Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[עזרה] איתור בעיה במגבר JBL GTO6040


d.j-base
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

ברשותי מגבר 4 ערוצים של JBL דגם GTO4060 (טעות בכותרת), דגם שבטח רובכם מכירים בצבע כסף עם חלון פלסטיק מושחר בהספק 600W.

 

המגבר אצלי כשלוש שנים והוא מפעיל זוג קומפוננטים מורל טמפו בגישור. עד כאן הכל נחמד, הבעיה היא שבערך כל שנה יש לו תקופה של כמה שבועות עד חודשים שהוא "חולה", ועד כמה שזה ישמע מצחיק, זה המצב. בהתחלה זה "גמגום" קל של הפסקות וחזרה לעבודה, אחר כך מגיע השלב שהוא "מת" ולא עובד יותר ואז לפתע הוא חוזר לחיים. יש לציין שהמגבר מורכב בתוך רכב אספנות שבקושי זז.. כך שאף אחד לא נוגע בו והוא גם לא עובד הרבה... הלכתי עם הרכב לכמה מוסכי התקנות מקצועיים, ואף אחד לא עלה על הבעיה. יש לציין שכחלק מפתרון הבעיה הוחלפו כל הכבלים והחיבורים של כבלי החשמל למגבר כולל חוטי הרמקול, פיוזים וכל מה שמעביר חשמל או אות שמע אל ומהמגבר על ידי יחיאל מ4*4 בעפולה, כך שאני לא חושב שיש מצב שחשמל לא סדיר הוא הבעיה.

 

אז למישהו יש מושג, אפילו קלוש, מה יכולה להיות הבעיה? כי אני התייאשתי מלנסות להבין...

 

תודה מראש לעוזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא הרדיו דיסק בוודאות. פשוט בגלל שאותו קבל רימוט מפוצל לשלוש ומפעיל שלושה מגברים, אחד מונובלוק ועוד שניים של 4 ערוצים שאחד מהם הוא הJBL.

 

הדבר היחיד שאני מסוגל לחשוב עליו הוא שהפיצול של החוט רימוט דק יותר מהחוטים שעוברים למגברים האחרים, אז יכול להיות מצב שיש נתקים כל שהם בגלל עובי החוט? סתם מחשבה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...