Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכתב קודמי - איך מצאת רכב עם נתונים כאלה??

הפולו 16V רובם נמצאות אצל ח'ברה צעירים ורובם עברו כבר התעללות...

בכל אופן כחובב פולו, במיוחד בשנים האלו, וכבעלים של אחת אני יכול להגיד לך שהרכב מהיר, מהנה, בעל צורה יפה וספורטיבית אבל כמו כל פולו גרמניה ישנן מחלות ידועות כגון מתגי החלונות החשמליים שמפסיקים לתפקד, הפלסטיקה בקונסולה המרכזית שב95% מהפולואים שנתקלתי שבורה, הטיפולים לא הכי זולים והחלקים יקרים. אם נתונים כמו שמצאת אני ממליץ לך לטפל בה במסירות ובחלקים הטובים ביותר (אל תתפשר על חלפים סינים!) ולבצע טיפולים בדיוק בזמן ואז הרכב הזה יחזיר לך המון אהבה...

בהצלחה גבר.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

בעיה ידועה של הרכב הזה היא בנעילה המרכזית שנוטה לנעול את היושבים ברכב ללא ירידת המתג הנועל וללא יכולת חילוץ.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

הבעיות היחידות ששמעתי עליהן בנעילה המרכזית זה בעיה נקודתית באחת הדלתות, לא בכולן ביחד.

במידה ויש בעיה, ניתן להגיע בצד ימין בתוך תא המטען למנגנון שמאפשר עקיפה של הנעילה ההידראולית.

 

הקונסולה המרכזית אכן בעייתית ברוב הרכבים, אני בזמנו פירקתי אותה וחיזקתי מבפנים.

 

בדגמים בצבע לבן יש לעתים נקודות חלודה בגג באיזור הסאן רוף, לא ברור בדיוק למה.

 

כמו כן המצערות ברכבים הללו הן בעייה ידועה.

 

עוד בעיה ידועה ספציפית במנוע ה16V :הזעת שמן ממכסה שסתומים כתוצאה מאטם שמתייבש עם הזמן, מחליפים אטם וסוגרים עניין. (בזמני לא היה ניתן לרכוש אטם בנפרד, לשמחתי הבעיה לא קרתה אצלי אחרת היה צריך לרכוש מכסה קומפלט מהחברה באיזה 5K)

 

דווקא הרכב הזה זול מאוד לאחזקה בצורה מפתיעה.פשוט צריך להשתדל לא לטפל בחברה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה על התגובות והערות כאן.

הרכב שמור אצל ד"ר כבר 12 שנה ומטופל בצ'מפיון, מצאתי את הרכב דרך חבר קרוב שמכיר אותו אישית.

 

כמו שהבנתי הבעיה הכי מופצת בדגם הזה הוא הנעילה המרכזית, אבל אם אני מתקין לו ביפר זה גם יעשה בעיות?

 

שאלה:

מה שהבנתי ממנו שהוא החליף / סידר בוכנה בתוך המנוע בצ'מפיון, האם זה יכול להשפיע על המנוע בעתיד ?!

 

תודה רבה.

פורסם

צריך לדעת מה הביא לתיקון במנוע.

אני הייתי מכניס את האוטו לבדיקה לפני קניה.

אמנם כל המחלות שתוארו ידועות, אבל רובן ניתנות לתיקון נקודתי כחלק מיישור קו באוטו.

אותו אטם מכסה שסתומים עולה כ-320 ש"ח. רצוי לבדוק את אטימות החלק בו יושבת משאבת הוואקום (לנעילה) על מנת למנוע תקלות. אני הייתי שם עין על הגיר, שידוע ברגישות שלו בדגמים הנ"ל.

נראה רכב עם נתונים לא רעים.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
צריך לדעת מה הביא לתיקון במנוע.

אני הייתי מכניס את האוטו לבדיקה לפני קניה.

אמנם כל המחלות שתוארו ידועות, אבל רובן ניתנות לתיקון נקודתי כחלק מיישור קו באוטו.

אותו אטם מכסה שסתומים עולה כ-320 ש"ח. רצוי לבדוק את אטימות החלק בו יושבת משאבת הוואקום (לנעילה) על מנת למנוע תקלות. אני הייתי שם עין על הגיר, שידוע ברגישות שלו בדגמים הנ"ל.

נראה רכב עם נתונים לא רעים.

 

הוא אמר בגלל השמן.. מה המשמעויות של הדבר ?

 

נתונים לא רעים אבל צריך להשים לב לכל דבר ות'אמת שאין לי זמן אפילו לקחת את הרכב לבדיקה ובגלל זה אני שואל כאן.

×
×
  • תוכן חדש...