Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני וחבר רוצים להקים יישוב חדש בדרום או בצפון,אנחנו ממש מתחילים מה א׳ ב׳ של זה

 

האם זה נכון השמועה שהמדינה נותנת קרקעות לצורך פיתוח הצפון והדרום?

 

איך מתחילים לגלגל את העניינים וכמה זה סבוך?

ואהבת לרעך כמוך

פורסם

כמו שאמרו לך מקודם כדי להקים מקום רציני צריך כסף.

 

בשביל זה יש אירגונים שמקימים ישובים כמו פרויקט אמנה או החטיבה להתישבות.

אני ממליץ לך לדבר איתם, למרות שיכול להיות שהם פשוט יצחקו עליך.

"Life Is Like a Box Of Choclate, You Never Know What You Gonna Get"

פורסם

תוכל לפנות לחטיבה להתיישבות באזור הגולן/גליל - אני מניח שלהם יהיו יותר פרטים.

 

בכל אופן ללא גב כלכלי / יזמי רציני הרעיון ישאר ככל הנראה בגדר רעיון.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
תתחיל בקטן, קודם תקים אימפריה, אחר כך מדינה, אחר כך יישוב.

 

 

אני חושב שאם נחשוב רגע ברצינות ולא נזלזל, דבר ראשון הייתי פותח הודעה באוף טופיק של הפורום החביב עליי. זה נראה לי הדבר הראשון שמישהו רציני היה עושה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אתה לא רוצה להיות איזה נקודה מקרטעת שתלויה רק באחרים, כדאי שתארגן לך כמה עשרות בתי אב שמוכנים להשקיע מכספם ולעבור לגור שם.

נניח שקיבלתם משבצת קרקע ונקודת מים. אם אתם לא רוצים לחכות עשור, את הפיתוח תעשו בכוחות עצמכם. כמובן יש להגיש תוכניות ולאשרם ורק אח"כ לזמן קבלנים שיפרצו דרכים, יכינו תשתיות מים חשמל ביוב, תקשורת, תעול, גינון, פיתוח סביבתי וכו'.

אל תשכחו גם שצריך לבנות גני ילדים ומרכזים ציבוריים כגון בית-כנסת, משרדים למזכירות הישוב, מרכז תרבות וכו'.

 

כלכלית לא משתלם לעשות תשתיות אלא אם מדובר בכמה עשרות יחידות דיור. מה שאומר שההשקעה בתשתיות ופיתוח נאמדת בכמה מליוני שקלים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אני חושב שאם נחשוב רגע ברצינות ולא נזלזל, דבר ראשון הייתי פותח הודעה באוף טופיק של הפורום החביב עליי. זה נראה לי הדבר הראשון שמישהו רציני היה עושה...

 

קבל ח"ח, לא יצא לי לצחוק ככה כבר הרבה זמן :)

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

אני לא מבין למה לצחוק ?גם אם הרעיון הכי הזוי בעולם (לדעתי לא) אפשר להגיב בצורה נאה, ולא בפתיחת שרשור"אני רוצה להקים צבא" ותגובות נוספות שלא מכבדות אף אחד בשרשור הזה.אם הוא רוצה, שיוטב לו, אני מאחל לו בהצלחה מלאה, יותר מזה לא אוכל לעזור כי איני בקיא בנושא הזה.

פורסם

קודם כל - לא להתרגש מכל המלעיזים והמלגלגים.

דבר שני - האם יש לכם קבוצת חברים מגובשת לצורך כך?

דבר שלישי - לפנות לתנועה מיישבת . יש תנועה חדשה שנקראת תנועת אור הם יהיו יופי של כתובת התחלתית בשבילך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...