Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מבחנים] - רנו קליאו ספורט VS סיאט איביזה בוקהנגרה (מבחן ממגזין הגה)


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את הקליאו ירכשו נהגים אשר דורשים מהרכב שלהם לבצע , כאשר נוחות ואיבזור הינם בעדיפות שניה ליכולת הביצוע של הרכב.

משום מה זה אינו מובן פה, אך באירופה היכן שיש נטיה להעריך אוטו שיודע לבצע הבחירה בקליאו אינה מרימה גבות אלא מתקבלת בהבנה .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה כי בישראל אתה רוב הזמן תקוע באוטו מול הלוח שנים באיזה פקק בעוד באירופה אתה רוב הזמן "תקוע" בכבישים שדורשים ממך לתפעל את הרכב ולנהוג בו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי יש דברים שלא מודדים בשניות או בניוטון. יש דברים שכתבי רכב (או סתם חולי הגה) מחפשים ברכב והם מוצאים את זה בקליאו. אם אתה רוצה לדעת מה זה תעשה נסיעת מבחן בקליאו בכביש מפותל או במסלול וכנראה שתבין.

 

מעניין שאתה מציין מסלול,אבל אם כבר במסלול עסקינן : איך אתה מסביר את זה שהרכב סיים כ"כ מאחור במסלול ? הרי כאן אמור להיות היתרון שלו.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון מתבטא בכך שיותר כיף לנהוג אותה במסלול, לא בזמנים ולא בתאוצה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין את הנושא של פשרה יום יומית כדי לקבל אדרנלין והישגים על המסלול ובכביש המפותל.

באמת עבור חלק מהאנשים שווה להקריב שימושיות ואיכות חיים כדי לקבל את האקסטרה בנהיגה הספורטיבית.

 

אבל לסיים בתחתית במסלול , לשלם מעל 200 אלף ש"ח (כי זה השווי הריאלי של גרסת הRS CUP יחסית לארץ)

ולקבל איבזור ברמה שאפילו מביישת יונדאי גטס בגרסת הליסינג ?

 

אני לא חושב ששאר הרכבים בתחום המחירים הזה כ"כ רחוקים מבחינה דינאמית אם בכלל.

(ברור שלרכבים כמו אלפא מיטו ופולו GTI דור קודם (שלהערכתי זה מה שהיה שם) אין מה לחפש במבחן הזה)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:-D

נחמד להגיע מקום ראשון וקשה שלא להתרגש ממה ש- 35 קג"מ+ עושים, אבל יש אנשים שרוצים רכב מאתגר שמערב בנהיגה. בכוכב יאיר נהניתי ממיאטה יותר ממה שנהניתי מקליאו ונהניתי מהקליאו יותר מאשר ממגאן, ובמסלול הזה ספציפית בזמנים מגאן > קליאו >> מיאטה. עניין של העדפה אישית כמובן, אבל אני בהחלט לא היחיד.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר להנאה מנהיגה ,הבנתי את הרמיזה שלך- אני לא יודע אם עדכנו אותך, אבל : THE GTI IS BACK.... :)

 

אגב, אין לי מושג לגבי שאר המיקומים במבחן הזה. לא הצלחתי לאמת את קיומו ולמצוא לינק , כנראה זה רק במהדורה המודפסת.

 

גם אם יקרה מצב בו הגולף GTI הגיעה בצוותא עם הגולף R והשירוקו למקומות ה8, 9 ו10 (:)) זה לא ישנה את דעתי.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהרשימה הזאת מה נמכר פה בארץ?

אימפרזה STI קוזוורת'

פולו GTI

מגאן RS קאפ

איביזה בוקהנגרה - נמכרו כבר 3 (לא כולל הדגמה)

שירוקו R

גולף GTI

500 אבארת' אסה-אסה

מיטו תלתן

גולף R

פוקוס RS500

קליאו RS קאפ

 

 

לאון COPRA R - נמכרו כבר 2 ויש עוד עם הרבה תוספות שתגיע לאזור ערד .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אם נתעלם מהנטיה החדה של טופ גיר למשוך לכיוון מסויים ,

.

 

ברור, הם עושים יד אחת עם חובבי הצרפתיות מ-CF

יום אחד עוד תכתוב את ספר הקנוניות הגדול של חברי עמותת נונ-VAGינה.

 

מסכים עם שלומי בעניין זמן "האיכות" בפקקים, זה לא חייב להיות עניין של פוזה (רוני) אלא של סדרי עדיפויות נטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל זה פשרה. גם הרנו היא פשרה - משלמים באיכות הפנים, מקבלים בתמורה יותר יכולת ספורטיבית. זה הכל שאלה של העדפות. רוב האנשים יעדיפו את האיביזה ככל הנראה - בעיקר בארץ, בה יש הרבה יותר חובבי פוזה מחובבי נהיגה.

 

רוני

 

 

מתנצל אך איני מבין כיצד אחד כמוך שנסע ב ה ר ב ה מאוד רכבים מכל הסוגים מינים ...

 

אתה טוען כי רוב האנשים יעדיפו את האיביזה כי יש בה יותר פוזה ????

 

אולי היא מכונית יותר איכותית (איכות חומרים)?

 

אולי היא מכונית שיותר תתאים לגם וגם (גם נסיעה "חזקה" וגם נסיעת פקקים מסריחה)?

 

דווקא לקליאו יש הרבה יותר פוזה מבחוץ מאשר לבוקה בזכות הניפוחים ,בזכות גלגלים שמחמיאים יותר ,בזכות הדיפיוזר ויגרמו לכל WB לחשוב שהוא הוא "ה נהג הכי טוב הכי טוב בארץ " (ציטוט מלקוחות שלפעמים צצים לי).

 

 

רוני ,

במקרה הזה דווקא מי שמשוחד הפעם (כנראה) זה אתה בגלל שהייתה לך קליאו (ואני לא -כעובד מותג) וזאת כי הקליאו אומנם יותר מכונת נהיגה אך פחות איכותית אך הבוקה היא לא פחות מכונת נהיגה שיכולה להתאים גם למי שרוצה לקבל את שתי העולמות (ידנית ואוטו').

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואו, כמה תגובות... ברשותכם אענה באריכות, כהרגלי :wink:

 

לא מדוייק. למי שנוסע מידי פעם מת"א לחיפה למשל, או להיפך, מותר לרצות גם שהנסיעה הבינעירונית תהיה סבירה או לפחות נסבלת.

 

אכן כן, בדיוק כמו לקחת למבחן בישראל סיאט איביזה (שלא היתה אף פעם ידועה בהתנהגות עדיפה על הצרפתיות) מול קליאו, ולהכתיר את הקליאו אלופת ההוט האצ', ולשכוח שבדרך יש עוד איזה 4-5 הוט האצ' בישראל. אני לא הייתי אף פעם תומך גדול של רוני אהרונוביץ' וקטילותיו, אבל פה הוא היה מאוד צודק.

 

א. אל תקצין דברים בבקשה. הנסיעה הבינעירונית בקליאו נסבלת ביותר. לא משמעותית פחות נעימה מבאיביזה ובמיטו - וכן, נהגתי בכולן במקביל.

ב. הסבירו לך, אבל אתה מתעקש לא להבין - כתבי הרכב לא יזמינו 5 מכוניות שכבר נבחנו למבחן דרכים חדש רק בגלל שמתחרה חדשה הגיעה לשוק. בטח שלא בארץ, כאן הכל הרבה יותר מסובך מבאנגליה למשל. אז אם כבר יודעים שאחת פחות טובה מהאחרות (נניח 207 GTI) היא פשוט לא מגיעה למבחן. ואם כבר הזכרת את אהרנוביץ - הבנאדם נותן למכוניות ציונים לפני שהן בכלל הגיעו לארץ. הוא חי בעולם משלו...

 

זה כי בישראל אתה רוב הזמן תקוע באוטו מול הלוח שנים באיזה פקק בעוד באירופה אתה רוב הזמן "תקוע" בכבישים שדורשים ממך לתפעל את הרכב ולנהוג בו.

 

תעשה לי טובה. הייתי באנגליה שבועיים לפני כחודש. אתה תבכה אם תשמע כמה שעות "ביליתי" בפקקים (אני בכיתי). וזו המדינה שבה יוצאים לאור טופגיר, איוו, קאר, אוטוקאר... להמשיך?

 

מעניין שאתה מציין מסלול,אבל אם כבר במסלול עסקינן : איך אתה מסביר את זה שהרכב סיים כ"כ מאחור במסלול ? הרי כאן אמור להיות היתרון שלו.

 

איך אומרים? מה הבנת? לא הבנת כלום. כמה פעמים צריך להסביר שזמני מסלול הם מ-מ-ש לא העיקר במבחנים מהסוג הזה? מה גם שהמבחן הספציפי הזה שילב מכוניות ברמות כוח שונות מאוד.

 

אני לא חושב ששאר הרכבים בתחום המחירים הזה כ"כ רחוקים מבחינה דינאמית אם בכלל.

(ברור שלרכבים כמו אלפא מיטו ופולו GTI דור קודם (שלהערכתי זה מה שהיה שם) אין מה לחפש במבחן הזה)

 

הייתה שם פולו GTI חדשה, והיא אפילו הושוותה לגולף מארק 1. בכל מקרה, עם כל הכבוד ל"אני לא חושב" שלך, אני נוטה להאמין יותר לטופגיר. ולאיוו. ולקאר. ולאוטוקאר. ולניסיון האישי שלי ושל מרבית הקולגות שלי. אבל העיקר ש"אתה לא חושב".

 

בקשר להנאה מנהיגה ,הבנתי את הרמיזה שלך- אני לא יודע אם עדכנו אותך, אבל : THE GTI IS BACK.... :)

 

אגב, אין לי מושג לגבי שאר המיקומים במבחן הזה. לא הצלחתי לאמת את קיומו ולמצוא לינק , כנראה זה רק במהדורה המודפסת.

 

גם אם יקרה מצב בו הגולף GTI הגיעה בצוותא עם הגולף R והשירוקו למקומות ה8, 9 ו10 (:)) זה לא ישנה את דעתי.

 

ברור שכלום לא ישנה את דעתך, אתה הרי שבוי של פולקסווגן. וה-GTI אמנם חזרה, אבל היא עדיין לא טובה כמו חלק מהמתחרות שלה בתחומים ה"GTI-יים", מה לעשות.

בנוגע למבחן - אשתדל בימים הקרובים להעלות עליו שרשור מסודר יותר.

 

מתנצל אך איני מבין כיצד אחד כמוך שנסע ב ה ר ב ה מאוד רכבים מכל הסוגים מינים ...

אתה טוען כי רוב האנשים יעדיפו את האיביזה כי יש בה יותר פוזה ????

אולי היא מכונית יותר איכותית (איכות חומרים)?

אולי היא מכונית שיותר תתאים לגם וגם (גם נסיעה "חזקה" וגם נסיעת פקקים מסריחה)?

דווקא לקליאו יש הרבה יותר פוזה מבחוץ מאשר לבוקה בזכות הניפוחים ,בזכות גלגלים שמחמיאים יותר ,בזכות הדיפיוזר ויגרמו לכל WB לחשוב שהוא הוא "ה נהג הכי טוב הכי טוב בארץ " (ציטוט מלקוחות שלפעמים צצים לי).

רוני ,

במקרה הזה דווקא מי שמשוחד הפעם (כנראה) זה אתה בגלל שהייתה לך קליאו (ואני לא -כעובד מותג) וזאת כי הקליאו אומנם יותר מכונת נהיגה אך פחות איכותית אך הבוקה היא לא פחות מכונת נהיגה שיכולה להתאים גם למי שרוצה לקבל את שתי העולמות (ידנית ואוטו').

 

א. אני לא מבין מה הקשר בין העובדה שנהגתי על המון מכוניות לטענה שלי.

ב. לא טענתי שאנשים יעדיפו את האיביזה כי יש בה יותר פוזה. טענתי שבארץ יש יותר חובבי פוזה מחובבי נהיגה. רוצה לומר: מרבית קוני המכוניות הספורטיביות קונים אותן מטעמי פוזה (כלומר: עיצוב, "לי יש יותר גדול", רושם על החבר'ה וכדומה). דברים כאלה מתלבשים היטב על האיביזה - היא אוטומטית, כך שלא צריך להעביר הילוכים. יש לה אבזור מפנק, כך שהיא תעשה רושם על מי שנכנס פנימה, ויש לה מנוע נהדר שקל לנצל - כך שאף פעם לא תצא טמבל כשתנסה להדגים ביצועים.

ג. הקליאו, ואני מסכים לחלוטין בעניין הזה, מרגישה הרבה פחות טוב מבפנים וגם דורשת הרבה יותר מהנהג. זה מתאים למעט מאוד אנשים. האנשים האלה הם חובבי נהיגה, לא חובבי רושם. אני בטוח שיש גם הרבה חובבי נהיגה בקרב קוני האיביזה, אבל להם חשובים יותר דברים אחרים (וזה בסדר גמור!). כל שאני אומר הוא שצריך להפנים את זה, ולא להפוך כל אחת מהמכוניות הללו למשהו שהיא לא.

ד. תחסוך ממני את הציטוטים מהלקוחות. רוב האנשים לא מבינים כלום מהחיים שלהם.

ה. ההערה על המשוחד מ-מ-ש לא מקובלת עלי, במיוחד כשהיא מגיעה מהאבא של המשוחדים - נציג מכירות של סיאט. אין קשר בין הקליאו MK1 שהייתה לי לקליאו MK3 ואילו הייתה האחרונה מכונית גרועה הייתי הראשון שמצהיר על כך בחמת זעם. וכעת להצהרה אחרת: האיביזה קופרה היא ה-ר-ב-ה פחות מכונת נהיגה. אתה כמובן לא יכול להודות בכך כי אתה נציג של סיאט, אבל אנשים פה לא חייבים להאמין גם לי בנושא הזה - יש לי כמעט כל מגזין רכב בארץ ובעולם כגיבוי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה נציג של סיאט אמור להגיב על כזה מבחן כאשר דעתו משוחדת, דדי אני מעריך אותך מאוד ואת המיקצועיות שלך בעבודה (אתה שיחררת לי את הסיאט לפני 3 חודשים), אבל עם כל הכבוד אני חושב שדעתך משוחדת בעניין :wink:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מן הסתם, לכל אחד יש העדפות אישיות הגורמות לו להיות משוחד לכאן או לכאן.

בנימה אישית, אני מעולם לא חשבתי על סיאט כאופציה, ובטח שלא במחיר המדובר, אבל כשאני משווה אותה לפונטו או למיטו אני בחרתי בסיאט.

אני מרשה לעצמי לומר שדווקא במקרה הזה אני הכי לא משוחד בעולם, מכיוון שאני אלפיסט בנשמה, אבל מה לעשות? המיטו פשוט לא עושה לי כלום, והעיצוב המוזר שלה לא מדבר אליי כאלפיסט או בכלל.

ונכון אמר רוני, במקרה הזה באמת העדפתי אוטומט, ולו רק בגלל אותם פקקים בלתי נסבלים בעליות של ירושלים.

גם לחובבי נהיגה המושבעים ביתר קשה לפעמים ביום יום עם ידני, ואני אומר את זה בצער רב.

אגב- גורם החיסכון בדלק המגיע בשילוב עם מנוע חזק ובשרני בהחלט תורם רבות בהכרעה.

על הקופרה וויתרתי מכיוון שמתחתי את עצמי די והותר מבחינה תקציבית, כך שלהפרש הקטן לכאורה היה בכל זאת משקל, מה גם שהפרשי הביצועים אינם משמעותיים בעיניי, ודווקא ה FR בעיניי יפה ומעודנת יותר מהקופרה המעט צעקנית ואפילו ילדותית משהו לטעמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כי בישראל אתה רוב הזמן תקוע באוטו מול הלוח שנים באיזה פקק בעוד באירופה אתה רוב הזמן "תקוע" בכבישים שדורשים ממך לתפעל את הרכב ולנהוג בו.

 

ומה שונה ישראל משאר מדינות אירופה ?

אני מרבה מאוד לבקר באירופה , ובכולם מצב התחבורה אינו משופר מזה הקיים בארץ מבחינת עומסי התנועה, ושם הפלא ופלא יש רכבי ספורט ידנים לרוב.

 

ההבדל הברור הוא התרבות המוטורית המפותחת באירופה לעומת זו הנמצאת רק בתחילת דרכה בישראל.

 

דוגמא טובה הוא האנטי הקבוע פה בפורום של כמה מגיבי יודעי דבר אשר טורחים לקטול את הקליאו בכל הזדמנות, לטעמי לאחר נהיגה ברכב הם היו מקבלים פרספקטיבה אחרת על הרכב שנמצא כרגע ברשותם.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...