Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1) האם פירוק המפוח שמאחורי תא הכפפות דורש פירוק של הדשבורד? במיסד שם עושה לי רעש של צרצר ואני מעוניין לשמן אותו / להחליף אותו.

 

2) ישנו מעט חופש בתושבות של המשולשים (גומיות)

רציתי לדעת אם אפשרי להחליף אותם, וכמה קשה זה להחליף? כמה אמור לעלות, ואיפה ניתן להשיג? (עדיפות לאיביי)

אגב הבנתי יש שתי סוגי משולשים ב-106, לי יש את המשולשים היותר מעוגלים.

אני רוצה להחליף את החלק שממוספר (6) בתמונה ואת החלק שליד (70)

http://www.psi.co.il/Forum/download/file.php?id=565

פורסם
1) האם פירוק המפוח שמאחורי תא הכפפות דורש פירוק של הדשבורד? במיסד שם עושה לי רעש של צרצר ואני מעוניין לשמן אותו / להחליף אותו.

 

2) ישנו מעט חופש בתושבות של המשולשים (גומיות)

רציתי לדעת אם אפשרי להחליף אותם, וכמה קשה זה להחליף? כמה אמור לעלות, ואיפה ניתן להשיג? (עדיפות לאיביי)

אגב הבנתי יש שתי סוגי משולשים ב-106, לי יש את המשולשים היותר מעוגלים.

אני רוצה להחליף את החלק שממוספר (6) בתמונה ואת החלק שליד (70)

http://www.psi.co.il/Forum/download/file.php?id=565

 

 

אשמח גם לתגובה על המפוח - גם לי התחיל רעש של אוויר בורח מאחורי התא כפפות - יכול להיות שזאת אותה הבעיה?

×
×
  • תוכן חדש...