Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :)

 

קניתי לפני שבוע סופר לנסר 95 עכשיו יש בעיה שהרכב בהילוך סרק הטורים עולים ויורדים השאלה שלי היא האם זה יכול לפגוע במנוע ?! או שרק יעלה מעט את צריכת הדלק בהילוכי סרק ? אין לי בעיה שהטורים יעלו וירדו כל עוד זה לא פוגע במנוע .. דיברתי עם כמה פירוקיות שזרקו מחירים מופקעים של 400 שקל .. מה דעתכם להחליף ? להשאיר ? לנסות לתקן לבד ? עזרההה :confused:

 

עריכה : ועוד דבר קטן בסיבובים נדלקת לי מנורת אזהרה לפי מה שהבנתי זה אומר שחסר שמן ברקס .. כמה עולה להוסיף ? אפשר לעשות את זה לבד בבית ?

 

תודה ענקית לעוזריםם !

פורסם
שלום לכולם :)

 

קניתי לפני שבוע סופר לנסר 95 עכשיו יש בעיה שהרכב בהילוך סרק הטורים עולים ויורדים השאלה שלי היא האם זה יכול לפגוע במנוע ?! או שרק יעלה מעט את צריכת הדלק בהילוכי סרק ? אין לי בעיה שהטורים יעלו וירדו כל עוד זה לא פוגע במנוע .. דיברתי עם כמה פירוקיות שזרקו מחירים מופקעים של 400 שקל .. מה דעתכם להחליף ? להשאיר ? לנסות לתקן לבד ? עזרההה :confused:

 

עריכה : ועוד דבר קטן בסיבובים נדלקת לי מנורת אזהרה לפי מה שהבנתי זה אומר שחסר שמן ברקס .. כמה עולה להוסיף ? אפשר לעשות את זה לבד בבית ?

 

תודה ענקית לעוזריםם !

 

סל"ד עולה-יורד לא יגרום נזק, אבל כן עלול להיווצר לך פיח בתא השריפה במנוע.

מעבר לכך, הדלק שאתה מבזבז מהקפיצות סל"ד האלה יעלה לך יותר מהחלפת המנוע צעדים.

אם בא לך, אתה מוזמן לנסות לנקות, יש כאלה שזה עבד להם טוב.

 

לגבי הברקס,

עשה לעצמך ולסובבים אותך בכביש טובה וגש למוסך לבדוק!

נורה לא אמורה להדלק סתם, במקרה הרע יש נזילה, במקרה הפחות רע, הרפידות שלך בסוף חייהן.

פורסם

יוגב תודה על התגובה אני ישאיר את זה ככה עם המנוע צעדים אין לי כסף מיותר להשקיע באוטו .. ובקשר לברקס זאת בעיה ידועה שהמנורה דולקת שיש מחסור בשמן .. בדקתי ובאמת חסר טיפה .. אני הולך עכשיו למוסך נקווה שאין נזילה .. :)

×
×
  • תוכן חדש...