Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

זוכרים את השרשור הזה..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=352954&highlight=%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90+159

 

אז היום הייתי במקצה שיפורים.

בקצרה- בידוד דלתות, שני מגברים, מורל היבריד, סאב מורל אולטימו, ראש מערכת מקורית עם מנחת.

הבעיה המרכזית הייתה צליל מעוות של הטוויטר השמאלי. האשם היה המנחת...

ההחלטה היתה לשדרג את ראש המערכת.

על הדרך שידרגנו עוד כמה דברים :-)...

הבאתי קצת ציוד מחו"ל, קצת מכאן.

וזה הסט אפ הנוכחי:

מורל אלייט לימיטד אדישן TWO WAY

סאב אולטימו 10" 4 אוהם

מגבר סלסטרה FA2150 בגישור לסאב

מגבר סלסטרה RA 4 ערוצים (במקור היה 2 ערוצים דואל מונו, תיכף תבינו למה הוחלף..)

ראש מערכת אלפיין IXA404 (בלי CD, אני יודע... אל תקפצו עלי. בחיבור לאיפוד זה נראה אחלה).

אימפרינט HS100

 

בדרך לתוצאה, עוד יום התקנה ארוך ומפרך אצל יוסי. הוא עובד, אני מסתכל...

 

ועכשיו לסיפור ההתקנה.

מחליפים קומפוננט, מחליפים קרוסים,

מוציאים ראש מערכת מקורי, מפרקים מנחת,

מתאמים פלסטיקים, מתחילים לחבר. (שוב, יוסי עובד, אני מסתכל..)

אחרי שיוסי מתגבר על כל ערימת החוטים שהבאתי אתי (ואין לי מושג איך הוא עושה את זה) ומביא את הציוד למקומו מקבלים את התוצאה.

הצליל ברור ונקי אבל... העיוות מצד שמאל ממשיך להתגנב. בנוסף לו סוג של רשרוש מהטוויטר, גם שלא מנגן.

מיד עולה החשד- המגבר הוא התקלה. מחליפים צדדים, העיוות עובר לצד ימין.

טלפון זריז לדני סלסטרה, שלא מתלבט. מגיע תוך חצי שעה. בודק, מסכים שיש תקלה ומעמיד מגבר חלופי. מגבר זהה אבל של 4 ערוצים (דואל סטראו?). כרגע מחובר בגישור לשני ערוצים. את המגבר החשוד יקח לבדיקה.

עוד קצת כיוונים קצרים ואני יוצא לדרך הביתה.

נסיעה של כשעה, לא מפסיק לחייך. שומעים מדהים. נקי וברור. האלייט נשמעים מצוין!

וזה עוד לפני כיוון משמעותי.

על עבודת ההתקנה לא צריך לפרט.. רק אגיד שהפלסטיקה HAND MADE של יוסי מסביב ל HU עולה על המקור.

תמונות יעידו. מבטיח להעלות בהמשך.

לילה טוב, תמיר.

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

וואיי וואיי שלא לדבר על איזה רכב סקסי

 

תתחדש!

 

אין ספק שמדובר בסט נהדר - הייתי מעדיף אותו הרבה יותר בגרסאת השלוש חלקים אבל ניתן לקבל ממנו תוצאות נהדרות עם כוונים נכונים - חם, אנושי, נעים לאוזן שזה לא ייאמן.

 

ואני רק מזיל ריר מלחשוב על התוצאה הסופית של מראה ההתקנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא רק שלתיבה הוא גם לא מצטיין ב 2WAY.

 

אגב איפה התמונות ?

רכב מהמם ובכלל הסט אפ שלך מאוד טוב מעורר סקרנות.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

תמונות מחר.

לגבי תיבה לאלייט, שמעתי כבר את העניין הזה.

אני יכול להעיד ששומעים מצויין.

מוכן לנסות לבדוק את הנושא עם מורל. אם תהיה תשובה אפרסם.

לגבי 3 way, לאט, לאט... אם כבר נקפוץ לשם, מה נוכל לשדרג :-)

לילה טוב,

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

הוופר\מידבאס של האילייט יתפקד הכי טוב בתיבה סגורה בנפח של בין 7 ל 12 ליטר אטום אבל עם עבודת בידוד טובה בדלתות הם גם ישמעו טוב מאוד.



 

התנאים להגברת מידבאסים של מוראל הם מגבר בריא חזק ונקי + דלת מבודדת כמו טנק או יותר טוב מזה - תיבה בנפח סגור

 

מהנסיון שלי - ברגע ששמים אותם בתיבה (ויש לי נסיון) - עולם אחר.

 

כן - זה סט שנועד להיות שלושה חלקים למרות שבמקור הוא התחיל כסט שני חלקים - יש שם בור רציני בין יכולת המידבאס לטפס טוב למעלה לבין האזור הנמוך בו הטוויטר באמת מתפקד טוב אבל איך אומרים הכל יחסי וזה שהמיד בסט הזה צפוי להיות אנמי לא בהכרח אומר שכל אחד ממש יבחין בזה או יראה בזה כחסרון.

 

מגבר 4 ערוצים כבר ישנו אז יש תשתית להגברה אקטיבית בהמשך - אבל אין גם שום מניעה להוסיף קרוס MX33.3 וCDMים ועדיין לעבוד על סט שלושה חלקים פסיבי - המגבר הוא לא פחות ממעולה ובגישורים הספק צריך להיות הולם.

 

צעד צעד - בואו לא נטריף את רבי :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבטחתי תמונות.

נתחיל עם תא המטען.

הקרוסים אלייט יותר גדולים מהיבריד, היה צריך "לדחוס" אותם..

המגבר השמאלי (FA) גם הוא אחר, 4 ערוצים במקום 2 ערוצים הקודם.

כרגע מחובר בגישור לשני צדדים.

בתגובה הבאה התמונות מקדימה, שיותר יפות...

DSCF2908.jpg

DSCF2909.jpg

DSCF2910.jpg

DSCF2911.jpg

DSCF2912.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

ועכשיו התמונות מקדימה,

שימו לב למסגרת סביב ה HU.

הכל התחיל בזה שהזמנתי את חלקי הפסלטיק מאתר בלונדון.

לקח הרבה זמן עד שהגיע, מה שעקב את ההתקנה. בסוף גם לא השתמשנו.

יוסי העדיף את המסגרת אלומניום של ה HU שתופסת יותר טוב, לדבריו.

לגבי המסגרת פלסטיק- הבדל של שמים וארץ בין ה"קסטום מייד" של יוסי מפרספקס, כפי שאתם רואים, לזה שהגיע בחבילה מלונדון (פלסטיק שחור רגיל).

המסגרת משתלבת יפה עם החלק השחור המבריק ב HU סביב המסך.

פדנטיות ודיוק מביאים תוצאה שעולה על המקור...

אני מקווה שמצליחים לראות דרך הצילום. במציאות התוצאה באמת מרשימה מאוד.

DSCF2914.jpg

DSCF2915.jpg

DSCF2916.jpg

DSCF2917.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

ועוד משהו אחד נוסף.

במערכת המקורית של הרכב יש מערכת שנקראת BLUE&ME.

פותחה על ידי פיאט במקור.

מן דיבור משוכללת עם זיהוי קולי להפעלת פקודות טלפון, אודיו.

יושבת בתוך קופסא מתחת ל- HU המקורי. קופסא דיי גדולה ומוגשמת, בתוכה יושב מעגל אלקטרוני עם חיבור קונקטור שהולך לאן שהוא.

הקופסא הזאת איבדה מהפונקציונאליות אחרי שניתקנו את ה HU המקורי.

אני חשבתי להעיף אותה.

יוסי בדק באינטרנט ומצא שניתוק מביא חיווי תקלה או משהו. הציע לא לקחת סיכון.

בדקתי בשירות המרכזי של אלפא, הם אישרו שזה אכן עושה תקלה.

הבעיה, לקופסא המגושמת לא היה מקום מאחורי ה- HU.

מה עושים? ליוסי הפתרונים,- בנה קופסא קטנה וקומפקטית מפרספקס שקוף.

גם כאן התוצאה עולה על המקור.

הבעיה היחידה- הקופסא הנ"ל מצולמת במצלמה של יוסי.

יואיל נא ויעלה כאן- ואז נוכל כולם לראות.

שבת שלום לכולם,

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

שאלת על איך שומעים.

ובכן, רמת הפירוט של הטוויטרים פשוט מדהימה. הצליל נקי לגמרי.

כאן המקום להגיד שבכלל לא כוונה. צריך להגיע ליוסי בשקט ולכוון.

יש גם את המיקרופון של האימפרינט שיכול לכוון אוטמטית.

מבטיח לעדכן אחרי כיוון.

אולם אני כבר יכול להגיד שחסר באס מקדימה. אולי באמת צריך תיבה לאלייט או שכיוון יפתור?

גם כאן אעדכן אחכ.

מוסיקה קלאסית שם באס לטעמי פחות מורגש שחסר נשמעת נפלא. מתחילים ואי אפשר לעצור כמה שזה נשמע טוב.

תמיר,

 

נב ניסוח לא משהו. סורי, מקווה שהרעיון מובן.

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

אני חייב לציין שזה חתיכת דשבורד סקסי ... 8)

 

ההתקנה של ה HU חלקה ביותר . אם כי האלפיין לכשעצמו נראה קצת מגושם .:|

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
היכן מותקן הטוויטר.?

ואם כבר השקעתה בסט קדמי מכשיר איכותי עם פרוססור ברמה ,למה לא באותו מחיר סופרימו אקטיבי.?

 

הטוויטרים במקום המקורי של הרכב, בצידי הדשבורד.

לגבי סופרימו, במורל המליצו על הדגם הזה. אמרו לי שהסופרימו לא עובדים בעוצמות גבוהות ועדיף האלייט.

לגבי שלושה חלקים...זה השלב הבא, לא עכשיו. צריך לשאוף לשידרוג... לא? לא הכל בבת אחת :-D

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

×
×
  • תוכן חדש...