Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

מה שלומכם?

 

עזרתם לי רבות בעבר ואני מקווה שגם הפעם תבואו לעזרי...

 

לעניין:

ברשותי סופר לנסר 97 אוטומטית. בחודשיים האחרונים(למעשה מתחילת הקיץ) האוטו התחיל להתחמם בימים חמים. הוא מגיע ל4\3 סקאלת הטמפרטורה וגורם למדחס המזגן להיכבות ולשחרר אוויר חם בלבד.

אוסיף ואדגיש, התופעה מתרחשת רק בימים חמים בנסיעה בתוך העיר כאשר יש עצירות מרובות. בנסיעה בכביש מהיר הכל תקין (מסיבות מובנות - הרוח מקררת אותו) וגם בערבים הכל תקין ( אפילו בתוך העיר).

 

ביצעתי מספר בדיקות שלמדתי משרשורים שונים בפורום זה ונוכחתי לגלות שהתופעה נגרמת, כנראה, בגלל מאוורר רדיאטור תקול.

הבדיקה שביצעתי היא: הרכב התחמם בנסיעה עירונית. עצרתי בצד והרמתי מכסה מנוע. האוטו בער אבל מאוורר הרדיאטור לא עבד. נקשתי עליו קלות באמצעות מברג והוא התחיל לעבוד ולקרר את הרכב.

 

שאלותיי:

1)מהי הסבירות שזוהי אכן התקלה ואין משהו תקול נוסף במערכת הקירור?

2)האם בהחלפת מאוורר רצוי להחליף גם יוניט חום שאחראי על הפעלתו?

3) אני מעוניין להחליף את המאוורר בעצמי ( אוהב לעשות דברים בעצמיי8)). היכן ניתן לרכוש ומה אמורה ליהיות העלות?

 

תודה לכולם ובכלל...

 

יום טוב

פורסם

נראה שזיהית את המקור לבעייה.

1. אי אפשר לדעת בוודאות, לא תדע עד שתפתור את הבעייה של המאוורר, אני כבר יכול לספר לך שההתחממות שהרכב עבר יכולה לגרום לתקלות נוספות במערכת הקירור ובמערכות אחרות למשל צינורות שהיו במצב גבולי לפני ההתחממות נוטים להיסדק ולפתח נזילות אחרי התחממות, תיבת הילוכים אוטומטית עלולה לפתח התנהגויות שונות בגלל שהרדיאטור לא הצליח לקרר את הנוזל ההדראולי.

אחרי שתחליף את המאורר תעשה נסיעת מבחן ואז תהיה חכם יותר.

2. אני לא הייתי מחליף אם הוא תקין.

3. להחליף מאורר אפשר לבד, חפש חנויות חלקי חילוף לרכב בסביבה שלך, לגבי מחיר אין לי מושג.

אם המחיר גבוה אתה יכול לנסות לחפש בפירוקיות.

פורסם
נראה שזיהית את המקור לבעייה.

1. אי אפשר לדעת בוודאות, לא תדע עד שתפתור את הבעייה של המאוורר, אני כבר יכול לספר לך שההתחממות שהרכב עבר יכולה לגרום לתקלות נוספות במערכת הקירור ובמערכות אחרות למשל צינורות שהיו במצב גבולי לפני ההתחממות נוטים להיסדק ולפתח נזילות אחרי התחממות, תיבת הילוכים אוטומטית עלולה לפתח התנהגויות שונות בגלל שהרדיאטור לא הצליח לקרר את הנוזל ההדראולי.

אחרי שתחליף את המאורר תעשה נסיעת מבחן ואז תהיה חכם יותר.

2. אני לא הייתי מחליף אם הוא תקין.

3. להחליף מאורר אפשר לבד, חפש חנויות חלקי חילוף לרכב בסביבה שלך, לגבי מחיר אין לי מושג.

אם המחיר גבוה אתה יכול לנסות לחפש בפירוקיות.

 

martines, תודה על תשובתך.

 

אם מישהו חושב אחרת, אשמח לשמוע דעות נוספות.

פורסם

בעיות נפוצות במאווררים הם שיום בהיר אחד הופכים לגוססים ועובדים רק עם "פושים" עד שהם מתים לגמרי.

אם ברגע שהמאוורר עבד חום המנוע התייצב לו הבעיה בהחלט במאוורר.

יוניט חום אין צורף להחליף.

דבר נוסף שהייתי בודק הוא הטרמוסטט ולא מהחשש שהוא תפוס או משהו כזה אלא מכיוון שהרכב היתחמם יתר על המידה יש סיכוי שניגרם מעין עיוות קל לטרמוסטט שבנוי מחומרים פשוטים ולא מפלדה וזה קורה בלא מעט רכבים שעברו היתחממות ולא מבינים למה הרכב ממשיך להיתחמם אחרי שסודר מה שסודר. עיוות שכזה יכול ליצור בעיות בהמשך.

:)
פורסם
בעיות נפוצות במאווררים הם שיום בהיר אחד הופכים לגוססים ועובדים רק עם "פושים" עד שהם מתים לגמרי.

אם ברגע שהמאוורר עבד חום המנוע התייצב לו הבעיה בהחלט במאוורר.

יוניט חום אין צורף להחליף.

דבר נוסף שהייתי בודק הוא הטרמוסטט ולא מהחשש שהוא תפוס או משהו כזה אלא מכיוון שהרכב היתחמם יתר על המידה יש סיכוי שניגרם מעין עיוות קל לטרמוסטט שבנוי מחומרים פשוטים ולא מפלדה וזה קורה בלא מעט רכבים שעברו היתחממות ולא מבינים למה הרכב ממשיך להיתחמם אחרי שסודר מה שסודר. עיוות שכזה יכול ליצור בעיות בהמשך.

 

vogivog, תודה על תשובתך.

 

אקח לתשומת ליבי את עניין הטרמוסטט.

 

כרגיל, עזרתם לי רבות.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...