Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר רייסר עובד על שתי צילינדרים


אלעד בן שטרית
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום.

ברשותי סופר רייסר שנת 96 1500 סמ"ק מנוע 8 שסתומים (כמו של רייסר).

השבוע נדלקה לי מנורה של תקלה במנוע ונסעתי למוסך על מנת להתחבר לסורק.

 

בבדיקה של הסורק התגלה חיישן למבדה לא תקין במוסך רצו ממני 650 ש"ח על ההחלפה,

לקחתי את הרכב וקניתי את החיישן ב- 200 ש"ח והחלפתי לבד

 

אחרי שהחלפתי את החישן צילנדר מספר 2 ו- 3 הפסיקו לעבוד בדקתי הצתה והכל תקין הוצאתי את הפלג וראיתי שהוא מלא בדלק, החלפתי כבר את כל ה- 4 פלגים ושוב המנוע עובד רק על 2 צילנדרים,

ראיתי שליד המפלג יש לי חוט אחד שלא מחובר לכלום האם יכול להיות שהחוט הזה קשור לכך שהצילינדרים לא עובדים

 

מצורף תמונה של החוט

Photo210.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל להחליף חיישן חמצן בדייהו לא צריך להוציא פלגים ואמת שגם לא צריך להוציא את חוטי ההצתה... בכל אופן החוטים של הדייהו מאוד רגישים ומתקלקים בקלות וזה כנראה מה שקרה להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שבשביל להחליף חיישן חמצן בדייהו לא צריך להוציא פלגים, אבל לא רק בדייהו, בכול המכוניות.

את הפלגים הוא הוציא לא כדי להחליף חיישן חמצן, אלא משום ששני צילינדרים לא עבדו.

אלעד, אם בדקת את ההצתה כמו שצריך, כלומר מגיע ניצוץ לפלגים, סביר להניח שהבדיקה הבאה היא, כמו שכתבתי בתגובה הקודמת.

בועז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שבשביל להחליף חיישן חמצן בדייהו לא צריך להוציא פלגים, אבל לא רק בדייהו, בכול המכוניות.

את הפלגים הוא הוציא לא כדי להחליף חיישן חמצן, אלא משום ששני צילינדרים לא עבדו.

אלעד, אם בדקת את ההצתה כמו שצריך, כלומר מגיע ניצוץ לפלגים, סביר להניח שהבדיקה הבאה היא, כמו שכתבתי בתגובה הקודמת.

בועז.

אבל התקלה החלה מיד לאחר החלפת החיישן...אז למה לפרק מצתים לפני החלפת חיישן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי בעיה דומה באוטו (אקסנט 96 - ידני)

2 בוכנות לא עבדו (בוכנות 1 ו 4). מה שלא עשיתי לא עזר (כולל החלפת סליל הצתה). עד שניתקתי את המחבר של מחשב הרכב. ניקיתי אותו עם ספר מגעים. שיפשפתי את המגעים עם מברשת שיניים ישנה. ואז שוב ספרי מגעים. השארתי את המחבר פתוח כדי שהנוזל מספרי המגעים ינזול החוצה ויתיבש.

כמו כן עברתי על כל מיני מחברים במנוע (כל מיני חיישינים) שיכולתי להגיע אליהם בקלות. וגם אותם ניקיתי באותה צורה. והבעיה נפתרה (אחרי זה היתה בעיה אחרת שהמזרק לבוכנה 4 היה סתום אבל זה כבר סיפור אחר).

היום האוטו נוסע אחלה (מבחינת המנוע).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...