Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר שבועות הזמנתי מכשיר רדיו דיסק דרך האינטרנט מאחד מהאתרים המציעים מכישרים אלו, למרות שהזהירו אותי נדפקתי.

קיבלתי מכשיר שקליטת הרדיו שלו לא תקינה אפילו ניתן לומר על הפנים, כנראה שהכשיר קוייל בארץ ויש עליו סימני פתיחה של הברגים המקוריים וכמה שריטות קטנות!!!!

מה לעשות? והאם כדאי לקנות באינטרנט להבא?

תודה רמי :(

פורסם

ויותר מזה...

מהחנות בכלל.

 

דבר נוסף, תפנה במכתב למועצה לצרכנות ולY-NET.

 

וכמובן תכתוב מכתב נוסף לחנות ותאיים בתביעה.

 

לא ייענו לך? תתן לעורך דין לכתוב בשבילך.

פורסם

הזמנת מאתר ישראלי?

יש לך אחריות?

אם קליטת הרדיו לא טובה צריכים להחליף לך את המכשיר.

 

חוץ מזה, חלק מהאתרים נותנים אפשרות להחזיר את המוצר תוך 14 יום באריזה המקורית, תבדוק את העניין הזה גם.

Scooby WRX

פורסם

המכשיר שרכשתי הוא פיונייר 960 mp

לפי מה שאמרו לי נאמר לי שהמחיר שבו רכשתי את המכשיר לא הגיוני.

3600 שח שמחירו הרגיל בחנויות נע בסביבות ה- 5000 ש"ח

כמו שאומרים: "הזול הוא היקר"

פורסם

תבדוק שם, אולי תוכל להתלונן.

 

אכן, לא נעים כל הסיפור. אבל לומדים מטעויות....

 

 

בהצלחה

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מה שאני הכי שונא באתרי אינטרנט זה שאין אם מי לדבר

הם ימציאו כל תירוץ בשביל שלא תוכל לחליף/להחזיר את המוצר !

פורסם

תתקשר ותאיים עליהם :!: , חוק הצרכנות קובע כי בתוך 14 יום מקבלת המוצר אתה יכול להחזיר אותו בלי כל תשלום נוסף. תמצא מישהו סמכותי ומאיים ותתחיל להציק להם, אל תתן להם "לחזור אליך!". תאיים בתביעה ובפניה למדור הצרכנות ובפרסום שלילי של שמם.

אם זה לא עוזר, תפנה לכולבוטק. זה לא סתם מוצר פשוט, זה די הרבה כסף!

 

תאמין לי בגישה נכונה אפשר להשיג הכל.

 

מעניין אותי איזה אתר זה, אולי נוכל לעזור לך :wink: .

פורסם

אחת מהסנקציות היותר קשות הוא פרסום שמם ברבים.

אם אתה בטוח שהמכשיר הגיע תקול ולא התקלקל עקב התקנה שלך אז קדימה - תן את השם של האתר.

פורסם
" לפני מספר שבועות הזמנתי מכשיר רדיו דיסק דרך האינטרנט מאחד מהאתרים ":(

אחי מאיזה אתר קניתה אותו ? תרשום לנו את הכתובת בבקשה.

מש"ק זרזור

פורסם

ramilev

מכל מה שאמרו לך לא ממש התייחסת לדברים!

ניסית להחזיר את המכשיר?

דיברת איתם בכלל?

 

אם התשובה על השאלות האלו היא "לא", אז זה באמת בעיה שלך...

Scooby WRX

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...