Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשני המקרים אין בעיה.

 

שלב ראשון: הבעלים הרשומים או נציגם הולכים עם תעודת הזהות של הבעלים + יפוי כח למשרד הרישוי ומשנים רישום לאספנות..

 

שלב שני: מוציאים כפל רשיון.

 

שלב שלישי: הולכים לדואר ועושים העברת בעלות.

 

שלב רביעי: בבוא היום המאושר, מוציאים במשרד הרישוי רשיון חדש על שמך, ואיתו הולכים לעשות טסט. עד אז אין צורך בתשלום אגרות.

 

כתבתי מניסיוני:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=248912#248912

 

נמרוד

פורסם

OK נמרוד, החכמתי- תודה :)

 

זאת אומרת שבמידה והכל יסתדר ואני אקנה את הרכב, אני אצטרך פשוט להגיע עם בעל הרכב למשרד הרישוי, לבקש להפוך את הרכב לאספנות, לשלם אגרה? (כאן לא הבנתי כ"כ), ללכת לדואר ולהעביר את הרכב על שמי, לשלם לפקידה 177 ש"ח, לחזור למשרד הרישוי עם רישיון הרכב החדש ושם כבר יעבירו לי את הרכב לאספנות באופן חוקי על שמי? ואז לשלם עוד אגרה?

 

ועניין האגרה? האם אני צריך לשלם אותה במשרד הרישוי במקום? או רק אחרי שהעברתי את הרכב טסט?

 

מצטער שסיבכתי...

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם
חבר'ה,יש עדכון....

 

2.נגיד והבעלים של הרכב יהיה מעוניין למכור את הרכב אך אין לו את הרשיונות או כל דבר שמעיד על זה שהרכב בבעלותו, אולם הרכב באמת שלו....מה עושים במצב כזה?

איך מתבצעת העברת הבעלות? האם זה סיפור להנפיק רשיונות חדשים? עסק יקר?

 

תודה לכם,

שי.

1. אל תקדים את המאוחר, בכל מקרה אני מניח שכמו כל מסמך רשמי (תעודת זהות, דרכון וכו) שאבד, גם רשיון רכב ניתן לשחזור ע"י בעל הרכב.

2. האייקון של האנגלייה הרבה יותר יפה מהפיאט אונו (?) עם הסאב-וופר הענקי....

3. ושיהיה בהצלחה היום.....

בברכה,

גלעד

פורסם

שיחקתה אותה עם האייקון 8) ובהצלחה! רגע, שבאנגליה גם יהיה סאב!!! :twisted::twisted::evilbat:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

:D:D:D

 

חבר'ה, האייקון הקודם הוא של בנייה קטנה שעשיתי בפיאט פונטו המשפחתית...

בין היתר, התקנת מערכות היא גם תחביב וגם קצת מקצוע אצלי....

 

אל דאגה, באנגליה (שאני מאוד מקווה שתיהיה שלי :shock: ) אני לא מתכוון להכניס שום מערכת כזאת או אחרת :wink::wink:

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

אוףףףףףף, איך אני מתרגש :!::!:

 

אני יוצא מהבית עוד כמה דקות......

איך אני מקווה שאני לא סתם מפתח יותר מידי תקוות שווא :cry::cry:

 

 

נראה מה ייסגר,

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

אגב, פעם, לפני כשנתיים אני חושב, ראיתי ברמת השרון באחת מהרחובות אנגליה סטיישן, במצב מצוין (ממש אוטו חדש), שעמדה שם ללא מספרים (?!? :shock2: )! היא עמדה ככה די הרבה זמן, ליד בית פרטי, אבל לא בחצר! לא הבנתי את הקטע, שכן מה הסיבה להשאיר אוטו ללא מספר בחוץ, הרי אסור, ורכב כזה נועד לסילוק ע"י העיריה! ועוד פחות אני מסוגל לנחש, למה ליזרוק אוטו כו יפה ושמור??? בכל מיקרה, לדעתי היא נעלמה משם, מקווה רק שלא לגריסה, כי חבל... :vamp::cry:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אתמול אחה"צ יצאת מהבית, ו...........מי?מה?מו?

האם יש סופטוב לסיפור? עדכן?

טריומף TR3A שנת 1958

וולוו P1800 "המלאך" 1965

ותמיד מחפש עוד רודסטארים/מכוניות ספורט אירופאיות

פורסם

חדשות מאכזבות :cry::(

 

נסענו לראות את הפורד אנגליה אתמול.

הרכב במצב רע יותר ממה שחשבתי..

מה שגרם לי סופית לוותר עליה היה המכה הרצינית שיש לה מקדימה...(כנראה תאונה חזיתית) :shock:

 

הרכב במצב רע לאללה, מתפורר מבפנים, מוזנח.

 

היא ניתנת לשיפוץ אבל זה גדול עליי עכשיו (גם מבחינת התקציב- צריך להשלים הרבה חלקי קוסמטיקה וניקלים..כנראה מחו"ל)

 

בכל אופן, לא התייאשתי....אתמול קיבלתי הודעה פרטית מרועי צוקרמן,מנהל וחבר בפורום על כך שיש עוד פורד אנגליה בראשון לציון, מחר אני אבדוק מה מצבה.

 

חברים, תודה על העזרה והעידוד והתמיכה :!::!:

 

יהיה סוף טוב לעניין הזה, אני מבטיח :!::wink:

 

תודה,

 

שי מולכו.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

כמה חבללללל..... לפני כמה שנים היה בבת-ים מוסך "פורד" של טלבי, היתה לו אנגליה שהוא ניסה לשפץ, עם בודי וצבע שחור "חדשים", והיתה לו גם קאפרי הכחולה יפה, שהוא עשה לה צבע מטאלי חדש. יום אחד הוא התייעש וסגר מוסך, ואת שני הרכבים החצי-מפורקים פשוט זרק בחוץ, והם כמובן נילקחו ע"י עיריה לגריסה... כאב לי הלב, אבל לא היה לי מה לעשות...

 

בהצלחה בניסיון הבא...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

×
×
  • תוכן חדש...