Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

stereo4sale זה בעצם האתר של סאונדבלאסטרס מפ"ת.

אני קניתי מהם להורים שלי רדיו דיסק של בלאופונקט והוא עובד מצויין בלי בעיות (טפו טפו טפו). אמנם אני הלכתי לשם לקנות ולא הזמנתי דרך האינטרנט (אמא שלי לא אוהבת את העיסקאות האלה) אבל הם בסדר גמור.

 

אם תדבר איתם אני מניח שהם יסכימו להחליף לך את המכשיר.

פורסם

רמקולים פייוניר דגם TS-A1647 בדקתי באתר של פייוניר בחו"ל לא מופיעים

בדקתי אצל היבואן בארץ..הוא לא מכיר בכלל...

 

נראה לי שזה רמקול תחנב מרכזית.....

או שאני לא יודע מה קורה פה

פורסם

אם זה אכן האתר של סאונדבלסטרס בפ"ת, אז קשה לי להאמין שהם לא הגונים כדי לטפל בך כראוי. הם חברה על הכיפאק.

 

כנס לאתר הבית שלהם :-

 

http://www.soundblasters.co.il

 

ודבר עם גיא / אורן.

 

בהצלחה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

לאתר STEREO4SALE אין בכלל חנות, זה 4 חברה צעירים בני 20+ שעובדים בבית של אחד מהם ! הייתי אצלו בבית כי רציתי להחליף מכשיר שהשתמשתי בו רק שבוע !

ההוא הציע לי להוריד 150 שקל מהמכשיר וככה אני יכול להחזיר אותו ! הם גנבים בני גנבים והם ממש לא יודעים את החוקים בשוק למרות שהם ממש זולים.

למי שקונה אצלם כדאי טוב טוב לבדוק מה הוא קונה ואז לקנות !

פורסם

מעניין שכאשר שלחתי בזמנו בקשה באתר לטלפון על מנת לשאול אם אפשר לבוא לקחת את הרדיו דיסק במקום קיבלתי את הטלפון של גיא מסאונדבלאסטרס.

וכשדיברתי איתו הוא גם נתן לי את הטלפון השני של אורן (גם מסאונדבלאסטרס).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...