Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לייבא מספר פריטי לבוש מאנגליה. עד היום כל ההזמנות שלי בוצעו דרך איביי ואני לא יודע לחשב את המכיסה לפריטי הלבשה מאנגליה. בדף "טבלת מיסים מרוכזים של אתר רשות המסים רשום שהלבשה/הנעלה במסים כללי הם 29.9% ומסים הסכם הם 16%, ליד רשום יש עמודה של פרט מהות שם רשום בהתאם לפריט המיובא.

 

מישהו יכול לבאר לי מה הכוונה בהסכם או בכללי? כנ"ל ל"בהתאם לפאריט המיובא"?

 

אגב. למי שמעוניין זה האתר, משחבים בשקלים ה-כ-ל כולל משלוח. שני ג'ינסים ושלושה טישרטים עלו לפני מסים 874 שקל כולל! לחברות כמו DC, LRG, zen & yukka ו zoo york.

http://www.yukka.co.uk/

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אם עלות הפריטים הכוללת הינה מתחת ל75$ - אין מכס.

 

בוא נגיד שמחיר הבגדים עומד על 200 דולר. מחיר המשלוח לארץ 35 דולר.

אתה לוקח 235 דולר, מוסיף 30% מס (235*1.35) את התוצאה אתה מעביר לשקלים ואז מוסיף מע"מ (שהיום עומד על 16%).

 

בהצלחה :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

זאת אומרת שבסה"כ אני אשלם

200+35=235



235*1.3=305.5

305.5*1.16=354

534*3.814=1350.156?

 

אני הבנתי עד היום ש"מסים כללי" כבר כולל מע"מ בפנים...

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

בעמוד שמצאת שהמיסים הם 29.9%, יש הסבר לגבי המיסים ושם כתוב כך:

 

 

מסים כללי - סך המסים המרוכזים שיחולו על טובין שיובאו מארץ אחרת.

מסים הסכם - סך המסים המרוכזים שיחולו על טובין שיובאו מארץ הסכם.

מסים מרוכזים - כוללים מכס, מס-קניה ומע"מ.

 

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אוקי, אז מכיוון שאנגליה היא מדינה שיש עימה הסכם סחר, מדובר על 16% אלא עם כן מדובר על פריט יחודי (זה מה שכתוב באתר המכס)?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

האם יש הבדל בין מה שאתה קורא באתר רשות המיסים לבין זה שאני מעתיק משם לכאן?

 

לגבי הלבשה והנעלה - ישנם שיעורי מסים שונים לכל מוצר ומוצר, ולפיכך לא צויינו המסים בטבלה. לפרטים נוספים אנא פנה לבית המכס הקרוב למקום מגוריך.

 

אם אתה משקיע זמן להתעמק ולהבין את הכתוב בטבלה ובהסברים שמקושרים אליה, אתה מגיע למסקנה שכל מה שבא תחת פריט 818 (משולב), לא נכנס תחת הגדרת היבוא שלך ולכן אתה צריך להתייחס רק לפריט מהותי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אין לי מושג כמה מס יש על בגדים, אני דואג להשאיר את הקניות שלי מתחת ל75$.

אתה אמרת 29.9% ועל זה התבססתי.

 

אם, כאמור, המיסים הכוללים הם 30%, אז אתה יכול להוריד את שלב הוספת המע"מ.

אם מדובר על "ארץ הסכם" אז המס הוא לפי מה שמוגדר לארץ הסכם.

יש הסברים מאוד ברורים בכל הנוגע למיסוי באתר שביקרת בו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...