Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מבחנים] - רנו קליאו ספורט VS סיאט איביזה בוקהנגרה (מבחן ממגזין הגה)


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 5023 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לטענתך. לטעמי זה חלק ממכלול ההנאה שלי מנהיגה ברכב. מכיוון שזה מכלול קשה מאד להעריך את חלקו של כל אחד מהמשתנים, אבל בהחלט יש להם מקום.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא הבנת את כוונתי.

לא התייחסתי לתעדוף, התייחסתי להבנת הפרמטר הספיציפי שלפיו בחרו הבוחנים את המנצחת. לגטימי לגמרי לבחור פרמטרים אחרים כקובעים יותר או לא פחות או כל שילוב אחר, אבל לא זו הבעיה של אייל עם התוצאה. הבעיה שלו היא שהוא לא מבין על מה הם מדברים, וזה נראה לו כמו מכבסת מילים.

 

אני מבין על מה הם מדברים אבל אני חושב שזה תלוי הרבה בהרגשה סובייקטיבית של הבוחן .

בשביל כל אחד ואחד ריכוז כל אחד מהפרמטרים במכלול השלם הוא שונה ולכן הסיכום הכללי יהיה שונה.

 

אני גם חושב ששורש הבעיה בתגובות שלנו שלא קראנו את כל המבחן אלא רק את השורה התחתונה... :) [רוני, לטיפולך]

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שאתה מציין מסלול,אבל אם כבר במסלול עסקינן : איך אתה מסביר את זה שהרכב סיים כ"כ מאחור במסלול ? הרי כאן אמור להיות היתרון שלו.

:mm_yeah:

נגיד וזה רכב 'מתקשר עם הנהג' ואפילו מדבר איתו תוך כדי המסלול , אז איך הוא מצליח להגיע מאוחר לקו הסיום ? !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין התפיסה הרווחת שמי שחושב על ריפודים, דיפונים ואבזורים בבואו לרכוש hot hatch הוא לא מספיק פוריסט/נהג טוב/חובב נהיגה - לא יכול לקבל את זה. מהות ה-hot hatches היא השילוב בין יכולת ספורטיבית למחייה יומיומית מקובלת ופרופורציונלית לכסף. מי שחפץ אך ורק במכונת נהיגה יבחר לרכוש גרסת cup או גרסאות ראלי של פיג'ו בזמנו. בגרסאות היותר מיינסטרימיות יש מקום לצפות ליותר פינוק לנהג שבכל זאת, רוב נסיעותיו אינן נהיגות ספורטיביות.

 

שוב, לא צריך להגזים. לא מתעלמים מהדברים האלה לגמרי, ובאותה המידה בקליאו הם לא "איומים ונוראים". פשוט פחות טובים מבתוצרת VAG. וליום-יום היא לא פחות נוחה, נעימה, פרקטית מהאיביזה. בטח שלא משמעותית.

 

 

ובקשר לסעיף 2 : זה בדיוק מה שדיברתי עליו ובדיוק הסוגיה ששאלתי עליה, מבחן ההוט האץ' הטובה ביותר - מה קובע בעצם מי הטוב ביותר?

רכב נטו לנהיגה שהוא פחות שימושי בכל שאר הדברים ? או שאולי דווקא זה שהוא ALL AROUNDER צריך לנצח?

 

בקשר לפלטפורמה : אני מכיר את הפלטפורמה הזאת מקרוב :)

 

מה קובע מה הטוב ביותר? אני מסכים שהכל תלוי באיך ניגשים למבחן. בטופגיר (ולטעמי, כך צריך להיות בכל מבחן של ספורטיביות) החלק החשוב הוא... הספורטיביות. את שאר הדברים אתה יכול לבחון בעצמך בנסיעה ברכב ספציפי. את ההשוואה הספורטיבית למכוניות האחרות אתה לא יכול לעשות בעצמך - ובדיוק בשביל זה קובעים בשבילך בטופגיר מי עדיפה.

 

 

סוף סוף קצת קול של היגיון בדיון הזה [ההדגשה שלי].

לקחת את הילדים בבטחה ובנוחות (כן, נוחות) לגן / בי"ס, ואז לבחור בדרך המשעשעת יותר לעבודה, כדי להנות מהרכב.

להעמיס בנוחות (כן, נוחות) את הקניות מהסופר, לעבור בנוחות (כן, נוחות) על הבאמפים שבדרך, אבל מידי פעם להנות מעלייה לחיפה או לירושלים דווקא בדרך הפחות קונבנציונאלית.

 

שוב - בקליאו תעשה את כל הדברים האלה באותה מידה של נוחות כמו בקופרה. אני לא רואה כאן בעיה.

 

אני מבין על מה הם מדברים אבל אני חושב שזה תלוי הרבה בהרגשה סובייקטיבית של הבוחן .

בשביל כל אחד ואחד ריכוז כל אחד מהפרמטרים במכלול השלם הוא שונה ולכן הסיכום הכללי יהיה שונה.

 

אני גם חושב ששורש הבעיה בתגובות שלנו שלא קראנו את כל המבחן אלא רק את השורה התחתונה... :) [רוני, לטיפולך]

 

הרי ברור שאם אתה תבחן את כולן, ההרגשה הסובייקטיבית שלך תהיה שכל ה-VAG-ים במקומות הראשונים. בשביל זה נותנים לכמה וכמה בוחנים מנוסים את המכוניות (ובטופגיר אני מניח שהשתתפו במבחן כזה מבחן דו-ספרתי של בוחנים). אני מניח גם שלכל בוחן היו בחירות מעט שונות, והתוצאה הסופית היא סוג של ממוצע.

 

באשר לקליאו, בסיכום נכתב עליה (בתרגום חופשי):

הקליאו ספורט קאפ מתעלה מעל המדידות והחישובים. היא חולפת מעל הכל ונכנסת הישר ללב ולנשמה של כל נהג בר-תבונה. היא מייצגת את ההווה של אומנות רבת אימון ולימוד. קו של קטנות רחבות עם מנועים גדולים שהולך אחורה שני עשורים. העוצמה של התכנון וההנדסה מגיעה לטירוף כאן....

...הקליאו טהורה באופן פלאי בפעולותיה. המנוע האטמוספרי מאפשר לך למפות את המחשבות שלך אל הגלגלים הקדמיים בדיוק מופתי. ואמנם אין לה המון מומנט, אבל היא מגיעה ל-7100 סל"ד. הקלאץ' והתיבה מדויקים באותה המידה. השלדה גם. ההיגוי מדויק לחלוטין, יש מעט מאוד גלגול. היא מספקת טונות של כיף על המגבלות ותחושה של תקשורת צלולה מהצמיגים למוח שלך, שאין לה שניה במבחן הזה.

כשאתה לוחץ על הגז, הברקס או מסובב את ההגה, הקליאו אף פעם לא מרגישה שהיא עושה מה שאתה מבקש ממנה. במקום זאת היא מרגישה כאילו איפשרת לה לעשות מה שהיא רצתה לעשות ממילא. המכונית הזאת מעריצה שינוי - של מהירות, של כיוון, של הכל. היא פשוט אוהבת לשחק. והיא עדיין מתורבתת. הנוחות קשיחה אבל לא מתפזרת. היא נינוחה בכבישים המהירים וקלה לתפעול בפקקים. ואם אתם לא רוצים את הספרטניות של הקאפ, הגרסה הרגילה מרגישה איכותית יותר ואפשר להזמין אותה עם שלדת הקאפ הקשיחה ומושבי המירוץ המדהימים.

 

ואני רק אוסיף: נהגתי על מרבית הקטנות החמות, וגם על הקומפקטיות החמות. אין לי שום בעיה להצהיר שלטעמי, הקליאו ספורט MK3 היא ההנעה הקדמית המהנה ביותר שנמכרת כיום. כל מה שנכתב בטופגיר - אני מסכים לחלוטין. יותר מזה - אני מצטער בשביל מי שנוהג עליה ולא מסוגל להבחין בכך. מישהו כזה לעולם לא יהנה ממכונית ספורטיבית כמו שאפשר ליהנות ממנה...

 

:mm_yeah:

נגיד וזה רכב 'מתקשר עם הנהג' ואפילו מדבר איתו תוך כדי המסלול , אז איך הוא מצליח להגיע מאוחר לקו הסיום ? !

 

כשהוא מתחרה מול אימפרזה עם 400 כ"ס, פוקוס עם 345, גולף ושירוקו עם 260, מגאן עם 250 וגולף GTI עם 207 - כולן עם טורבו והמון מומנט - מספיקה ישורת קצרה בשביל לאבד די הרבה זמן עם הקליאו. ככה זה עובד.

 

אגב - בכוח G צידי (שווה בערך לכמות האחיזה בפניות) הקליאו עשתה את התוצאה השניה בטיבה - 1.25. (ראשונה - המגאן עם 1.37).

בבלימה - שוב, תוצאה שניה בטיבה (1.18 G) - ניחשתם, המגאן ראשונה עם 1.31.

בהאצה האימפרזה הייתה הכי מהירה כמובן, עם 0.71 G. המגאן שניה עם 0.63. הקליאו השיגה תוצאה דומה לרוב האחרות, במפתיע - סביב 0.54.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב - בקליאו תעשה את כל הדברים האלה באותה מידה של נוחות כמו בקופרה. אני לא רואה כאן בעיה.

רוני

 

כי הטיעון שלי לא היה שהקופרה עדיפה - אלא שיש האצ' עדיפות, גם בישראל, ולכן מלכתחילה יצאתי נגד הכותרת ולא נגד המבחן. את הקופרה אני לא מכיר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר, לגישתך, הקליאו ספורט עדיפה כהוט האצ' בעלת שימושיות כפולה גם מ- GTI, מגאן ספורט, לאון למיניהן, וכו'.

לא בושה לשים גבול לתמיכה בטיעון, שהוא מלכתחילה לא שלך...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר, לגישתך, הקליאו ספורט עדיפה כהוט האצ' בעלת שימושיות כפולה גם מ- GTI, מגאן ספורט, לאון למיניהן, וכו'.

לא בושה לשים גבול לתמיכה בטיעון, שהוא מלכתחילה לא שלך...

 

אל תחפור יותר מדי... ברור שגולף GTI יותר שימושית מקליאו ספורט - היא מקטגוריית גודל אחת למעלה. לכן בין השאר היא גם עולה יותר. אבל אנחנו לא משווים קליאו לגולף, אלא לאיביזה. אם שוב נחזור למבחן שבכותרת הת'רד, הכוונה היא כמובן "ההוט האצ' הקטנה הטובה בישראל".

 

כל שאני טוען הוא שהיא המהנה מכולן, לא רק בקטגוריית הקטנות, אלא גם בקטגוריית המשפחתיות. ושיהיה ברור - זה הגיוני לגמרי להתפשר על ההנאה מהנהיגה הספורטיבית ולקנות איביזה במקום, או נניח לשלם יותר ולקנות גולף - כל עוד מבינים שמדובר בפשרה ברמה כזו או אחרת בתחום הזה.

האמת, לא חייבים להבין. אולי אפילו עדיף - שלא תתבאסו :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה נציג של סיאט אמור להגיב על כזה מבחן כאשר דעתו משוחדת, דדי אני מעריך אותך מאוד ואת המיקצועיות שלך בעבודה (אתה שיחררת לי את הסיאט לפני 3 חודשים), אבל עם כל הכבוד אני חושב שדעתך משוחדת בעניין :wink:

 

 

משה ורוני ,

 

האם בגלל שאני עובד בסיאט יאסור עליי להגיב כלפיי רכבי החברה???:shock:

 

האם בגלל זה אני משוחד??:shock:

 

בולשיט :evil:,

סליחה,

אמא של הבולשיט :evil:,

אם רכב יותר טוב מרכב (יעיד על כך עומר גלברט )אז אני אעשה מעצמי צחוק רק בגלל שאני מקבל משכורת מ...

 

תגידו מה שתגידו אבל אני !!! לא מוכן לקבל את התואר משוחד וכד':arrow:.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משוחד לאאאאאאא

 

סובייקטיבי כןןןןןןןןןןןןןןןן

 

אלא אם אתה מלאךךךךךךךך

 

תכתוב כמו עומר G, למען הגילוי הנאות... שקיפות קוראים לזה באידיש.

ואז כל קורא יעשה כבר את ההתאמה שלו לנאמר.

 

ומבלי לפגוע חס וחלילה שאני משווה אותך לעו"ד

 

כנס לעו"ד ספר לו את סיפורך . יש קייס? יענה לך העו"ד בוודאי!!!

שלח את חברך לאותו עו"ד שיספר את הגירסה של הצד השני. יש קייס? יענה לך העו"ד בוודאי!!!.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין על מה הם מדברים אבל אני חושב שזה תלוי הרבה בהרגשה סובייקטיבית של הבוחן .

 

במבחנים כאלו יש כמה בוחנים, ולא אחד כותב את ההמלצה שלו. תיקח גם כמה נהגים, תן להם לנהוג, והם ינתחו לך את ההבדלים בין המכוניות באופן די דומה. אולי ההעדפות שלהן תהיינה שונות, אבל הניתוח דומה.

 

אני רוצה גם להזכיר מבחן דרכים של טופ-גיר, שנערך לפני יותר מעשור, ועסק בנושא ההתנהגות ("הנאה מנהיגה") נטו. שתי המכוניות במקום הראשון היו פרארי ו... 106GTI. רק לשם מתן פרופורציה, סגרה את העשירייה הראשונה M3...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה ויכוחים מיותרים - מזכיר את הימים שיצאתי להגנת הפג'טה (106 ראלי שלי לשעבר) מול כל "מתחרה" אפשרי.

 

רבותיי על מה הויכוח? כל מי יותר מהנה? על מי יותר טוב? על מי יותר משוחד? על מי יותר יפה ובלה בלה בלה ..

 

מה לא מובן ?- כל אחד והכייף שלו! כל אחד והצרכים שלו! כל אחד והפוזה שלו!

 

כל אחד ממכם היה תולש את שערותיו אם היה יושב באולם מכירות ושומע את ה"מתחרות" - לפעמים אין שום קשר בין מחט לתחת!

 

תבינו ותפנימו שדעת אחרים והצרכים או הפוזה או אני לא יודע מה שונה משלכם.

 

הדעה האישית שלי מהניסיון הקצר - 106 ראלי זאת המכונית באמת הכי כייפית שהיתה לי - כן! הרבה יותר כייפית מהאימפרזה כפולת הסוסים וכן גם יותר כייפית מהאבארט שאני מייצג היום .

 

נ.ב:משוחד לא משוחד - האבארט ללא ניתוק הESP המוחלט - מעלה לי פי 2 חיוכים מהאימפרזה GT שהיתה לי.. אז מה זה אומר? שאין לי מושג קלוש בנהיגה? אולי.. נתון לויכוח. אבל מה זה אומר על ה106 ראלי?? :wink:

 

נ.ב:דדי אכן העדיף משמעותית מתחרה אחרת וממש לא מאותו בית אותו הוא מייצג - יצא לא משוחד באיזה סשן לילה בסופרלנד על סופרמיני חמות 8) - וזה אפילו לא היה ב"דלתיים סגורות" :arrow:

 

אין חכם כבעל ניסיון. גם אני חושב שגולף GTI6 למשל היא מכונית מדהימה איכותית ומהירה אבל עדיין הייתי מעדיף מיאטה למשל בשלב זה בחיי ...

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5023 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...