Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 307 שנת 2005 בעיית חשמל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היו לי בעיות התנעה וחשמל ששיתקו את האוטו ממש במהלך נסיעה, לפני שנה וחצי. בסוף הכנסתי למוסך ליטל, מצאו בעייה בשסתומי הגיר , החליפו ומאז הכל היה בסדר. עלה הרבה כסף ולקח להם הרבה זמן.

כעת שוב פעם התחילה בעיית חשמל, מתניע קשה וגם איפס את תצוגת שעון הזמן ברכב. כך גם התחילו הבעיות בפעם שעברה.

למישהו יש ניסיון, מידע, מה לעזעזל העניין?

 

האם כדאי ללכת למוסך מורשה (ליטל) או למוסך המרכזי של היבואן?

 

תודה

פורסם

תבדוק מצבר של הרכב.

מנסיון ברכב דומה עם תקלות דומות - המצבר היה חלש וגרם לבעיות.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

היום האבחונים לתקלות נעשות ע"י חיבור מחשב והרצת בדיקות.

לרוב אלו אנשים שהתמחו בנושא ונמצאים במוסכי השרות.

אלו אנשים שמחזיקים מחשב נייד עם חיבור למחשב של האוטו, או צמודים לעמדת דיאגנוסטיקה.

יתכן שבסוף הבעייה תהייה שולית , אך חבל לך לבזבז זמן ולנסות לתקן לבד.

אין ברירה ובמכוניות החדשות הכל מנוהל מחשב ויכולת איתור התקלות נעשה באמצעות מחשב .

מצא מוסך טוב ותחסוך זמן וכסף. אני מטופל ב-307 במוסך מורשה ליד מכון מ.מ.מ. שנקרא מוסך מרום הצמרת.

לרוב טופל בצורה מקצועית והשרות טוב ומהיר.

בהצלחה!

צ'צ'יק

פורסם

כאשר שעון מתאפס, הבעיה נובעת ברוב רובם המוחלט של המקרים ממצבר שאינו "עומד בעומס".

 

הווה אומר שהוא חלש.

 

לעניין חלש, ישנן שתי אפשרויות. האחת, שהוא פשוט החזיר את נשמתו לבוראו. השנייה, שהוא פרוק, כלומר, אינו טעון במלואו, במקרה כזה יש לבדוק מה גורם לכך. בעיה בטעינה או זליגה (צרכן מסויים צורך זרם למרות שהמנוע כבוי, למשל, רדיו לא מקורי שמחובר למתח קבוע בשני חוטי ההזנה במקום בחוט הזכרון.)

 

אם המצבר בן כמה שנים, סביר להניח שהוא הבעיה.

 

בברכה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לפני שפוסלים את המצבר, אשר לפי תאור התקלה שלך בהחלט אפשרות סבירה כגורם התקלה, בדוק את קוטבי המצבר להידוק תקין ו"בריא" (=ללא חלודה, קורזיה או לכלוך).

×
×
  • תוכן חדש...