Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי, פירבורג....

http://cgi.ebay.de/Mercedes-W123-Vergaser-Krummer-Ansaugbrucke-230-E-CE-/380075620078?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r

 

הסטרומברג שהתכוונת אליו (זניט) שייך למודלים היותר ישנים כמו זה

http://cgi.ebay.de/Mercedes-M180-Zenith-Vergaser-W108-250SE-250-230-/380259077297?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r

 

קרבורטור ה ר ב ה יותר מוצלח, כרגיל את הישנים הם עשו טוב יותר...

פורסם

פרט קטן שרציתי לברר..

ממה שהבנתי עד לפני כמה זמן רכבי אספנות היו צריכים לעשות טסט פעמיים בשנה, אבל שינו את זה לאחרונה לפעם בשנה.

האם זה נכון או שאני מתבלבל וזה עדיין פעמיים בשנה?

Audi A3 8V Sportback

פורסם

כל רכב אספנות לשימוש יום יומי זה נחמד ואף בסדר,בתנאי שתיסע עימו לא בין השעות 7 ל9 בבוקר במידה והוא מוגדר ככזה ברשיון,רכב אמריקאי דוד'ג דארט 6 או 8 צילינדר,נכון אין כמו נוחות נסיעתן כמו גם עוצמתן,חפש באתר קלסיקאר ואו גם ביד 2 אולי תמצא את שחשקה נפשך,אך תחשוב לעתיד רכב כזה מצריך טיפולים כמו גם חלפים זמינים,אני היתי ממליץ לך באמת על חיפושית רכב מדהים,אך באמריקאית רצית:)חשוב גם על שוודית מה רע בלונדיניות סתםםםםםםםםםם אייזו וולוו מסיבית ואמינה :)

בהצלחה :)

עופר בן צבי

פורסם
פרט קטן שרציתי לברר..

ממה שהבנתי עד לפני כמה זמן רכבי אספנות היו צריכים לעשות טסט פעמיים בשנה, אבל שינו את זה לאחרונה לפעם בשנה.

האם זה נכון או שאני מתבלבל וזה עדיין פעמיים בשנה?

אכן שינו את החוק לאחרונה. רכב אספנות עושה טסט פעם אחת בשנה.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

×
×
  • תוכן חדש...