Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. גברת אחת, שבחניה של קפה נטו החליטה לנסות לטפס מדרכה וגרמה לטרייל-בלייזר שלה להתיישב על הגחון.

במשך דקות ארוכות היא ניסתה להחלץ בנסיעות קדימה ואחורה, תוך פירוק מערכת הפליטה ומדרכות הצד.

למזלה, בדיוק היה בסמוך מפגש של מועדון הרודסטרים, אז החבר'ה ששמעו את רעשי הפירוק המתכתיים באו לעזור.

צילמתי רק את הרגעים האחרונים, של החילוץ (להפעיל רמקולים):

http://www.youtube.com/watch?v=2v2Njp9uJ4c דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2. אדון או גברת ביגואר XJ חדשה לחלוטין שכניראה מיהרו מאוד לסרט ופשוט חנו בתוך הקיר בחניון העליון של סינימה סיטי.

היינו שם במפגש של מועדון שירוקו וקונדסון הסב את תשומת ליבי לזה.

אני מתפלא שבמכונית של לפחות 900 אלף ש"ח אין גם חיישני חנייה קדמיים.

אפשר (אולי...) להבין שמישהו בטעות נתקע בקיר. מה שאני לא מבין זה איך הוא לא נוסע אחורה ויוצא לבדוק את הנזק.

במקרה הזה הנהג/ת פשוט יצא/ה מהאוטו והלך לדרכו/ה.

30102010288.jpg

פורסם

בנוגע ליגואר - כנראה ככה זה שיש לך הרבה יותר מידי כסף , כנראה כבר לא אכפת לו כי הוא פשוט יכול להחליף רכב בקלות.

פורסם

גיסנו - תמונה 2 באיכות מזוויעה, ללא הסיפור קשה להבין מי נגד מי.

 

אני לא הייתי קונה רכב מכאלה שחוזרים ושואלים (בפורום): הכנסתי R/1 ב 120 קמ"ש האם נגרם נזק לגיר? נסעתי מעבר לקו הירוק, האם אני בהריון? וכאלה...

 

הסרטון שלך מזכיר לי מקרה עגום שקרה לי לפני המון שנים עם טריוס (דור I): יצאתי משטח דרך תעלה לצד הכביש שהיה בה ארון תקשורת של בזק (יציקת בטון עם 2 פתחים למי שמכיר) לצערי המלבן הזה תוכנן בהתאמה מושלמת לבסיס הגלגלים ופשוט התיישבתי מעליו, מה שהצריך טלפון לחבר ומשיכה עדינה.

פורסם

להיתקע בשטח, או ביציאה ממנו, זו לא בושה.

להיתקע ליד בית קפה, רק בגלל שבמקום לנסוע רוורס (ומגרש החניה היה ריק לחלוטין) החלטת לעבור דרך המדרכה - זו כבר פאדיחה.

פורסם

איתן - זה מחזק בדיוק את הסטראוטיפ של קוני רכבי הכביש-שטח (עם דגש על כביש) לא יורדים לעולם לשטח, רק נתקעים כשעולים על מדרכה (וצורכים יותר דלק - על הדרך)

פורסם

מסכים איתך. אני לא חושב שג'יפ אמיתי היה משפשף את הגחון במצב כזה.

אבל בקשר לאישה, אני חושב שהיא פשוט לא ראתה את המדרכה בגלל שקשה לה לראות את החלק שקרוב לפרונט של הרכב. פעם חבר שלי עצר ממול מדרכה כזאת ושכח ממנה. כשהוא רצה להמשיך לנסוע הוא נתן גז חזק, נכנס במדרכה כל כך חזק שפשוט 2 הגלגלים הקדמיים התרוממו לגובה מעניין באוויר, ונחתו רק לאחר שהגלגלים האחוריים פגעו גם הם במדרכה. מאזדה3.:roll:

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם
מסכים איתך. אני לא חושב שג'יפ אמיתי היה משפשף את הגחון במצב כזה.

שים לב שלא מדובר במדרכה רגילה, אלא שיש בה עציץ עם לבנים אדומות המגביהות את המכשול בעוד כמה ס"מ. אני מניח שהרעשים מגיעים מהסף הימני (ומאחל לגברת שלא מרכיבים יותר קריטיים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממי לא הייתי קונה מכונית משומשת?

 

מאותו מר בחור שעושה חניה ברוורס ומנשק בכוונה את הרכב שמאחורי/מלפניו במקום לעשות עוד פעם/פעמיים רוורס.

לכו תדעו איך הוא עוד מתעלל ברכב...

 

ממנו לא הייתי קונה מכונית משומשת!

Xbox12341

×
×
  • תוכן חדש...