Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב מגניב ,

 

נתחיל מהצרכים המבוקשים מהמחשב .

  • ניגון מוזיקה - כולל פילטור מתאים לכול ערוץ , פאזות ו TA .
  • GPS ממש מעט .
  • התחברות למחשב רכב .

בעיקרון פשוט להיות הרדיו דיסק של הרכב וטיפה יותר , אין לי צורך בניגון סרטים שגם ככה נראה לי קצת מיותר הרכב :roll: .

לכן אני גם מתכן לעבוד עם כרטיס הקול שנמצא על הלוח אם עצמו (גם לפני כמה שנים נשרף לי הכרטיס קול במחשב , ועברתי ל OB , ומצאתי שהוא מוציא סאונד הרבה יותר חם ...)

הצלחתי להרכיב זוג מפרטים :

מפרט 1 :

לוח אם : Intel Desktop Board DH57JG - Mini-ITX

מעבד : Intel Core I3 530 2.93GHz 4MB LGA1156

זיכרון 2GB

ואיזה דיסק קשיח שנמצא ...

מפרט 2 :

לוח+מעבד :ZOTAC Ion Mini ITX Atom 330 D.Core DDR3 + WIFI + HDMI(IONITX-L-E)

זיכרון 2GB

וגם כאן איזה דיסק קשיח ...

 

המסך יהיה EBY701-NP/C/T

והספק כוח כנראה M2 .. אולי נתפרע עם M4 שיהיה קצת מקום לשדרוגים .

 

תמונות של מקום ההרכבה ,אופל קורסה 04 , בהמשך הזמן אני אעלה .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההפרש הוא כ 200 ש"ח בין שני המפרטים , בצריכת הספק בערך כפול .

 

אתה עובד עם הכרטיס OB ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

בינתים כן, עוד מעט אני מקבל את הRISER ומכניס את הXONAR למארז.

 

איכות נחמדה, יותר טובה מהדאבל דין שהיה לי (KENWOOD).

 

אבל שוב בווליום גבוהה שומעים טיפה רעשים מאוד קטנים מהטוויטרים, אבל שוב לא משהוא שמיע ביום יום, אתה צריך להצמיד את האוזן לטוויטר בשקט מוחלט כדי לשמוע.

 

סחה"כ הכרטיס קול המובנה לא רע.

 

מציע בחום ללכת על SSD

פורסם

ראיתי כבר בכמה פורומים על ה SSD שפשוט עושה בית ספר לדיסקים הרגילים , אבל תקציבית זה לוחץ .

יכול להיות שההארקה של הספק כוח לא טובה מספיק , אולי תנסה להאריק גם את הלוח והספק ביחד לרכב , אני חושב שזה אולי יעזור ... קח את זה כרעיון !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

הייו לי בעיות אם המסך סבלתי מריצוד רציני, עשיתי הארקה למארז ב שני מקומות וזה פתר את כל הבעיות, הרעש הוא ממש מינימלי וכמעט אפסי, וקורה רק בגלל שהכרטיס קול הוא OB אין מנוס מזה לדעתי.

 

אם אתה כבר משקיע אז לך על SSD תקח את הקטן ב500 ש"ח 40GB האמינות צריכה מופחתת של חשמל וחום שווה הכל, שלא נדבר על מהירות עלייה של מערכת הפעלה וכו'.

פורסם

אני גם עובד עם הכרטיס OB של הCARPC שלי והוא פשוט מעולה

 

אבל אני משתמש גם בפרוססור BIT1 חיצוני ושם נעשה כל הקסם על האות.

 

להשתמש בכרטיס קול OB ללא פרוססור לא יתן לך תוצאות טובות במיוחד אם אתה מחפש מערכת אקטיבית מרובת אלמנטים.

 

הפתרונות הם או לרכוש פרוססור חיצוני ולהשתמש בCARPC רק כמקור.

 

או לרכוש כרטיס קול עם מספיק יציאות ולהתבסס על פתרונות ייעודיים לאותו כרטיס קול בין אם יש לו ניתוב פנימי בין הכניסות ליציאות ובין אם צריך להשתמש בשילוב של תוכנות בכדי להשיג את התוצאה הסופית

 

אני לא כל כך אוהב את מאבדי הATOM אבל גם הם יעשו את העבודה, בכל זאת הייתי הולך על הI3 אבל ספק כוח M4.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא אוהב את הקומבו הזה של זוטק, הוא לא משתלם לדעתי.

אני הלכתי על atom 330 של אוסוס = AN37A-I משהו כזה

אני לא רואה צורך אמיתי לקנות I3, אולי רק שדרוגים עתידיים, אבל עם האסוס ההבדל במחיר הוא גדול ובתוכו אתה יכול להכניס SSD 40GB שהוא יתן לך שיפור משמעותי יותר בביצועים וכמובן בהעלת המערכת (משהו שתרגיש באופן יומיומי).

אני ממליץ להוסיף עוד 320GB לפחות (לא צריך יותר מ5400K כי הוא לא ראשי וגם בכלל).

בקשר לספק, הייתי הולך על הM4, הוא משאיר לך הרבה מקום למשחק וגם נותן אופציות נחמדות כמו מאוררים ב12 מיוצב עם שליטה לאחורה וכו' (כמו שעשיתי אצלי - תמונות בקרוב).

פורסם
אני גם עובד עם הכרטיס OB של הCARPC שלי והוא פשוט מעולה

 

אבל אני משתמש גם בפרוססור BIT1 חיצוני ושם נעשה כל הקסם על האות.

 

להשתמש בכרטיס קול OB ללא פרוססור לא יתן לך תוצאות טובות במיוחד אם אתה מחפש מערכת אקטיבית מרובת אלמנטים.

 

הפתרונות הם או לרכוש פרוססור חיצוני ולהשתמש בCARPC רק כמקור.

 

או לרכוש כרטיס קול עם מספיק יציאות ולהתבסס על פתרונות ייעודיים לאותו כרטיס קול בין אם יש לו ניתוב פנימי בין הכניסות ליציאות ובין אם צריך להשתמש בשילוב של תוכנות בכדי להשיג את התוצאה הסופית

 

אני לא כל כך אוהב את מאבדי הATOM אבל גם הם יעשו את העבודה, בכל זאת הייתי הולך על הI3 אבל ספק כוח M4.

אפשר אם כרטיס OB לבצע מערכת אקטיבית בעלת אלמנטים ? איך תחתוך את התדרים אם יש רק יציאה אחת (שואל בתמימות לגמרי)

פורסם

רוב כרטיסי האובורד שאני מכיר ממזמן תומכים ב 5.1 ויותר. לא יודע מה הולך ספציפית בדגמים שהביאו פה.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

לא הייתי הולך על אונבורד .

כי למערכת ברכב זה חרא של איכות טוב לא בדיוק חרא אבל לא כמו של חיצוני איכותי

 

עם אתה מחפש איכות ועם זה רק לשמוע ולא מעניין אותך הגדרות מתקדמות

אז תישאר עם המובנה.

מה גם שהמעבד קול של הכרטיס החצוי שונה לגמרי גם באיכותי וגם בשמע !!

 

תמיד עדיף להתקין כרטיס קול חיצוני ורצוי מקצועי ...

 

עם אפשריות של חיתוך תדרים ואקולייזר..

פורסם

דווקא במחשב שלי עברי מקריאייטיב לOB ( כי הכרטיס נשרף מנזילה בקירור מים ... :cry:) ואני יותר נהנה מהסאוד של ה OB , הוא הרבה יותר חם ובאסי .

מה שנכון נכון , יש קצת פיצפוצים בווליום גבוהה , אבל אז פשוט פותחים מעט יותר גיינים במגברים .

 

CrashZone - מה אתה עושה\מתכוון לעשות במחשב שלך ?

 

יבגני - איזה דגם סונאר אתה מכניס לרכב ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

יש לי מחשב בבית שמתוקן בו כרטיס של קריאייטיב שנתמך ע"י KXP (כרגע לא משתמש בזה לבית) ויש לי על המחשב הזה גם כרטיס OB שתומך 7.1

 

אני יכול לאמר שאני לא מצליח לעמוד על שום הבדל בסאונד בין שניהם.

 

הסיבה היחידה שרכשתי בגללה את הכרטיס השני היא יציאה דיגיטלית וגם שם היתה לי אי-הבנה כי רציתי יציאה אופטית ובסוף זה היה רק SPDIF מה שכבר קיים לי מראש בכרטיס קול המובנה של הלוח...

 

במחשב ברכב - אני ממש לא מסכים שיש בעיה באיכות של הOB, איכות גבוהה מאוד מבחינת איכות צליל נטו.

 

נ.ב - בכרטיס OB שיש לי בלוח של הCARPC יש תמיכה ב5.1 אבל לא אלו הם הדברים שאני מחפש למערכת ברכב, את עיבוד האות אני עושה בעזרת פרוססור חיצוני עם ממשק גרפי סופר נוח, הביט 1.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...