Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התייצבתי אתמול בבוקר אצל הסדנה של יוסי לביצוע איטום שתיי הדלתות שלי אחרי שקראתי שזה MUST לפני הכל גם אם



יש לך סט נמוך כמו שיש לי (טמפו) וזה משפר פלאים את הסאונד.

יוסי התותח התחיל לעבוד כהרגלו עם הדקדקנות שלו והפדנטיות אלו התמונות של הלפני והתוצאה הסופית כמעט:

http://img138.imageshack.us/gal.php?g=13102010001.jpg

 

באמצע ההתקנה אמרתי ליוסי שאני מתכנן לשדרג לסט יותר גובהה אז יוסי הציע לי הצעה מאוד מפתה לקנות סט Hybrid Ovation II חדש במחיר שלא יכולתי לסרב אליו כאמור אהבתי את סט מורל טמפו ושמעתי סטים אחרים של חברות אחרות והם צרמו לאוזניי והשידרוג שחשבתי עליו היא יותר סט של מורל נתתי את ה GO ליוסי והתחיל להתקין את הסט בקשתי ממנו להתקין אותו

אקטיבית וכאמור אתם יכולים לראות בתמונות של האיטום שמה שמותקן זה הסט החדש.

לאחר סיום עבודת ההתקנה ניגש יוסי והתחיל בכיוונים ישבנו באוטו והסאונד פשוט מדהים שמתי דיסק בדיקה של פוקל והשיפור היה

10 דרגות מעל מה שהיה לי בזכות האיטום ובזכות הסט יצאתי עם חיוך על הפנים.

 

וכמובן שהסיפור לא נגמר ואול הם הדברים הבאים שאני מתכנן לעשות זה:

1 התקנת מאווררים למגברים

2 לקנות מצבר חדש של קינטיק כי מה שיש לי עכשיו התחיל לגסוס

3 שדרוג האלטרנטור

4 שלושת הגדולים

5 איטום של המגש האחורי והדלת של תא המטען בתור התחלה והמשך בתא המטען לפי התקציב

 

וזה התמונות של שאר הרכיבים שגם אותם התקין יוסי:

 

http://img294.imageshack.us/gal.php?g=dscf1521h.jpg

 

אתם יכולים לראות אלו רכיבים יש לי בחתימה שלי אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הסט אפ שלי

.





JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

קודם כל תתחדש (אסור לי לאמר את ההמשך ללא ראשות מאלכסנדר :-P)

 

אין מה לאמר - עבודה של יוסי היא חסרת פשרות.

 

סט טוב, בכלל יש לך ציוד מעולה - באמת הצעד הבא שלך צריך להיות בטיפול במערכת החשמל של הרכב.

 

יש לך סאב זללן שיושב על מגבר שגם כן יכול למשוך הרבה ממערכת החשמל שלך בכדי לספק את הסאב הזה ולכן יפה שעה אחת קודם לחיזוקי תשתית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אלכס לא מגיע, אז אני ארשום את זה (מקווה שזה בסדר :-)) תתחדש ותהנה :-D

 

רק בגלל שיש לך שם רוסי זה לא אומר שאתה אלכס :-P

 

תתנצל בבקשה :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה על כל התגובות.

למי ששאל איזה חברה האיטום זה damplifier pro

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

ברור שזה של Secondskin :) אני לפחות לא מכיר damplifier proאחר :)

מצטער על חוסר הכתיבה הברורה לפני כן

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

בכל מקרה,תתחדש על המערכת.

זה מזכיר לי,לפני איזה שבוע בערך,הסתכלתי על החתימה שלך ואמרתי לעצמי: איך עם מערכת כזאת הבמה הקדמית שלו היא סט כניסה פשוט.

ושוב, תתחדש ותהנה.

בשיפוצים...

פורסם
תתחדש, מעניין אותי לדעת איך נשמע ההיבריד על הסלסטרה?

יצא לי לחבר כמה פעמים סלסטרה עם מורל (בעיקר מורל הייבריד) בהחלט שילוב מצויין לכל הדעות. במקרה הזה הסט חובר בצורה אקטיבית. מורל כידוע אוהבים שפע וואטים ובמקרה הזה מגבר שעל הנייר לא חזק במיוחד שולט יפה באלמנט הגיין על פחות מחצי. בהחלט מפתיע לטובה.

פורסם

תתחדש ותהנה, נראה מעולה.

שילוב של רכיבים נשמע טוב, עשית טוב ששדרגת את הסט הקדמי.

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

×
×
  • תוכן חדש...