Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

החלפתי נוזל קירור ב BMW 318I שנת 98.להלן השלבים:

1)פתחתי את המכסה של מכיל העיבוי

2)הוצאתי את הצינור השחור התחתון ונתתי למים לזרום.

3)שטפתי עם צינור את הרידיאטור.

4)מלאתי נוזל קירור, הפעלתי את המנוע,חיכתי עד שיגיע לטמפרטורת עבודה.והוספתי, מים נוספים.

לאחר שכיבתי את המנוע. שמעתי רעש מהמכסה של הרדיאטור.(פץץץ) של שיחרור אוויר.

 

אז היכן טעיתי?ואיך אני יכול לנקז את האוויר הכלוא?

 

 

 

נ.ב

לא פתחתי את בורג הניקוז של הבלוק מחשש לנזק.לפעם הבא האם זה קריטי לנקז מהבלוק?

 

 

תודה רבה

פורסם

היי

יש מעיין בורג פלסטיק בצבע שחור על הראדיאטור,אחרי שהאוטו קר,ץפץח את המיכסה של ההוספת מים בראדיאטור ותפתח את הבורג,תניע את הרכב ותוסיף מים עד שיגיע למקסימום לבל,משהו כמו3 או 4 ליטר צריך להיכנס.

אחר כך סגור את מיכסה הרידטור וחזק את הבורג מהפלסטיק השחור.

עדכנני.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

בעיקרון, היה צריך לנקז מים מרדיאטור. לא יודע איך בדגם שלך, אבל בחלק מדגמים של BMW יש בורג לניקוז אויר בפלנג' של המים (צינור עליון, בית טרמוסטט).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני לא רואה בורג פלסטיק שחור,יש ברדיאטור, משהו דמוי בורג. בצבע לבן, עם ראש כחול.

על זה מדובר?

 

תודה לכם חברים.

פורסם

שמע,בורג מספר 7 או 6,פצח אותו ותמלא מים כמו שאמרתי לך

298.png

בכל אופן יש את האתר הזה שיעזור לך להבין איך הרכבים שלנו בנויים:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA01&mospid=47437&btnr=17_0089&hg=17&fg=05

 

והמלצה שלי היא להוריד את הספר של היינס לרכבי BMW E36, שמפרט המון איך לעשות ומה לעשות באנגלית טכנית לא קשה בכלל.

אני בעד לטפל באוטו שלך. רק אתה תכניס את השמן הטוב ביותר והפלאגים הטובים ביותר. לא לסמוך על המוסך.

כמובן שיש דברים שלא גאדי להתעסק לבד {ברקסים!!!} אבל לרוב הרכב הוא דבר פשוט להבנה ובתיפעול {המשפט נאמר על רכבים לא חדשים שם הכל מחשבים,וחיישנים שעושים מה שהם רוצים ומתים מתי שהם רוצים-עיין ערך AUDI}

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

עשית טוב שפתחת את הבורג בבלוק המנוע.

 

אני מקווה שהחלפת את האטם של הבורג.

 

בכל אופן ישנו בורג על יד התרמוסטט שיש לפתוח אותו בזמן הוספת המים. זאת בנוסף לבורג במיכל העודפים, שאלעד כבר ציין לך.

 

חובה להחליף את האטם של הבורג במיכל העודפים, לאחר שפותחים אותו.

בית תרמוסטט E36.jpg

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...