכל העוזרים :-P


×
×
  • תוכן חדש...