Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מאזדה לנטיס 97 1600 180000 ק"מ,

נורית לחץ שמן נדלקה לסרוגין לאחר נסיעה של 1/2 שעה ,כשהרכב עמד הפקק בלי גז התחילה להבהב הנורה של לחץ שמן,

כשנתתי גז בניטורל נעלם נורת לחץ שמן , כשהטורים ירדו הנורה הבהבה .

עצרתי את הרכב והוא נח שעתיים לאחר מכן נסעתי ברכב והנורה לא נדלקה.

שמן ופילטר שמן הוחלפו בטיפול 180000 .

מה יכולה להיות הבעיה?

איפה נמצא יוניט לחץ שמן ?

פורסם
הרכב מאזדה לנטיס 97 1600 180000 ק"מ,

נורית לחץ שמן נדלקה לסרוגין לאחר נסיעה של 1/2 שעה ,כשהרכב עמד הפקק בלי גז התחילה להבהב הנורה של לחץ שמן,

כשנתתי גז בניטורל נעלם נורת לחץ שמן , כשהטורים ירדו הנורה הבהבה .

עצרתי את הרכב והוא נח שעתיים לאחר מכן נסעתי ברכב והנורה לא נדלקה.

שמן ופילטר שמן הוחלפו בטיפול 180000 .

מה יכולה להיות הבעיה?

איפה נמצא יוניט לחץ שמן ?

תופעה מדאיגה!

כדאי שתמהר ותגש לבדיקה. יתכן שיגמר בפתרון פשוט של יוניט לא תקין (לרוב זה לא היוניט)

לתקלה חמורה במנוע של מיסבים או משאבת שמן. תמצא בעל מקצוע טוב ותמזער נזקים.

צ'צ'יק

פורסם

הבעיה היא לחץ שמן נמוך.

יכול להיות הצטברות של בוצה כתוצאה משמן לא איכותי, אי טיפול בזמן או התחממות מנוע.

יכול להיות שמדובר בסתימה חלקית במערכת השימון ויכול להיות שמיסבי המנוע נפגעו.

 

תצטרך לגשת למוסך טוב לאבחון מלא.

פורסם

כמו שעניתי לך במועדון מאזדה:

 

1. אל תניע את הרכב בכלל, ואל תנסה לעשות כלום מבלי לבדוק לחץ שמן!(!).

2. גרור את הרכב למוסך.

 

צריך לחבר שעון לחצים, אם הלחצים תקינים, אז היוניט לחץ שמן מזייפת(נדיר).

גם כאשר הנורה מכובת זה לא אומר שהלחצים תקינים, הנורה מתכבת רק מעל 0.5BAR שזה לחץ נמוך מאוד, אז אל תתעלם מהתקלה כי גם כשהנורה מכובת המנוע יכול להרס!

 

אם הלחצים לא תקינים, יש לפרק את אגן השמן, לנקות את הרשת של משאבת השמן.

אם הרשת נקיה אז 2 אפשרויות:

1. המשאבת שמן שבקה.

2. שחיקה מוגברת במייסבי גל הארכובה (המנוע גמור ודורש אוברול רציני/ החלפה).

 

אם החוט התנתק מהיוניט אז הנורה לא תידלק, הנורה נידלקת רק כאשר יש מגע בין החוט למינוס, האפשרות היחידה היא שיש קצר לגוף(גם נדיר, כי החוט הזה מוגן בבידוד)

 

בדוק שלא חסר שמן.

 

אגב, במקום "יוניט" יותר נכון מיקרוסוויץ.

 

יקיר.

פורסם
כמו שעניתי לך במועדון מאזדה:

אגב, במקום "יוניט" יותר נכון מיקרוסוויץ.

יקיר.

 

ממתי למפסק לחץ שמן קוראים מיקרוסווי'ץ ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...